Welcome, Guest. Please login or register.


Author Topic: Airwolf (Read 62466 times)

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Airwolf
« Reply #45 on: 2010.May.14. 08:57:42 »
Egyre gyanúsabb, hogy ez tényleg csak ennyi  :evil:
A 6970H címen lévõ változó egy szobaszámláló, jobbra/balra scrollozásnál + -1-el változik az értéke, le/fel esetén + -4
Ha belelövünk egy kapcsolóba, akkor ellenõrzi az értékét, így dönti el, melyik szobában lévõ kapcsolót aktiváltuk. Ez az a bizonyos programrész, ahol a fagyás történik. Ha megnézzük a vizsgált értékeket, jól össze lehet vetni a térképpel, hogy hol is vannak kapcsolós szobák...

Viszont érdekes, hogy van egy másik változó a 70BCH-n, ez talán valami pályaadatokra mutat, kezdetben 3E8H-ra. Ez oldal scrollnál 14H-val változik, függölegesnél 578H-vel. Így 70 szoba jönne ki egymás mellé...
Olyan szobaadattal találkoztál, ami nincs a térképen?

Offline Zozosoft

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 14722
  • Country: hu
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Airwolf
« Reply #46 on: 2010.May.14. 09:01:48 »
Lehet hogy szarul törték fel az eredeti Cpc-és játékot is és abból lett az átirat.
Ez igaz lehetne, ha egy vacak házi átiratról lenne szó. De nem hinném, hogy egy hivatalos szoftver kiadó (Entersoft) egy illegálisan feltört játék illegális átiratát forgalmazná szerte a világban, amikor újsághirdetésekben, és a boltok polcain milliók láthatják! Mivel erõsen várható lenne, hogy a játék eredeti kiadója megjelenne pár millió fontot követelve kártérítésnek.

Offline Zozosoft

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 14722
  • Country: hu
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Airwolf
« Reply #47 on: 2010.May.14. 09:06:29 »
Ilyen alapon az Airwolfot is törölni kellene, mert az is elszáll.  :?:
Nem száll el, a végtelenségig ott lebeg a helikopter a kapcsoló felett!
Max belebütykölünk a végtelen ciklus helyére egy PRINT "WELL DONE!"-t :-)
« Last Edit: 2010.May.14. 09:57:14 by Zozosoft »

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Airwolf
« Reply #48 on: 2010.May.14. 09:31:42 »
Fel tudnád rakni az egész fájlkupacodat róla? Összehasonlítanám a neten lévõ Spectrumos verziókkal, hátha meglesz a hiba.
Nem száll el, a végtelenségig ott lebeg a helikopter a kapcsoló felett!
Max belebütykölünk a végtelen ciklus helyére egy PRINT "WELL DONE!"-t :-)
Ez egy jó ötlet, vagy egy Soft resetet :D

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Airwolf
« Reply #49 on: 2010.May.14. 09:32:38 »
Eredeti verzió CDT formátumban nincsen róla?

Offline Zozosoft

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 14722
  • Country: hu
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Airwolf
« Reply #50 on: 2010.May.14. 09:47:07 »
Eredeti verzió CDT formátumban nincsen róla?
A CPC-seknek nincs olyan szépen rendszerezett archívuma mint a WOS. Mindenesetre több helyen találtam CDT verziót, és mind ugyanaz volt, ebbõl csináltam az összehasonlítást, amibõl kijött, hogy ugyanaz mint az EP-s.

Offline Lacika

  • EP addict
  • *
  • Posts: 3191
  • Country: hu
    • http://www.ep128.hu
Re: Airwolf
« Reply #51 on: 2010.May.14. 09:50:42 »
Nem száll el, a végtelenségig ott lebeg a helikopter a kapcsoló felett!

Nem fagy le, hisz a kevés idő miatt garantáltan nem jutsz el odáig... :)

Max belebütykölünk a végtelen ciklus helyére egy PRINT "WELL DONE!"-t :-)

Ez viszont jó ötlet! Csak akkor a rendelkezésre álló idővel is kellene valamit csinálni (kb. megötszörözni)

Offline Zozosoft

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 14722
  • Country: hu
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Airwolf
« Reply #52 on: 2010.May.14. 09:55:10 »
Ez viszont jó ötlet! Csak akkor a rendelkezésre álló idõvel is kellene valamit csinálni (kb. megötszörözni)
Az a kisebbik baj, az simán megcsinálható. A nagyobbik az elbaszott ütközés érzékelés, egyszer hozzáérsz valamihez, és egybõl elveszik az összes élet.
És én még a "gravitációt" is likvidálnám, egy helikopterben pont az a poén, hogy tud egyhelyben lebegni :-)

Offline Lacika

  • EP addict
  • *
  • Posts: 3191
  • Country: hu
    • http://www.ep128.hu
Re: Airwolf
« Reply #53 on: 2010.May.14. 11:00:36 »
És én még a "gravitációt" is likvidálnám, egy helikopterben pont az a poén, hogy tud egyhelyben lebegni :-)

Inkább azt megoldani, hogy lényegesen lassabban veszítsen a magasságból.
Ha egyhelyben áll, akkor már szinte Sabre Wulf-szerű "mászkálós" játék lenne a végeredmény.

Offline Zozosoft

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 14722
  • Country: hu
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Airwolf
« Reply #54 on: 2010.May.14. 11:39:10 »
Ráuszítottam IDA-t a progira, elsõ ránézésre úgy tûnik van vagy egy tucat halott szubrutin amire sehol nincs hivatkozás.
Kis érdekesség, hogy vannak olyan szubrutinok amik eredetileg egyszerû RET-tel tértek vissza, de késõbbi fejlesztés során JP-vel mennek egy bonyolultabb visszatérési rutinra, a JP mögött ott árválkodnak a magányos bent felejtett C9H bájtocskák :-)

A kedvenc végtelen ciklusunk környékén 6A10H-n van ilyen, de így egybõl nem felhasználható.
Ez 7511H-ra írna 1-et, ami valami másik kupacnyi pályaadatban van. Viszont amikor elmegy a JP-vel a visszatérési rutinra, ott egybõl vissza lesz nullázva, szerintem azért mert nem kompatibilis a visszatérõ rutinnal. Ott a nullázás szerintem a kapcsolók inaktívvá tételét szolgálja. Talán ha nem (HL)-el írná be a 7511-re az 1-et...

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Airwolf
« Reply #55 on: 2010.May.14. 13:42:34 »
Szerintem a legjobb lenne szólni a CPC-seknek, hogy hozzák rendbe a játékot, és utána mi (ti) meg átírjuk (átírjátok) EP-ra újra. :D

Bár az se semmi, ha lesz egy olyan EP játék, ami csak EP-n mûködik jól, más gépen nem.

A gravitáció szerintem így jó. Talán valamikor segítség is, hogy alapból lassabban, a "le" gombra pedig gyorsabban lehet lefele menni. Az ütközés is talán nagyjából így jó. Persze tény, hogy sok gyakorlás kell hozzá, hogy így teljesíteni lehessen.

Semmiképpen sem teljesíthetõ a játék a megadott idõ alatt, sok gyakorlás után sem? (Pl. úgy helyezkedünk, hogy egy mozdulattal kilõjük az oszlopokat és vacakolás nélkül átmenjünk ott, ahol át lehet.)
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline Lacika

  • EP addict
  • *
  • Posts: 3191
  • Country: hu
    • http://www.ep128.hu
Re: Airwolf
« Reply #56 on: 2010.May.14. 13:50:26 »
Semmiképpen sem teljesíthetõ a játék a megadott idõ alatt, sok gyakorlás után sem? (Pl. úgy helyezkedünk, hogy egy mozdulattal kilõjük az oszlopokat és vacakolás nélkül átmenjünk ott, ahol át lehet.)

Régebben kipróbáltam: kismillió snapshot-mentéssel, mindent villámgyorsan megcsinálva kb. a harmadáig lehet eljutni...

Offline Zozosoft

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 14722
  • Country: hu
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Airwolf
« Reply #57 on: 2010.May.14. 14:12:05 »
Én az oszlopok szétlövésével szoktam szívni, mikor ott marad 1-1 pixelnyi vacak, akkor azzal vagy egy percet kell szenvedni... a rohad süllyedés miatt lehetetlen pontosan célozni.

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Airwolf
« Reply #58 on: 2010.May.14. 15:30:30 »
A 4. képernyõn van egy felülrõl hozzáférhetetlen kapcsoló (a "búgócsiga" alatt). Ahhoz elméletileg hozzá kellene egyszer férni oldalról, vagy csak dísznek van ott? A program kódjából kiderül, van-e ott valójában kapcsoló vagy nincs?

Nyuzga írta még régebben, hogy az elsõ "fagyizós" kapcsoló hatására tûnne el e "búgócsiga" alól az a hullámvonal. Szóval még vissza kéne a professzortól menni a "búgócsigáig", utána vissza a professzorhoz?
Nem tudom, a kódból mennyire lehet visszakövetkeztetni, hogy a kapcsolók hatására a falak eltûnnek, de ha vannak még hasonló, nem használt kódrészletek, akkor azok is a falakat tüntethetik el, az egyik a "búgócsiga" alatti hullámvonalat, a másik a professzor dutyiját. De akkor eggyel több kapcsoló van. Lehet, a professzor kiszabadításához 2 kapcsoló kell, az egyik a búgócsiga alatti, a másik közvetlen a "ketrec" melletti?

Egyébként nem tudom, észrevettétek-e, valamelyik kapcsolóra befalazódik a 3. képernyõrõl a 2. képernyõre vezetõ út, tehát már nem lehet visszamenni. Hogy ez mire jó, nem tudom...
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline Pgyuri

  • EP fan
  • *
  • Posts: 156
Re: Airwolf
« Reply #59 on: 2011.October.17. 20:20:55 »
Üdv,

Zozo-nak épp azt írtam, hogy miután a kukacokkal végeztem, kis pihenő jön, aztán következhet valami más .... például egy Airwolf :)   Ígérni nem ígérhetek semmit, nem tudni, mit csináltak ... ráadásul soha nem játszottam vele, így még nehezebb a törés.

Pgyuri