Welcome, Guest. Please login or register.


Author Topic: Nodes of Yesod (Read 34032 times)

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Nodes of Yesod
« Reply #60 on: 2012.November.06. 17:42:49 »
Quote from: Zozosoft
kell-e figyelni arra, hogy milyen színt gyűjtünk? Én határozottan emlékszem arra, hogy nem figyeltünk rá, menet közben változtattunk is, mikor melyik színből látszott több elérhetőnek. Aztán lehet, hogy véletlenül pont mázlink lett a végére?
Esetleg ezek a bájtok okozták ezt?
Netán tényleg nincs benne az EP verzióban ez a kikötés?
Mint írtam régebben, én is találomra gyűjtöttem egyszer az alchiemeket, és bejött. 4:1 a valószínűsége ennek, tehát csak 25%, hogy találomra bejöjjön, és ha kétszer bejött, az már gyanús, hogy legalább a feltört változatban már nincs meg ez a kikötés (természetesen én is az örökéletest toltam végig, szóval az eredetiben attól még lehet, csak bizonyos színűvel lehet végigjátszani).
Bár Nyuzga írta itt egyszer, hogy nem addig a', de azt nem tudom, neki milyen tapasztalatai vannak e téren.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline Zoldalma

  • EP fan
  • *
  • Posts: 175
  • Country: hu
Re: Nodes of Yesod
« Reply #61 on: 2021.November.07. 12:05:05 »
Előszedtem megint, némi odafigyeléssel mégsem reménytelen örökélettel örökélet nélkül végigjátszani. Viszont a 100% nem akar összejönni, azt gondoltam, hogy a meglátogatott képernyők vagy felvett alchiemek számítanak, de ha a mellékelt snapshotban rögtön befejezzük, akkor kapunk 98%-ot, ha pedig bóklászok még egy kicsit, felveszek egy plusz életet (három képernyőt balra + egyet le), majd el is veszítek egyet, akkor meg 97%.

Lehet, hogy erről már volt szó, de a ködszerű ellenség, amitől leülünk pihenni, egy kevés energiát visszatölt, ha pedig a vakondot tűzgombbal hívjuk vissza, az csökkenti.

Offline C5484

  • EP fan
  • *
  • Posts: 240
  • Country: hu
Re: Nodes of Yesod
« Reply #62 on: 2021.November.07. 13:31:05 »
Erdekes,

Hogy pont most jonnek meg fel hozzaszolasok a Nodeshoz. Mivel ez volt annak idejen az egyik kedvenc, igy most eppen at/megirom TVC-re.
Alacsony prios project, igy majdmeglatjukmikor keszul el. Gecko segit a zenevel :D
Amugy csak a grafika lesz felhasznalva az eredetibol, atrajzolva, szinesitve kicsit.
A zene a c64-es verziobol jon majd.

[ Guests cannot view attachments ]

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Nodes of Yesod
« Reply #63 on: 2021.November.07. 14:03:24 »
Gecko segit a zenevel :D
A zene a c64-es verziobol jon majd.
Nem gyenge projektbe vágtál bele.
Az EP-s verzió zenéje megvan midi formátumban is, István kiszedte egyszer. Abból szerény feltételezésem szerint gyerekjáték újra előállítani a gépen lejátszható zenét. De lehet, ezzel nem mondok újat. Basic programba pl. gyerekjáték TVC-re egyszólamú zenét midiből konvertálni, gépi kód azért egy kicsit más lehet.
A C64-es zene a CoVid (Commodore-Videoton) SID zenekonverterrel elég vagány lehetne.

...a 100% nem akar összejönni...
a ködszerű ellenség, amitől leülünk pihenni, egy kevés energiát visszatölt, ha pedig a vakondot tűzgombbal hívjuk vissza, az csökkenti.
Érdekes lenne megfejteni (a kódban turkálással), mi növeli és mi csökkenti pontosan a százalékot.
Úgy rémlik, ha leültet a ködszerű ellenség és ülve nekünk jön egy csavaros testű mügyüzge, akkor növekszik az energia.

Egyszer sikerült véletlenül úgy beállítani az űrhajóst, hogy ne oldalra nézzen, hanem szembe. Akkor nem tudott az ENTER-rel leülni. Ez több mint 20 éve lehetett, nem sikerült újra produkálni a jelenséget.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline C5484

  • EP fan
  • *
  • Posts: 240
  • Country: hu
Re: Nodes of Yesod
« Reply #64 on: 2021.November.07. 14:27:33 »
Megprobalok egy videot berakni

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Nodes of Yesod
« Reply #65 on: 2021.November.07. 14:31:48 »
Megprobalok egy videot berakni
Nem rossz, főleg TVC-n eléggé ütős ez a hangzás!
Lehet, nem vagyok egy nagy SID rajongó, nekem a főcímzenének az EP-s változata jobban tetszik. A játék közbeni zenéhez viszont határozottan illik ez a SID hangzás. Játék közben elbírná a TVC ezt a zenét?
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline C5484

  • EP fan
  • *
  • Posts: 240
  • Country: hu
Re: Nodes of Yesod
« Reply #66 on: 2021.November.07. 14:36:07 »
Bocsika, elfelejtettem irni hogy ez egy hangkartyaval szol igy :D, remenyeim szerint majd gyartok belole tobbet, es meg lesz csinalva a jatek ket verzioban.
Van olyan verzionk ami a TVC PCM-el jatsza le, de ott jatek mar nem menne melle, se hely, se proci teljesitmeny ra...

Offline Zoldalma

  • EP fan
  • *
  • Posts: 175
  • Country: hu
Re: Nodes of Yesod
« Reply #67 on: 2022.January.01. 19:54:13 »
Demó a teljes végigjátszásról (kb. egy óra), a végén 93% eredménnyel, bár szerintem minden képernyő és alchiem benne volt.

Offline SlashNet

  • EP addict
  • *
  • Posts: 1192
  • Country: ua
  • Enterprise 128K | Cubietruck
    • My old site about Enterprise
Re: Nodes of Yesod
« Reply #68 on: 2022.January.02. 12:11:42 »
Nice walkthrough!
Can I use it for а video?

Nagyszerű végigjátszás!
Használható videóhoz?


Offline Zoldalma

  • EP fan
  • *
  • Posts: 175
  • Country: hu
Re: Nodes of Yesod
« Reply #69 on: 2022.January.02. 18:23:42 »
Sure. I can also provide a few timecodes for interesting spots.

Persze. Akár meg is adhatok pár időpontot az érdekesebb történésekhez.

Offline Zoldalma

  • EP fan
  • *
  • Posts: 175
  • Country: hu
Re: Nodes of Yesod
« Reply #70 on: 2022.January.04. 11:19:23 »
game timestamps, add +1:29 for demo/video timestamp. "4" and "9" are easy to mix in this font.
00:46 mole seen
01:17 mole caught
02:28 descent in low gravity room
04:16 teleport
04:56 final alchiem room, option 1
05:50 teleport back (jump is needed to avoid death on the other side)
06:11 extra life
08:48 central screen, useful as a navigation point for learning the map
09:03 final alchiem room, option 2
09:40 final alchiem room, option 3 - active one in this playthrough
10:30 teleport
10:55 first alchiem swap - useful to keep an off-color alchiem in the first slot
13:39 extra life (note how it also recharges current energy)
15:30 how to waste a life trying to get a new one
17:38 death
18:48 teleport
20:42 final alchiem room, option 4
24:01 death
26:01 death
29:05 accidental use of gravity stick + stealer (stick expires just before contact)
31:44 glitch (jump up through platform)
32:32 ascend in low gravity room
39:40 probably the hardest platformer part in the game
41:00 back to surface
43:40 low gravity room, other entrance
44:30 fall-through floor explored
45:59 one-way jump spot (not used)
47:50 last alchiem
49:15 fall-through floor used
49:30 stealer, defeated with gravity stick
51:35 fall-through floor 2
52:45 ending

Offline SlashNet

  • EP addict
  • *
  • Posts: 1192
  • Country: ua
  • Enterprise 128K | Cubietruck
    • My old site about Enterprise
Re: Nodes of Yesod
« Reply #71 on: 2022.January.04. 12:33:30 »
Recalculated timecodes added in comments: https://www.youtube.com/watch?v=v9Po7Fg_wnM
Thanks!
Your jumping skills very cool!
« Last Edit: 2022.January.04. 12:36:44 by SlashNet »