De nehogy felreertsd, amugy lehet ennek letjogosultsaga esetleg (pl neked ezek szerint), csak en igazabol azt latom, hogy az algoritmus celja a "nagy gyenge" felbontasok elvezhetove tetele, mint amilyen a GBA is akar. EP-n ez azert nehez kerdes, mert annak alapbol is eleg jo felbontasa van, meg egy mai monitorra is eppen kb hogy rafer a dupla textura meret, szoval ezert nem latom ertelmet. Nyilvan, az igaz, hogy az EP max felbontasat 2 szinu modban tudja hozni, mondhatnad hogy akkor kisebb felbontasokra. De ugye itt jon kepbe az LPT/LPB hogy akar minden sor lehet mas felbontasban, ezt igy eleg nehez adaptalni, max tenyleg azt tudod, hogy az egesz texturara ranyomod amit az "emu lerenderel" de akkor az a fenti brutal meret lesz. Es itt nem is a "PC teljesitmenye" a legfobb gond, en az ertelmet nem latom, hogy pl az en notebook-om mar nem is tud olyan fenbontast (1472 pixel horizontalisan akkor). Akkor meg utana downscale kene, ami kicsit vicces, hogy elobb scale2x (ami egyfajta upscale) aztan meg downscale ... A masik, hogy a Xep128 valoban nem tul szep egy teremtmeny, belsoleg azonnal texturaba renderel, 32 bit / pixel RGBA. Erre nehez alkalmazi az algoritmust, vagy legalabbis nem pontosan latom, hogy az RGB komponenseket itt kulon el kell jatszani az algoritmussal vagy mi a fenet akarnak tulkeppen