Welcome, Guest. Please login or register.


Author Topic: Airwolf (Read 62472 times)

Offline Lacika

  • EP addict
  • *
  • Posts: 3191
  • Country: hu
    • http://www.ep128.hu
Re: Airwolf
« Reply #75 on: 2011.October.19. 23:14:22 »
Annyit vállaltam, hogy ---

Ez is nagy segítség, köszönjük!
Esetleg a rakétáknál a robotot nem lehet rögtön mozgásra késztetni, hogy ne kelljen annyit várni?

Offline Lacika

  • EP addict
  • *
  • Posts: 3191
  • Country: hu
    • http://www.ep128.hu
Re: Airwolf
« Reply #76 on: 2011.October.19. 23:54:33 »
Az elsõ képernyõn lévõ kapcsoló csinál valamit?

Offline Pgyuri

  • EP fan
  • *
  • Posts: 156
Re: Airwolf
« Reply #77 on: 2011.October.20. 09:00:07 »
Üdv,

Az "1"-es terem kapcsolója nyitja ki számozás szerint a "4"-es képernyőbe vezető utat. Talán ezért zárja be a "9"-es terem a visszavezető utat, hogy ha valaki elfelejtette kinyitni és jókedvében telibe lövi ezt a kapcsolót, akkor nincs visszaút ... csak hát itt is az idő tényező. Szerintem egyértelmű, hogy nem idő, hanem a tényleges BONUS volt a cél, mert például ebben az esetben is nem ártott volna a bolyongás a játékosnak, kutakodjon, majd csak rájön, hogy mit felejtett el, de oda már nincs vissza.

Kötekedjünk rovatba azért beletartozik, hogy a kapcsolók ajtókat szoktak nyitni....na most itt ajtó egy szál se, sőt, van terméskövekkel falazó kapcsoló :)

Meg aztán a lövés értelmetlensége, mert hogy semmire nem hat, az borzasztó. Már az is izgalmasabbá tenné a játékot, ha pár ellent le lehetne lőni. De hát a lövés ellenörző algoritmusa abban merül ki, hogy kék vagy zöld pöttyöt találunk el. Ki lehet próbálni, van pár zöld vastag pötty....mind pontot ér....gömbök, elekrtomos kerítés két oldala, stb.

Tessék edzeni, mert azért a POKE áradat után nem lesz olyan egyszerű a TRN verzió és ahhoz, hogy a meglepetésem elérjétek, kell majd küzdeni :)

Pgyuri


Offline Lacika

  • EP addict
  • *
  • Posts: 3191
  • Country: hu
    • http://www.ep128.hu
Re: Airwolf
« Reply #78 on: 2011.October.20. 09:16:24 »
Tessék edzeni, mert azért a POKE áradat után nem lesz olyan egyszerû a TRN verzió és ahhoz, hogy a meglepetésem elérjétek, kell majd küzdeni :)

Tegnap gyakoroltam...  :ds_icon_cheesygrin:
Örökélet/örökidõ nélkül sok-sok mentéssel a C teremig jutottam (de az elsõ kapcsolót kihagytam), amikor lejárt az idõ.

Borzasztó egyébként, hogy a kapcsolón egyetlen pixelt kell eltalálni... Nem lehetne átrajzolni, hogy nagyobb legyen a kapcsolható felület (ha jól értem a lövés-figyelést, csak a tetején kellene átszínezni pár pixelt)?
« Last Edit: 2011.October.20. 09:21:02 by Lacika »

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Airwolf
« Reply #79 on: 2011.October.20. 10:45:07 »
a kapcsolón egyetlen pixelt kell eltalálni... Nem lehetne átrajzolni, hogy nagyobb legyen a kapcsolható felület?
Ezt én is akartam javasolni.

Esetleg a rakétáknál a robotot nem lehet rögtön mozgásra késztetni, hogy ne kelljen annyit várni?
Ez nem jó, direkt csinálták meg így a játékot, hogy ilyen nagyon nehéz rejtélyeket kelljen megfejteni, hogy a "ketrec" onnan elmozdul hosszú idõ után.

Annyit vállaltam, hogy ---
Szerintem is pont jó lesz így!  :smt041
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline Lacika

  • EP addict
  • *
  • Posts: 3191
  • Country: hu
    • http://www.ep128.hu
Re: Airwolf
« Reply #80 on: 2011.October.20. 10:49:42 »
direkt csinálták meg így a játékot

Ebben nem vagyok annyira biztos...  :ds_icon_cheesygrin:

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Airwolf
« Reply #81 on: 2011.October.20. 10:57:10 »
Ebben nem vagyok annyira biztos...  :ds_icon_cheesygrin:
Ahogy így mondod...
Bár kinézném belõlük direkt is. :D Heavy on the Airwolf

UI: Kipróbáltam, tényleg eltolták a programozók. Egy idõ után a "nyúlketrec" elindul balra, de amikor elér a kõrakásig, nem jobbra kezd el mozogni, hanem egyszerûen visszaugrik a helyére.
« Last Edit: 2011.October.20. 11:07:18 by szipucsu »
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline Pgyuri

  • EP fan
  • *
  • Posts: 156
Re: Airwolf
« Reply #82 on: 2011.October.20. 12:13:56 »
Üdv,

Még egy téves utalás eszembe jutott a kapcsolóval összefüggésben. Elég csak 1-szer meglőni, az is kiváltja a működését, nem kell bele 2 lövés.

Mivel a lövés találata elég "primitíven" van megírva, így a kapcsolóra vonatkozóan MOST még szép megoldást nem tudok adni (ritka randa lesz tőle), de íme:

>25AD 3F   ettől már kétszer olyan széles
>25B1 3F

>25AF 3F   ettől már háromszor olyan széles
>25B3 3F

Mint egy rosszul sikerült taposóakna :)

További hírek:

Ahogy azt szokás mondani, van egy jó és egy rossz hírem. Melyikkel kezdjem ?



Offline Lacika

  • EP addict
  • *
  • Posts: 3191
  • Country: hu
    • http://www.ep128.hu
Re: Airwolf
« Reply #83 on: 2011.October.20. 12:56:23 »
Ahogy azt szokás mondani, van egy jó és egy rossz hírem. Melyikkel kezdjem ?

Akkor a jóval...

Offline Pgyuri

  • EP fan
  • *
  • Posts: 156
Re: Airwolf
« Reply #84 on: 2011.October.20. 14:12:41 »
Üdv,

Akkor a jó hír:

*** Mégis el fog készülni az Airwolf rendesen játszható, közelítően teljes verziója ***

Ez nem azt jelenti, hogy benne van minden és megtaláltam volna. Abszolút befejezetlen az alapprogram, de tekintsétek úgy, mint amikor egy régész talál egy széttört kőtáblát, amiből rengeteg rész elveszett, de nem adja fel és megpróbálja összerakni, kipótolni. Ezt fogom tenni.

És mielőtt mindenki lelkesedne, a rossz hír:

Erre bizony várni kell .... nem is keveset .... sokat .... az idei Télapó aligha hozza meg. Mert nagy terveim születtek. Türelem Airwolf-ot terem :)

Pgyuri

Offline Zozosoft

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 14722
  • Country: hu
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Airwolf
« Reply #85 on: 2011.October.20. 14:34:57 »
Erre bizony várni kell .... nem is keveset .... sokat .... az idei Télapó aligha hozza meg. Mert nagy terveim születtek. Türelem Airwolf-ot terem :)
Végülis alig 22 éve várok játszható verzióra, 1-2 év ide vagy oda már nem számít  :ds_icon_cheesygrin:

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Airwolf
« Reply #86 on: 2011.October.20. 14:37:27 »
Esetleg új pályákat lehetne csinálni...
Ha helyre lesz pofozva a játék, akkor gondolom nem lesz játszhatatlanul nehéz, ezért pár perc alatt végig lehet majd vinni...
Erre megoldás lehetne a több pálya.
Esetleg az hogy ne folyjon az élet, hanem meghaláskor tegyen a kezdõ pályára, de minden amit addig csináltunk, maradjon meg.
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline Zozosoft

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 14722
  • Country: hu
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Airwolf
« Reply #87 on: 2011.October.20. 14:43:04 »
A leírás alapján, ami szerint tudósokat (többesszámban) kell kiszabadítani, én úgy képzelném, hogy amikor belelövünk az utolsó kapcsolóba, akkor kinyílik a tudós ketrece, oda kell menni felvenni, majd visszarepülni vele a kezdethez, és utána új pályákon lehetne menni a következõ tudósért.

Offline nyuzga

  • EP addict
  • *
  • Posts: 2280
  • Country: hu
Re: Airwolf
« Reply #88 on: 2011.October.20. 15:45:45 »
Üdv,

Akkor a jó hír:

*** Mégis el fog készülni az Airwolf rendesen játszható, közelítően teljes verziója ***

[ Guests cannot view attachments ]


Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Airwolf
« Reply #89 on: 2011.October.20. 18:04:30 »
Ha már a pályákat emlegetitek, lehetne pl. a Cybernoidból ötleteket meríteni új pályákhoz. Pl. lenne néhány oszlop egymás mellett, köztük nyúlketrecek és búgócsigák lófrálnának, és mindegyik oszlopon máshol lenne az átjáró, és át kéne manõverezni köztük. Ez könnyebb is lenne és élvezetesebb is, mint a mostani pályák.
Esetleg a Wriggler pályájának egy részét csinálni meg, és a hangyák helyett "búgócsigák", a pókok és liftezõ sütõtökök helyett "nyúlketrecek" lennének, a skeleton key helyén meg egy kapcsoló. Érdekes lenne a repcsinek olyan labirintus, amiben el is lehet tévedni és nem olyan eszméletlen nehéz közlekedni benne, mint az eredetiben.  :lol:

Egyébként férne még a memóriába sok képernyõ? Direkt csinálták ilyen kevésre vajon? Mert ha már dolgoztak a grafikával meg mindennel, akkor már lehetne tízszer ennyi képernyõ is...
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos