Karakterenként választható szín a 121 közül, a módtól függően:
- nagy felbontású karakteres módban 1 "fix" (regiszter, tehát megszakításban módosítható) háttér szín + 1 szín karakterenként állítható
- bővített háttérszín mód: hasonló az előbbihez, de csak 64 a karakterkészlet mérete, viszont 4 háttér szín közül lehet választani karakterenként
- többszínű karakteres mód: kis felbontású, 3 "háttér" színt szabadon használhat bármelyik pixel, 1 szín karakterenként állítható, de csak 57 szín használható (fekete + 7 szín 8 árnyalata), mert a szín egyik bitje itt a nagy felbontású és a többszínű mód között tud választani
- nagy felbontású grafikus mód: 2 szín szabadon válaszható karakterenként, hasonló a Spectrumos attribútum módhoz, csak 16 helyett 121 színt támogat a hardver
- többszínű grafikus mód: felezett vízszintes felbontás, 2 háttér szín + 2 karakterenként állítható
Trükközéssel (FLI) az attribútum cellák mérete 2 sor magasságúra csökkenthető, bár ez sok memóriát és CPU-t fogyaszt, elsősorban konvertált képek megjelenítésénél hasznos. 1 soros attribútum felbontás is elérhető, de korlátozásokkal, ilyenkor nem lehet a színeket teljesen szabadon választani, hanem csak a fényesség állítható (fekete-fehér kép), vagy a szomszédos soroknál az egyiknek a fényessége a másiknak a színe lesz.
Konvertált képek tovább javíthatók a vízszintes scroll soronkénti módosításával, így az attribútum cellák a kép részleteihez igazíthatók.
A normál 25 karakteres kép magasság viszonylag könnyen növelhető. A 40 karakter szélesség növelése sem lehetetlen, de csak nagyon korlátozottan oldható meg, általában nem sok értelme van.
Az emulátor csomagjában található p4fliconv programmal a fentiek kipróbálhatók, kivéve a karakteres módokat, soronként változó attribútumokat, és 40 karakternél szélesebb képernyőt.