Kíváncsi lennék, hogy az Áttörés kódja mennyire hasonlít a Penetratoréhoz. A repülő és a tereptárgyak, bomba, lövedék máshogy néz ki, de a pálya és a játék menete ugyanaz.
Érdekes, hogy az A Studio miért butította le az eredeti program grafikáját. Hiszen azt meg is kellett tervezni, munka volt vele, az eredeti pedig szebb. Nyilván fogták a Penetrator Spectrum verzióját és átírták, de a tereptárgyak, repülő, stb. alakját megváltoztatták.
A pálya kódja, gondoltam, teljesen ugyanaz a két játékban.
A Penetratorban van pályaszerkesztő. Nem lehetne valami fórumon vagy valahol megkérdezni a spectrumosokat (magyarokat és külföldieket is), hogy nem készültek-e további pályák a pályaszerkesztővel? Ha készültek, azok bizonyára használhatók lennének EP-n is. Hiszen a Spectrummal rengetegen foglalkoztak/foglalkoznak nemzetközi szinten is, biztos csináltak pályákat is ehhez a játékhoz.
(Ha volt olyan elvetemült ember, aki a Grid Trouble-hoz 2-es és 3-as változatot csináljon új pályákkal a kevés EP-s közül, akkor a sok spectrumos között biztos vannak többen is, akik a Penetratorhoz készítettek pályákat.)