Welcome, Guest. Please login or register.


Author Topic: Beach Head - Partraszállás (Read 2759 times)

Offline Tuby128

  • EP addict
  • *
  • Posts: 1485
  • Country: hu
Beach Head - Partraszállás
« on: 2024.January.13. 23:59:24 »
 Nekem a Beach Head játék nagyon tetszik, jól kitalálták hogy összegyúrják az egyes játékrészeket benne.
Biztosan sokan voltak mások is vele így.

A játék elején a menürendszer nagyon különnleges lett. Tetszenek ezek a keretes villogó ablakok.

 Aki nem emlékszik a játékmenetre:

1) A tengert és partot ábrázoló térképen kiválasztjuk a villógó pontok körül, hova akarunk menni.
2) (opcionálisan választható rész) Kis hajókkal aknák és torpedók között átkelni a szoroson. Siker esetén a következő játékrész rövidebb lesz.
3) A legjobb rész, repülőket hajó gépágyúval lőni. Közben egy helikopter is megjelenik a látóterünkben, kihívás mindenkit elintézni. A nem lelőtt gépek dobálják ránk a bombákat, ha eltalálnak egy hajónk oda lesz.
4) Messze lövő robbanótöltetekkel az ellenségeket elsüllyeszteni. Meg kell várni, hogy a kilőtt töltet célbaérjen, addig nem lehet lőni. Közben a négy célpont közül az egyik lő minket. (Több hajónk van, ha egyet eltalálnak, akkor másikkal lehet folytatni) Itt van az az ikonikus rész, hogy a repülőgép anyahajó (?) elhagyja a képernyőt, aki eltalálja mind 5. célpontot, az sok ponthoz jut.
5) Tankkal a partraszállás után a "postaládák" és "hajcsavarók" között élve átjutni miközben "asztalok" és "kézkrémes dobozok" lőnek ránk. Szerencsére itt is csak akkor lőhetünk mi és az ellenségek, ha már a lövésük elhagyta a játékteret.
6) A nagy hegy ablakainak kilövése, miközben a hegy tetején a löveg lassan felénk fordul, és kilő minket. Ha meghaltunk újabb tankkal indulunk a hegy meghódítására.

Ha ez mind sikerül, akkor kirobban a hegy teteje, és fehér zászló jelzi, hogy hősök vagyunk.

A legnehezebb rész a 4-es. A lövés után kiírja, hogy mennyivel lőttünk mellé, és az adott értéket el kell osztani 200, majd aszerint, hogy messzebre vagy közelebbre lőttünk, előbbinél ki kell vonni utóbbinál hozzá kell adni a jelenlegi löveg szöghöz, amit jobbra lent ír. Nekem nem sikerült a PAUSE gomb használata nélkül megcsinálni. És kell a számológép is. A pause használata után valahogy tuti hogy kilőnek.

 A játékban a nezézségi szint emelésével az 2) részben gyorsabban jönnek a torpedók. 3) nál tovább tart a dolog, és pontosabban lőnek a repülők 4)-nél pontosabban lőnek, hamarább elfogynak a hajók. 5)-ig már nem értem el :(
 

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 10095
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Beach Head - Partraszállás
« Reply #1 on: 2024.January.14. 14:33:16 »
ha eltalálnak egy hajónk oda lesz.
Minden lövés talál, csak N darab lövés után semmisül meg egy hajónk.

Quote
5) Tankkal a partraszállás után a "postaládák" és "hajcsavarók" között élve átjutni miközben "asztalok" és "kézkrémes dobozok" lőnek ránk.
A mozgó hűtőszekrényeket kihagytad. De lehet, hogy inkább tűzhelyek? :D

Quote
6) A nagy hegy ablakainak kilövése
Az hegy lenne? Nem tudom, valójában micsoda, leginkább egy szemétdombra hasonlít talán.

Quote
A legnehezebb rész a 4-es. A lövés után kiírja, hogy mennyivel lőttünk mellé, és az adott értéket el kell osztani 200, majd aszerint, hogy messzebre vagy közelebbre lőttünk, előbbinél ki kell vonni utóbbinál hozzá kell adni a jelenlegi löveg szöghöz
Nem emlékszem, hogy nagyon számolgatni kellett. Ha nagyon mellé lőttünk, sokat kellett állítani, ha csak kicsit, akkor pontosan kellett pöccinteni az ágyút, hogy hova lőjön.

Quote
jól kitalálták hogy összegyúrják az egyes játékrészeket benne
Ez talán több US GOLD játékra is igaz, a Raid Over Moscow jut eszembe kapásból. Egész biztos egymásról másolták a Raid és a Beach Head alapjait, pl. az elv, hogy át kell vinni a szoroson a hajókat hasonló ahhoz, amikor a hangárból kell a repülőkkel kirepülni. Hogy ne legyen túl feltűnő a hasonlóság, a vízszintesen scrollozó rész a Raidben az elején van, és balról jobbra kell menni, és kézkrémes dobozok helyett fogkrémtartók vannak. A többi pálya elve is valamennyire hasonló a két játékban.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos