Welcome, Guest. Please login or register.


Author Topic: Airwolf (Read 62511 times)

Offline nyuzga

  • EP addict
  • *
  • Posts: 2280
  • Country: hu
Re: Airwolf
« Reply #105 on: 2013.September.22. 08:33:10 »
Az elején. Íme:

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Airwolf
« Reply #106 on: 2013.September.22. 09:09:57 »
Quote from: nyuzga
Az elején. Íme:
Ez az AIR.COD fájl az ep128.hu oldalról a játékból, az örökéletes változatból meg az AIR2 fájl?
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline nyuzga

  • EP addict
  • *
  • Posts: 2280
  • Country: hu
Re: Airwolf
« Reply #107 on: 2013.September.22. 09:33:28 »
Quote from: szipucsu
Ez az AIR.COD fájl az ep128.hu oldalról a játékból, az örökéletes változatból meg az AIR2 fájl?
AIR1 vagy az  AIR.COD(32.999) is jó.

Offline Pgyuri

  • EP fan
  • *
  • Posts: 156
Re: Airwolf
« Reply #108 on: 2013.September.23. 10:18:04 »
Üdv,

Nincs esély szerkesztővel próbálkozni.

A labirintus képi adatait simán át lehetne szerkeszteni és még nagy nehézséggel a bennük lévő mozgó ellenségek helyét, mozgási távolságát, irányát, ütemezését is, de a kapcsolók kezelése a programba FIXEN van bekódolva, így azokat áttenni, bővíteni csak a program átírásával, újrakódolásával lehet. Ráadásul a kapcsoló kezelő programkód egyéb eljárások közé épült be, így csak új kezelőrésszel lehetne boldogulni.

Mivel egyértelműen látom, hogy az Airwolf általam elképzelt és megvalósítható módosítását az elkövetkező 5 évezredben nem tudom megcsiálni, így publikálhatom azt a finomságot, ami a programkódban rejlik:

A termek felépítését az alábbi szerint lehet értelmezni:

1   2   3   4
5   6   7   8
9   A   B   C

Ennyi készült el a játékból, azonban a táblázatok és a programkódolás egyértelműen mutatja, hogy ebben gondolkoztak:

1   2   3   4   5   6   7   8   9
A  B  C   D   E   F   G   H   I  
J   K   L  M   N   O  P   Q   R

vagyis az eredetileg nem 3x4-esre, hanem 3x9-esre tervezték a labirintus rendszert.

A tervem az volt, hogy ezt kihasználva elkészítem a hiányzó termeket, beépítek akadályokat hűen az eredeti elképzeléshez és bekódolok további kapcsolókat.

Ezt relatív nem nehéz kivitelezni, de maga a termek megtervezése hatalmas idő. Persze anno lelkesen belekezdtem és fel is vázoltam, mi hova kerülne, mit hogyan kellene megoldani, sőt még a vége gratuláció és kijárat is készen állt fejben.

A mellékelt térképeken látható az eredeti és a tervezett/készülő mű ...

További sok sikert :)

Pgyuri

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Airwolf
« Reply #109 on: 2013.September.23. 11:57:50 »
Azt a mindenit! :shock:
A további 4 tudós helye már előre fixen benne van a kódban, vagy azt te határoztad meg?
És a pálya végefelé oda kerül az utolsó képernyők egyikére az 5 kiszabadított tudós?

Végülis át lehetne rajzolni az eddigi térképet is kicsit másra úgy, hogy a kapcsolók és az ellenségek maradnak a helyükön, csak a falak lesznek máshol, és csak egy tudóst kell kiszabadítani. (Meg talán még meg kéne csinálni, hogy a 6. pályán az ellenség jobb oldalon egyből elkezdjen mozogni.) De így a pálya nem lenne merőben eltérő. Ez lenne az Airwolf light reloaded.

A teljes játék "rekonstruálását" nem tudom, vállalná-e valaki...
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Airwolf
« Reply #110 on: 2013.September.23. 12:16:10 »
az a baj ezzel a játékkal, hogy egy pályán alig van mozgás lehetőség
szerintem bárhogy építed meg a pályát, nem lesz sokkal jobb mint az eredeti játék
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline nyuzga

  • EP addict
  • *
  • Posts: 2280
  • Country: hu
Re: Airwolf
« Reply #111 on: 2013.September.23. 23:17:25 »
Persze már az Airwolf-ot is lopták.
Fort Apocalypse

Offline eNOC

  • Newbie
  • Posts: 1
Re: Airwolf
« Reply #112 on: 2013.September.30. 14:36:01 »
:D

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Airwolf
« Reply #113 on: 2013.October.11. 23:07:24 »
Hát nem lacafacázik vele sokat, az biztos!
Nesze neked, snapshot mentés! :D

"Talán tudták a készítők is, hogy a programban semmi esélyünk és ezért nem is csinálták meg a játék végét???" Jó kérdés. Szerintem tudhatták, hogy teljesíthető.
« Last Edit: 2013.October.11. 23:15:03 by szipucsu »
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Airwolf
« Reply #114 on: 2013.October.12. 00:13:37 »
haha ez röhelyes

és mit találtam, brutál!!
és nézzétek meg hányan nézték meg!!!
kár hogy nem értjük a szöveget

http://www.youtube.com/watch?v=oua2xCWTK48
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline Lacika

  • EP addict
  • *
  • Posts: 3191
  • Country: hu
    • http://www.ep128.hu
Re: Airwolf
« Reply #115 on: 2013.October.12. 19:11:49 »
Quote from: szipucsu
Hát nem lacafacázik vele sokat, az biztos!
Nesze neked, snapshot mentés! :D
Hát ezt nem gondoltam volna... :oops:
Nekem már az első kapcsoló is nehézségekbe ütközik, akárcsak a kapcsolók fölé beállás. Ez a pacák meg elsőre megcsinálja az összes pixelpontos kunsztot.

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Airwolf
« Reply #116 on: 2013.October.12. 20:13:42 »
Quote from: Lacika
Ez a pacák meg elsőre megcsinálja az összes pixelpontos kunsztot.
De gondolom, nem először játszik itt a játékkal. Valószínűleg 5x kidobta a számítógépet az ablakon, mire eddig eljutott. :D
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline Mayer Gábor

  • EP fan
  • *
  • Posts: 216
  • Country: hu
Re: Airwolf
« Reply #117 on: 2013.October.13. 13:10:44 »
trükkfelvétel

Offline Zozosoft

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 14723
  • Country: hu
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Airwolf
« Reply #118 on: 2013.October.13. 13:38:42 »
Quote from: Mayer
trükkfelvétel
Bennem is felmerült, hogy írhattak valami scriptet az irányításra.

Offline IstvanV

  • EP addict
  • *
  • Posts: 4822
Re: Airwolf
« Reply #119 on: 2013.October.13. 13:49:14 »
Az is lehet, hogy lassítva játszották emulátoron.