Az EXOS LPT-t módosítja, a rendszerszegmens elején hoz létre 40x28 méretű karakteres módú képernyőt.Igen :) ,így tudtam a legrövidebben megoldani a képernyőkezelést.
tök jó!
magnóról ez mennyi idő alatt töltene be? :D
1 blokk 4kb volt magnóról, ha jól emlékszem.17 +/- 2 másodperc.
mennyi másodperc is volt ez?
Egyébként tudtátok, hogy ha a fejléc füttyének a felét lehagyjuk, akkor is ugyanúgy megtalálja a fáljt?Igen :), nagyon rövid bevezető jellel is megtalálta a fájlt :)
ez a játék bepötyögős is lehetne, olyan rövid.Amikor a Dot Collectorral szórakoztam, csináltam belőle hasonló változatot: egy basic programot, ami DATA sorokból kiolvassa magát a kódot, kimenti, és ott a program. Akkor gondoltam arra, hogy ilyen hexa-bepötyögős formában akár a Dot Collectort is leadhatták volna (több részben) egy újságban.
ez a játék bepötyögős is lehetne, olyan rövid. persze "bepötyöghető" karakterekkel hosszabb lenne, valami konverterrel. basic-be hexában beírva mondjuk már 3* több (vesszőkkel együtt), de az lenne a legegyszerűbb.Hát én nem örülnék, ha azt a 768 karaktert + még a sallang be kéne pötyögnöm :)
Ha bepötyögöd, csinálok egy ilyen verziót :DAkkor Enditől demo felvételt kérünk, amivel bizonyítja, hogy tényleg bepötyögte. Ha túl nagy lenne a demo mérete, megkérjük MrPrise-t, hogy növelje meg a tárhely méretét.
ja a sípolás több idő mint a 256 byte :)
és tömörít is. ennek a kicsomagolója megvan minden felhasználónak, bepötyögi a kódot, ami meg kicsomagolja és kimenti a programot.
Ha túl nagy lenne a demo mérete, megkérjük MrPrise-t, hogy növelje meg a tárhely méretét.
Ha túl nagy lenne a demo mérete, megkérjük MrPrise-t, hogy növelje meg a tárhely méretét.Ezt csak viccnek szántam. Eltúlozva, hogy milyen sokat kell gépelni.
Ezt csak viccnek szántam. Eltúlozva, hogy milyen sokat kell gépelni.Megcsinálhatnánk a Small Demo begépelős változatát :D
Megcsinálhatnánk a Small Demo begépelős változatát :DDurva lenne gépi kódban begépelni: 1100111010101111001111011100011010101111000011 stb. :D
Kár, hogy ha nekimegyünk valaminek, még az 50. szintről is visszaesünk az elejére.Azt könnyű lenne megcsinálni, hogy az adott szintről folytatódjon a játék, de úgy meg túl könnyű lenne, amúgy én kb a 12. szintig jutottam el, azt is 6-os sebességen :D
megjegyezném a klasszikus 256 byte szabályok szerint a fájlnak kell 256 bájtnak lennie :)Nem a kódnak?
amúgy a forrást kiadhatnád, felkommentelve. szipucsut régebben mintha érdekelte volna az asm, és ez jó példa lenne tanulásra.Közzétehetem, egy gramm kommentet se tettem bele, csak nekiestem vasárnap :)
megjegyezném a klasszikus 256 byte szabályok szerint a fájlnak kell 256 bájtnak lennie :)Amit én személy szerint az olyan platformon kódolók szemétségének tartok, akik jól tudnak trükközni a fájl fejléccel. CPC-sek – példának okáért (már ha jól emlékszem) – meg jól le vannak tojva, hogy náluk ez 128 bájt, és nem használható semmire. De hát ez az én egyéni szociális problémám. ÍJ.
Amit én személy szerint az olyan platformon kódolók szemétségének tartok, akik jól tudnak trükközni a fájl fejléccel. CPC-sek – példának okáért (már ha jól emlékszem) – meg jól le vannak tojva, hogy náluk ez 128 bájt, és nem használható semmire. De hát ez az én egyéni szociális problémám. ÍJ.
Jó egyébként ez a Snake, ha az a cél, hogy 256 byte-ba beleférjen. De érdemes lenne mondjuk 1 vagy 4 vagy 16 kilobájtra emelni a határt
ez itt a híres 96kbyte-os game.Biztos? Nem 96Mbyte-ot akartál írni? :D
én csak pc demók esetén gondolom ezt. írtam pár 256byte demót, és jópárat megnéztem, mind esetében a fájl méret volt 256 vagy kevesebb :)Olvastam ilyen vitát a Pouëten, ahol a PC-s kóder kioktatott mindenkit, hogy nem úgy van az, mindenképp a fájlméret számít. Hivatkoztak olyan kirívó esetekre, mint amit én is említettem, de kötötte az ebet a karóhoz, hogy az márpedig univerzálisan úgy van, és punktum. Máshol is láttam ilyesféle beszélgetést, ahol valami régi C64-es kóder arc közölte, hogy náluk pedig ez úgy van, hogy 256 bájt a fájl értékes tartalma, a mindenféle csillingek nem számítanak sehová, mire ámulva válaszoltak, hogy fura emberek vagytok ti 64-esek.
Amit én személy szerint az olyan platformon kódolók szemétségének tartok, akik jól tudnak trükközni a fájl fejléccel. CPC-sek – példának okáért (már ha jól emlékszem) – meg jól le vannak tojva, hogy náluk ez 128 bájt, és nem használható semmire. De hát ez az én egyéni szociális problémám. ÍJ.Na nekem meg pont ellenkező értelemben jutott eszembe a CPC kellemes 128 bájtos fejléce, hogy ők meg buknak 128 bájtot :D
ez itt a híres 96kbyte-os game.Na, én úgy emlékeztem, hogy 64Kb (ezek szerint rosszul :) ) volt ez a game, és marha sokáig csak előkészült :D ( anno a gépemen )
na persze az elején generál egy csomó textúrát, hangot, geometriát a marha sok memóriába :)
https://www.youtube.com/watch?v=M0KSUqZTkZ0
256 byte méretű file (lehet, hogy hibás :oops:):Pár percet szórakoztam vele, nem tűnt annak, viszont ezt a mocskos trükköt :D , kihasználod, hogy a BF10-re tölti a headert, és abban is van kód, viszont még így is meg kellett spórolni jópár bájtot :)
én csak pc demók esetén gondolom ezt. írtam pár 256byte demót, és jópárat megnéztem, mind esetében a fájl méret volt 256 vagy kevesebb :)
IS-DOS alatt indítható .com program is lehetne? Annak nincs fejléce, bár több inicializálást igényel (rendszerszegmens belapozása és EXOS 0), így is 253 byte lenne a file méret.Felőlem simán :)