Egy ideje játszom a mobilon egy tök egyszerű, mégis nagyon hangulatos és (szinte) végtelen sok pályával rendelkező játékkal! Aztán ma beugrott, hogy tulajdonképpen (annak, aki ért hozzá) ezt tök egyszerű volna EP -re is megírni!
Adott 6 féle színű labda, (tehát 6 szín módban mehetne) amit egy sorban egy bogár tol maga előtt. A pálya egyik végén indul a sorral, a másik végébe NEM szabad eljusson, mert akkor "veszettünk", az adott pálya nem sikerült. (Ilyenkor "Reply", tehát újra próbálkozhat az ember persze...
) Nekünk a "sor" eljutását alul egy "labda lövő foglaltból" induló labdával kell megakadályozni! Minden lövésünknél más színű labda indul el a "foglalatból" alulról, de ezt a "foglalatot" magunk irányítjuk jobbra-balra. Ahová lőttük a labdát "ott ragad" a bogár által tolt labda sorban! A lényeg: De ha (minimum) 3 AZONOS színű labda egymás mellé kerül, akkor azok eltűnnek!
A célunk az, hogy az egész sor labda eltűnjön, akkor "nyertünk", a bogár meg veszített, jöhet a következő pálya!
Mindegyik természetesen más és más alakú (pálya) ezért mondom, hogy tulajdonképpen végtelen sokat lehetne hozzá gyártani! Ha 3 egymás utáni (!) lövésünkkel mindháromszor épp eltüntettük labdákat, akkor kapunk valami "bónuszt" is, ami sokféle lehet, pl.: Egy "ágyúlövés", amivel sok labdát lelőhetünk egyszerre, vagy egy "lézersugár", amivel lukat lőhetünk a sorba, stb. Ami játék közben látszik: Az adott formában "kunkorodó" pálya, amin a sor labda a bogárral megy előre. A "foglalat", amiből mi lövöldözzük a (mindig random más színű) labdát. Pont.
(Akármi háttér lehet persze, de ez mellékes.) Vagyis viszonylag egyszerű megrajzolni, mégis baromi élvezetes a játék, egyre nehezebbek a pályák!
Ep -n bármi tolhatná a sor labdát, nem kell bogár.
6 féle színű labdát meg nem olyan nehéz elkövetni annak, aki ért ehhez. Szóval talán érdemes volna belevágni...
(A neve iPhone -on: Stoneloops of Jurassica.)