Welcome, Guest. Please login or register.


Author Topic: Airwolf (Read 62503 times)

Offline Pgyuri

  • EP fan
  • *
  • Posts: 156
Re: Airwolf
« Reply #90 on: 2011.October.20. 21:00:29 »
Üdv,

Köszönöm a lelkesítést, de túlzásba nem kell vinni :)   Majd ha átadtam, akkor teljesítettem ígéretem. Addig csak citrom-díjas lehetek.

A játékkal kapcsolatban további részleteket nem fogok kiszivárogtatni, hogy maradjon a kiadással járó izgalom. Miután sokat foglalkozam már a játékkal, igyekszem hű lenni szellemiségéhez és úgy megcsinálni, befejezni, mint ahogy elgondoltam, milyennek tervezték és ezzel együtt az eredeti történethez is ragaszkodnék. Ha még ehhez sikerül hozzátennem olyasmit, amitől érdemes lesz vele játszani egy keveset és aki ezt megteszi, esetleg elégedetten csettint a végén, akkor megéri a munka.

Egy biztos. Bármennyire is nem látszott, a kukacon 2 hónapot bütyköltem. Az Airwolf nagyobb falat, mert ismét teljes visszafejtésre van szükség, nem csak annyi, hogy egy kocka rossz helyen van és javítandó. Igyekszem, de tudjátok jól, nem adok ki a kezem közül hibás, teszteletlen, félkész művet, így hát türelmesen kell várni.

A CPC változattal kapcsolatban még nem döntöttem. Egyelőre valamiért kizárólag az Enterprise változat érdekel. Az a ronda, indulás utáni átkódolgatás csak rengeteg hibalehetőséget rejt és lassítja is a munkát. Majd eldől menet közben, de amennyire így előre látom, alaposan bele kell nyúlnom a kódba, hogy minden szép legyen.

Pgyuri

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Airwolf
« Reply #91 on: 2011.October.20. 22:05:08 »
huh, remélem az én játékaimba meg kódjaimba nem fog belenézni senki :)
ugyanis azok részben tök jól meg vannak írva, részben meg tök rosszul :)
esetleg a book of life-ot kielemezhetné valaki, mert ott kíváncsi lennék, hogy meg lehetett volna-e gyorsabbra írni a "renderelõt"
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Airwolf
« Reply #92 on: 2011.October.20. 23:33:39 »
Köszönöm a lelkesítést, de túlzásba nem kell vinni :)
Én csak poénnak gondoltam a Wriggler pálya airwolfítását meg a többit. :D (Persze ha esetleg megoldható, nem baj. :D )
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline Lacika

  • EP addict
  • *
  • Posts: 3191
  • Country: hu
    • http://www.ep128.hu
Re: Airwolf
« Reply #93 on: 2012.December.14. 10:59:23 »
Teljes rejtély: korabeli francia magazinokban írtak a programról tesztet. Nem tudom, a cikkírók mennyit foglalkoztak a játékkal, mindenesetre az értékelésben nem a kiérdemelt 0%-ot adták, a 20-ból 15 pont nem számít annak...
http://www.cpc-power.com/index.php?page=detail&onglet=test&num=248
Vajon miket írhatnak róla...?
« Last Edit: 2013.September.22. 09:20:51 by szipucsu, Reason: Belinkelt képek csatolása a hozzászóláshoz, hogy ne vesszenek el. »

Offline Zozosoft

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 14723
  • Country: hu
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Airwolf
« Reply #94 on: 2012.December.14. 11:18:08 »
Ha 5 percet játszik az ember, akkor azt gondolhatja, hogy ez egy egész jó játék, csak kicsit gyakorolni kell még :-)

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Airwolf
« Reply #95 on: 2012.December.14. 11:35:03 »
Quote from: Lacika
Vajon miket írhatnak róla...?
Abszolút semmi érdekeset nem írnak róla. Az elején nagy lelkesen írják, hogy milyen csodálatos, hatalmas dolog, hogy a tévében látott helikoptert a számítógépen is láthatjuk.
Aztán írják, hogy 5 amerikai tudóst kell kiszabadítanunk. Meg hogy ez az egész az arizóniai sivatagban játszódik a föld alatt. Kicsi a hely a föld alatt a repcsi mozgatásához. Le kell rombolni az utunkban álló akadályokat, meg hogy minden ütközéskor elvesztünk egy életet az ötből. Meg ha leromboljuk az oszlopot, de visszamegyünk az előző képernyőbe, oda a munkánk.
A grafika nem rossz és a játék nehéz, így az összhatás egész jó. Meg hogy figyelem, nagyon gyorsan idegesek lehetünk!

Kb. ezt írják. Ez mondjuk még mindig ezerszer jobb leírás annál, mint ami a kazettaborítón volt.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline Pgyuri

  • EP fan
  • *
  • Posts: 156
Re: Airwolf
« Reply #96 on: 2012.December.14. 11:49:29 »
Üdv,

Egyetértek, a játék első ránézésre vonzó. Már maga a helikopter is érdekesnek látszik és a visszaszámláló óra (ami hibás) sem azt mutatja, hogy esélytelenek lennénk a teljesítésre, vagyis gyors és élvezetes sikerrel kecsegtet.

Az újságíró soha nem mélyül el a program használatában és az Airwolf-ot az mentette meg a hatalmas blamázstól, hogy nemigen volt sajtó, ami foglalkozott volna a játékkal. Amiről meg a nyilvánosság nem tud, az nincs is, tehát a játék tökéletes, hibátlan, egyszerűen fantasztikus és megéri megvenni.

Kár, hogy nagyon lassan haladok vele :( Sajnos nem kis terveket szőttem hozzá és nagyon nem szeretnék citrom díjas lenni. Remélem lesz még idő, amikor arról beszélgetünk, hogy mi is lehet a vége ...

Pgyuri

Offline Zozosoft

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 14723
  • Country: hu
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Airwolf
« Reply #97 on: 2012.December.14. 11:59:42 »
Quote from: szipucsu
Aztán írják, hogy 5 amerikai tudóst kell kiszabadítanunk.
Na ez az! Én is több tudósra emlékszem a leírásból! Ehhez képest az elsőnél az önmagára ugró JP... azt jelenti, hogy a program 4/5-e hiányzik!
Érdekes lenne felkutatni a szerzőket, hogy ezt így mégis hogyan gondolták?

Offline Pgyuri

  • EP fan
  • *
  • Posts: 156
Re: Airwolf
« Reply #98 on: 2012.December.14. 12:14:27 »
Üdv,

Dönthetsz:  Akarod tudni rá most a választ vagy vársz türelmesen még 2-3 évet ?   Gondold át és válassz!

(következmények:  "MOST" esetén segítesz rajtam, mert többet nem fogok foglalkozni vele, "KÉSŐBB" esetén türelemmel kell várnod és van esély a ...)

Pgyuri
« Last Edit: 2012.December.14. 12:22:10 by Pgyuri »

Offline Zozosoft

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 14723
  • Country: hu
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Airwolf
« Reply #99 on: 2012.December.14. 12:51:26 »
Nehéz várni, de szerintem jobba járunk, ha te foglalkozol vele :-D

Offline Lacika

  • EP addict
  • *
  • Posts: 3191
  • Country: hu
    • http://www.ep128.hu
Re: Airwolf
« Reply #100 on: 2012.December.14. 13:02:52 »
Na ez az! Én is több tudósra emlékszem a leírásból! Ehhez képest az elsőnél az önmagára ugró JP... azt jelenti, hogy a program 4/5-e hiányzik!

Érdekesség, hogy a Spectrum-os Airwolf ( http://ep128.hu/Games/Airwolf1.htm ) - bár teljesen máshogy néz ki - ugyanilyen elvetélt koncepció mentén készült. De ott legalább működik! Ott is 5 tudóst kell kimenteni egyenként, de ez nem 5 különböző labirintus jelent, hanem UGYANAZT kell megismételni ötször...

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Airwolf
« Reply #101 on: 2012.December.14. 13:32:03 »
szerintem sokakat az fogott meg ebben a játékban, hogy pixelenként le lehetett bontani valamit

afféle igazi, részletes interaktivitás érzést adott :)
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Airwolf
« Reply #102 on: 2013.September.21. 17:24:39 »
Ha a kódban átrajzolnánk a labirintusrendszert valami barátságosabb, nehéz, de bejárható labirintusra, és az utolsó kapcsoló szétlövésekori fagyás helyére betennénk egy Congratulations képernyőt, egész barátságos játékot lehetne rittyenteni ebből. A kódban nehéz áttervezni a falakat, pályaelemeket? Egyszerűbb pályaszerkesztőt írni esélytelen?
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline nyuzga

  • EP addict
  • *
  • Posts: 2280
  • Country: hu
Re: Airwolf
« Reply #103 on: 2013.September.21. 18:18:56 »
Átlehet rajzolni, de nekem nincs hozzá türelmem. A leghosszabb fájl elején vannak a rajzok. 01 az üres.

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Airwolf
« Reply #104 on: 2013.September.22. 08:20:34 »
Quote from: nyuzga
A leghosszabb fájl elején vannak a rajzok. 01 az üres.
Bájtonként tárol egy-egy pályaelemet? Mert akkor nem lenne túl nehéz pályaszerkesztőt csinálni hozzá.
Meg tudod mondani, hogy a kódban pontosan hol kezdődik a pálya?
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos