Üdv,
Az "1"-es terem kapcsolója nyitja ki számozás szerint a "4"-es képernyőbe vezető utat. Talán ezért zárja be a "9"-es terem a visszavezető utat, hogy ha valaki elfelejtette kinyitni és jókedvében telibe lövi ezt a kapcsolót, akkor nincs visszaút ... csak hát itt is az idő tényező. Szerintem egyértelmű, hogy nem idő, hanem a tényleges BONUS volt a cél, mert például ebben az esetben is nem ártott volna a bolyongás a játékosnak, kutakodjon, majd csak rájön, hogy mit felejtett el, de oda már nincs vissza.
Kötekedjünk rovatba azért beletartozik, hogy a kapcsolók ajtókat szoktak nyitni....na most itt ajtó egy szál se, sőt, van terméskövekkel falazó kapcsoló
Meg aztán a lövés értelmetlensége, mert hogy semmire nem hat, az borzasztó. Már az is izgalmasabbá tenné a játékot, ha pár ellent le lehetne lőni. De hát a lövés ellenörző algoritmusa abban merül ki, hogy kék vagy zöld pöttyöt találunk el. Ki lehet próbálni, van pár zöld vastag pötty....mind pontot ér....gömbök, elekrtomos kerítés két oldala, stb.
Tessék edzeni, mert azért a POKE áradat után nem lesz olyan egyszerű a TRN verzió és ahhoz, hogy a meglepetésem elérjétek, kell majd küzdeni
Pgyuri