Welcome, Guest. Please login or register.


Author Topic: Xorgame (Pascal) (Read 32053 times)

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Xorgame (Pascal)
« Reply #90 on: 2017.July.30. 19:45:27 »
amúgy az eredetiben a gui hátteret úgy generáltam egy kis egyszerű saját textúra generátorral.
persze nem hiszem hogy ez ep-n működne (csak sok átalakítás után).
amúgy csak poénból raktam bele ilyet. ezeket a programokat főleg tanulási céllal fejlesztettem.
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Xorgame (Pascal)
« Reply #91 on: 2017.July.30. 21:25:14 »
Ilyen lett a háttér konfigurálása (az A-F gombokhoz még nincs kép):
(Attachment Link)

léccccci legyen egy olyan is ahol jobban látszik az 1/0 :)
a kedvemért :)
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline IstvanV

  • EP addict
  • *
  • Posts: 4822
Re: Xorgame (Pascal)
« Reply #92 on: 2017.July.30. 23:18:28 »
A kép nélküli háttérnél szerintem jól látható, talán a kijelölés lehetne jobb:
[ Guests cannot view attachments ]

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7085
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Xorgame (Pascal)
« Reply #93 on: 2017.July.31. 08:35:06 »
Valóban lehetne így is, de akkor a jobb oldalon a pálya mellett a háttér csak a fix színeket használhatná.
Hm, azt hittem ez így van, a háttérképek, amit generáltam, csak BIAS-t és az első 4 színt használják.
Jó lett a háttérkép választó menü :)

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Xorgame (Pascal)
« Reply #94 on: 2017.July.31. 09:10:23 »
Hm, azt hittem ez így van, a háttérképek, amit generáltam, csak BIAS-t és az első 4 színt használják.
Jó lett a háttérkép választó menü :)

de minek oda az a jobb oldali sáv??? feleslegesen foglalja a palettát
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Xorgame (Pascal)
« Reply #95 on: 2017.July.31. 09:19:56 »
A kép nélküli háttérnél szerintem jól látható, talán a kijelölés lehetne jobb:
(Attachment Link)

nekem olyan tetszene hogy teljesen világos/teljesen sötét. szóval nincs ilyen "bevel" rajta, vagy legalábbis nem ilyen kontrasztos
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline IstvanV

  • EP addict
  • *
  • Posts: 4822
Re: Xorgame (Pascal)
« Reply #96 on: 2017.July.31. 10:50:05 »
de minek oda az a jobb oldali sáv??? feleslegesen foglalja a palettát

Valamivel fel kell tölteni a képernyőnek azt a részét is. :) Bár lehetne 42 karakternél kevésbé széles is (a pálya az 40 karakter + 1 pixel), így azonban egyes menükön is módosítani kellene. Vagy az a terület egyszerűen fekete lenne, vagy a Geco által javasolt módon csak a fix színeket használná.

nekem olyan tetszene hogy teljesen világos/teljesen sötét. szóval nincs ilyen "bevel" rajta, vagy legalábbis nem ilyen kontrasztos

Ez a megoldás megfelelő lenne? A háttérkép világos részeinél ugyan ez sem egyértelműen jobb.
« Last Edit: 2017.July.31. 10:55:33 by IstvanV »

Offline gflorez

  • EP addict
  • *
  • Posts: 3607
  • Country: es
    • Támogató Támogató
Re: Xorgame (Pascal)
« Reply #97 on: 2017.July.31. 11:02:34 »
Ez a megoldás megfelelő lenne? A háttérkép világos részeinél ugyan ez sem egyértelműen jobb.

A domborít sokkal jobban néz.

Offline IstvanV

  • EP addict
  • *
  • Posts: 4822
Re: Xorgame (Pascal)
« Reply #98 on: 2017.July.31. 12:06:26 »
A domborít sokkal jobban néz.

Which one is that, the current version, or what is shown here?

Offline gflorez

  • EP addict
  • *
  • Posts: 3607
  • Country: es
    • Támogató Támogató
Re: Xorgame (Pascal)
« Reply #99 on: 2017.July.31. 12:16:38 »
In my humble opinion, your new proposition.



On the current version, the right and down sides of the rectangles are not clearly defined, may be for the colours used.

This new approach offers more contrast between the two status.
« Last Edit: 2017.July.31. 13:51:48 by gflorez »

Offline IstvanV

  • EP addict
  • *
  • Posts: 4822
Re: Xorgame (Pascal)
« Reply #100 on: 2017.July.31. 14:02:31 »
In my humble opinion, your new proposition.

I will try to implement that in the next version, for now, there is a smaller update:
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]

- the background can be selected from up to 15 pictures with the new menu, only 9 are included at the moment, however
- if an image file is missing, a built-in default picture will be used instead of exiting
- there is a (lame) loading screen now in back0_m2.pic, any key continues to the game. The file is optional, it can be deleted
- if anyone builds the game from the source code, "make pictures" generates all the *_m2.pic files from the original .png images
- trying to load a save that does not exist displays an error message instead of exiting
- faster drawing of the selection
- the mouse input routine has been replaced with what I used in Bricky Prise, it is faster at 4 MHz, and in theory works up to 20 MHz
- a couple of minor bugs have been fixed
« Last Edit: 2017.July.31. 14:14:35 by IstvanV »

Offline IstvanV

  • EP addict
  • *
  • Posts: 4822
Re: Xorgame (Pascal)
« Reply #101 on: 2017.July.31. 17:37:28 »
Bár a korábbi "3D" pálya megjelenítés szerintem jobban nézett ki, a módosított változatban választhatóak lettek a színek:
[ Guests cannot view attachments ]

[ Guests cannot view attachments ]

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Xorgame (Pascal)
« Reply #102 on: 2017.July.31. 18:19:25 »
ha a jobb oldali vékony csík nem lenne, mindjárt lehetne teljesen saját palettája a játéktérnek :)
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Xorgame (Pascal)
« Reply #103 on: 2017.July.31. 18:27:51 »
amúgy nem akarok ám beleszólni, nyugodtan csináld olyanra ami neked tetszik!
de az eredeti játékhoz nem kell ragaszkodni
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Xorgame (Pascal)
« Reply #104 on: 2017.July.31. 18:28:30 »
ja és a credits-be nyugodtan írd bele magadat, engem meg csak endi néven írj légyszi.
amúgy lehetne nyelv váltás is!
Vigyázat! Szektás vagyok! :)