Enterprise Forever

:HUN => Enterprise DevCompo => Enterprise DevCompo #2 => Topic started by: geco on 2017.April.02. 17:39:58

Title: Snake 256byte
Post by: geco on 2017.April.02. 17:39:58
A jól ismert Snake játék 256byte-os verziója (https://enterpriseforever.com/enterprise-devcompo-2-42/snake-256byte/?action=dlattach;attach=17671), fut minden EXOS verzión, de soft reset nincs, a 99. szint után keretcsíkozás jelzi a játék végét.

Irányítás:
Belső joy: kígyó irányítása
Stop: játék újraindítása
Hold: kígyó sebessége

[attach=1]
Title: Re: Snake 256byte
Post by: endi on 2017.April.03. 09:40:32
tök jó!
magnóról ez mennyi idő alatt töltene be? :D
Title: Re: Snake 256byte
Post by: Zozosoft on 2017.April.03. 09:55:24
És a 256 bájtból mennyi az LPT? :-)
Vagy videólapot használ?
Title: Re: Snake 256byte
Post by: IstvanV on 2017.April.03. 10:14:12
Az EXOS LPT-t módosítja, a rendszerszegmens elején hoz létre 40x28 méretű karakteres módú képernyőt.
Title: Re: Snake 256byte
Post by: geco on 2017.April.03. 11:00:06
Az EXOS LPT-t módosítja, a rendszerszegmens elején hoz létre 40x28 méretű karakteres módú képernyőt.
Igen :) ,így tudtam a legrövidebben megoldani a képernyőkezelést.
Amiből csak 40x27 van használatban, az eredeti terv az volt, hogy lesz normális kijelző is a felső sorban, és az kerül C000h-ra, de arra már nem maradt hely, és az első sort mindig ápdételi az EXOS a statusz sor címére.
Eredetileg volt olyan tervem is, ha marad hely, akkor 1-2 karaktert is átdefiniálok.
Title: Re: Snake 256byte
Post by: endi on 2017.April.03. 17:41:38
tök jó!
magnóról ez mennyi idő alatt töltene be? :D

1 blokk 4kb volt magnóról, ha jól emlékszem.
mennyi másodperc is volt ez?
Title: Re: Snake 256byte
Post by: szipucsu on 2017.April.03. 17:48:03
1 blokk 4kb volt magnóról, ha jól emlékszem.
mennyi másodperc is volt ez?
17 +/- 2 másodperc.

17/4096= kb. 0.004 másodperc jut egy bájtnak, a felső matematika szabályai szerint.

0.004*256=kicsivel több, mint 1 másodperc

De függ a töltési sebességtől is. Pl. turbósítva még ennyit se kellene ott guvadnunk a gép mellett.

UI: Ja, nem jó az egész. Külön kell számolni a blokk elején lévő füttyöt, és onnan mérni a töltési időt, és utána számolni ki, hány bájt. Szóval vissza az egész. De kb. 4 másodpercre szavazok, ha a fejléctől eltekintünk, mert az még +3 másodperc szerintem. Egyébként tudtátok, hogy ha a fejléc füttyének a felét lehagyjuk, akkor is ugyanúgy megtalálja a fáljt?
Title: Re: Snake 256byte
Post by: endi on 2017.April.03. 18:39:42
ja a sípolás több idő mint a 256 byte :)
Title: Re: Snake 256byte
Post by: geco on 2017.April.03. 19:05:39
Egyébként tudtátok, hogy ha a fejléc füttyének a felét lehagyjuk, akkor is ugyanúgy megtalálja a fáljt?
Igen :), nagyon rövid bevezető jellel is megtalálta a fájlt :)
Title: Re: Snake 256byte
Post by: szipucsu on 2017.April.03. 19:12:28
Én egyébként innen (https://www.youtube.com/watch?v=gUwYYHeiT3s) néztem ki a kb. 17 másodpercet. Ez a töltési sebesség egyébként a normál sebesség?
Most már engem is piszkál a dolog. Leszedem belőle a hangot és Cool Edittel pontosan megmérem, milyen hosszú egy blokk bevezető fütty nélkül.
Egyébként, a modern, mp3-as "magnók" számára lehetne csinálni egy programot, ami a túl hosszú előfüttyből levág, hogy kevesebbet kelljen várni. Magnónál fontos volt, hogy kicsit magához térjen a szalag és minden, azért kellett hosszú fütty, de mp3 és egyéb modern lejátszóknál már nem kell, szerintem.

UI: Nincs az EP műszaki leírásában benne, melyik fütty milyen hosszú? Nem tudom, a töltési sebességet miben mérik, talán az a baud, de nem tudom, az a négyjegyű szám mit jelent benne.
Title: Re: Snake 256byte
Post by: endi on 2017.April.03. 19:48:07
ez a játék bepötyögős is lehetne, olyan rövid. persze "bepötyöghető" karakterekkel hosszabb lenne, valami konverterrel. basic-be hexában beírva mondjuk már 3* több (vesszőkkel együtt), de az lenne a legegyszerűbb.
Title: Re: Snake 256byte
Post by: szipucsu on 2017.April.03. 20:10:58
ez a játék bepötyögős is lehetne, olyan rövid.
Amikor a Dot Collectorral szórakoztam, csináltam belőle hasonló változatot: egy basic programot, ami DATA sorokból kiolvassa magát a kódot, kimenti, és ott a program. Akkor gondoltam arra, hogy ilyen hexa-bepötyögős formában akár a Dot Collectort is leadhatták volna (több részben) egy újságban.
Title: Re: Snake 256byte
Post by: geco on 2017.April.03. 20:34:23
ez a játék bepötyögős is lehetne, olyan rövid. persze "bepötyöghető" karakterekkel hosszabb lenne, valami konverterrel. basic-be hexában beírva mondjuk már 3* több (vesszőkkel együtt), de az lenne a legegyszerűbb.
Hát én nem örülnék, ha azt a 768 karaktert + még a sallang be kéne pötyögnöm :)
Ha bepötyögöd, csinálok egy ilyen verziót :D
Title: Re: Snake 256byte
Post by: szipucsu on 2017.April.03. 21:26:09
Ha bepötyögöd, csinálok egy ilyen verziót :D
Akkor Enditől demo felvételt kérünk, amivel bizonyítja, hogy tényleg bepötyögte. Ha túl nagy lenne a demo mérete, megkérjük MrPrise-t, hogy növelje meg a tárhely méretét.
Title: Re: Snake 256byte
Post by: endi on 2017.April.04. 00:31:46
annak idején azért életképes lett volna az ilyen kicsi, de cool programok megjelentetése újságban és bepötyögése.
mondjuk lenne egy egyszerű interface ami bepötyöghető formára konvertál, és tömörít is. ennek a kicsomagolója megvan minden felhasználónak, bepötyögi a kódot, ami meg kicsomagolja és kimenti a programot.
de mintha derengene hogy c64-re volt is ilyen...
Title: Re: Snake 256byte
Post by: IstvanV on 2017.April.04. 08:33:31
ja a sípolás több idő mint a 256 byte :)

COPY paranccsal FILE: eszközről másolva 9.4 másodperc a teljes hosszúság, de ebből csak valamivel kevesebb mint 1 másodperc az adat, a többi bevezetőjel, szünet és fejléc.

és tömörít is. ennek a kicsomagolója megvan minden felhasználónak, bepötyögi a kódot, ami meg kicsomagolja és kimenti a programot.

Ennél a programnál ugyan a tömörítés nem igazán lenne hasznos, néhány byte-nál nagyobb méretcsökkenést nem sikerült elérni, és azt is valószínűleg csak azért, mert az EXOS 5-ös fejléc végén 12 0 byte található. :)
Title: Re: Snake 256byte
Post by: IstvanV on 2017.April.04. 13:26:38
Ha túl nagy lenne a demo mérete, megkérjük MrPrise-t, hogy növelje meg a tárhely méretét.

Nem valószínű hogy túl nagy lenne, egy billentyű esemény néhány byte, és a demo formátum tömöríthető is.
Title: Re: Snake 256byte
Post by: endi on 2017.April.04. 14:38:51
érdekes lett volna még ha ilyen pici játékokat alapból beleraknak az ep-be :)
Title: Re: Snake 256byte
Post by: szipucsu on 2017.April.04. 15:50:32
Ha túl nagy lenne a demo mérete, megkérjük MrPrise-t, hogy növelje meg a tárhely méretét.
Ezt csak viccnek szántam. Eltúlozva, hogy milyen sokat kell gépelni.
Title: Re: Snake 256byte
Post by: geco on 2017.April.04. 15:53:56
Ezt csak viccnek szántam. Eltúlozva, hogy milyen sokat kell gépelni.
Megcsinálhatnánk a Small Demo begépelős változatát :D
Title: Re: Snake 256byte
Post by: szipucsu on 2017.April.04. 15:54:39
Jó egyébként ez a Snake, ha az a cél, hogy 256 byte-ba beleférjen. De érdemes lenne mondjuk 1 vagy 4 vagy 16 kilobájtra emelni a határt, és lehetne pl. sztereo hang játék közben. Mókás lenne, ha a kígyó fejének a függőleges koordinátája adná a háttérben a hang magasságát, és ahogy megy jobbra-balra, úgy szólna sztereóban. Rövid zenék lehetnének, amikor elfogyott az összes "emberke".
Kár, hogy ha nekimegyünk valaminek, még az 50. szintről is visszaesünk az elejére.
Title: Re: Snake 256byte
Post by: szipucsu on 2017.April.04. 15:55:59
Megcsinálhatnánk a Small Demo begépelős változatát :D
Durva lenne gépi kódban begépelni: 1100111010101111001111011100011010101111000011 stb. :D
Title: Re: Snake 256byte
Post by: geco on 2017.April.04. 15:59:50
Kár, hogy ha nekimegyünk valaminek, még az 50. szintről is visszaesünk az elejére.
Azt könnyű lenne megcsinálni, hogy az adott szintről folytatódjon a játék, de úgy meg túl könnyű lenne, amúgy én kb a 12. szintig jutottam el, azt is 6-os sebességen :D
Title: Re: Snake 256byte
Post by: endi on 2017.April.04. 16:29:00
megjegyezném a klasszikus 256 byte szabályok szerint a fájlnak kell 256 bájtnak lennie :)
Title: Re: Snake 256byte
Post by: endi on 2017.April.04. 16:30:02
amúgy a forrást kiadhatnád, felkommentelve. szipucsut régebben mintha érdekelte volna az asm, és ez jó példa lenne tanulásra.
Title: Re: Snake 256byte
Post by: geco on 2017.April.04. 16:31:30
megjegyezném a klasszikus 256 byte szabályok szerint a fájlnak kell 256 bájtnak lennie :)
Nem a kódnak?
Írhatok hozzá egy külön loadert :D
amúgy a forrást kiadhatnád, felkommentelve. szipucsut régebben mintha érdekelte volna az asm, és ez jó példa lenne tanulásra.
Közzétehetem, egy gramm kommentet se tettem bele, csak nekiestem vasárnap :)
Title: Re: Snake 256byte
Post by: ergoGnomik on 2017.April.04. 16:51:20
megjegyezném a klasszikus 256 byte szabályok szerint a fájlnak kell 256 bájtnak lennie :)
Amit én személy szerint az olyan platformon kódolók szemétségének tartok, akik jól tudnak trükközni a fájl fejléccel. CPC-sek – példának okáért (már ha jól emlékszem) – meg jól le vannak tojva, hogy náluk ez 128 bájt, és nem használható semmire. De hát ez az én egyéni szociális problémám. ÍJ.
Title: Re: Snake 256byte
Post by: endi on 2017.April.04. 17:07:27
Amit én személy szerint az olyan platformon kódolók szemétségének tartok, akik jól tudnak trükközni a fájl fejléccel. CPC-sek – példának okáért (már ha jól emlékszem) – meg jól le vannak tojva, hogy náluk ez 128 bájt, és nem használható semmire. De hát ez az én egyéni szociális problémám. ÍJ.

én csak pc demók esetén gondolom ezt. írtam pár 256byte demót, és jópárat megnéztem, mind esetében a fájl méret volt 256 vagy kevesebb :)

Title: Re: Snake 256byte
Post by: endi on 2017.April.04. 17:09:19
Jó egyébként ez a Snake, ha az a cél, hogy 256 byte-ba beleférjen. De érdemes lenne mondjuk 1 vagy 4 vagy 16 kilobájtra emelni a határt

a méret növekedésével exponenciálisan nő a lehetőségek száma. 1kb-ben már nagyon komoly dolgokat lehet írni, ha az ember iszonyatosan átgondolja, mindenféle trükköket alkalmaz.
4kb meg már szó szerint csodákra képes :)
Title: Re: Snake 256byte
Post by: endi on 2017.April.04. 17:24:48
ez itt a híres 96kbyte-os game.
na persze az elején generál egy csomó textúrát, hangot, geometriát a marha sok memóriába :)
https://www.youtube.com/watch?v=M0KSUqZTkZ0
Title: Re: Snake 256byte
Post by: szipucsu on 2017.April.04. 17:57:35
ez itt a híres 96kbyte-os game.
Biztos? Nem 96Mbyte-ot akartál írni? :D
Title: Re: Snake 256byte
Post by: szipucsu on 2017.April.04. 18:03:08
Talán nem terheli le nagyon a gépet ez a játék. Lehetne megpróbálni DTM zenét vagy SID-et betenni alá, eléggé hangulatos lenne.
Title: Re: Snake 256byte
Post by: endi on 2017.April.04. 18:32:29
amúgy vannak specy 256 byte demók. jó kis szórakozás átíróknak, ráadásul ezeket esetleg könnyen lehetne ep-síteni
pár példa:
https://www.youtube.com/watch?v=5kB-_IDxUqQ
https://www.youtube.com/watch?v=oOXf62C5uBw
https://www.youtube.com/watch?v=rJa3hR5kU-4
https://www.youtube.com/watch?v=A-wNPZPv9T0
https://www.youtube.com/watch?v=ixbzlrERb70
https://www.youtube.com/watch?v=-eQ-TnF-yJ0
Title: Re: Snake 256byte
Post by: ergoGnomik on 2017.April.04. 18:54:30
én csak pc demók esetén gondolom ezt. írtam pár 256byte demót, és jópárat megnéztem, mind esetében a fájl méret volt 256 vagy kevesebb :)
Olvastam ilyen vitát a Pouëten, ahol a PC-s kóder kioktatott mindenkit, hogy nem úgy van az, mindenképp a fájlméret számít. Hivatkoztak olyan kirívó esetekre, mint amit én is említettem, de kötötte az ebet a karóhoz, hogy az márpedig univerzálisan úgy van, és punktum. Máshol is láttam ilyesféle beszélgetést, ahol valami régi C64-es kóder arc közölte, hogy náluk pedig ez úgy van, hogy 256 bájt a fájl értékes tartalma, a mindenféle csillingek nem számítanak sehová, mire ámulva válaszoltak, hogy fura emberek vagytok ti 64-esek.

Persze legyen bármilyen kicsi a produkció bármilyen masinán, azért tudnak nekem tetszeni nagyon. :)
Title: Re: Snake 256byte
Post by: geco on 2017.April.04. 19:14:39
Amit én személy szerint az olyan platformon kódolók szemétségének tartok, akik jól tudnak trükközni a fájl fejléccel. CPC-sek – példának okáért (már ha jól emlékszem) – meg jól le vannak tojva, hogy náluk ez 128 bájt, és nem használható semmire. De hát ez az én egyéni szociális problémám. ÍJ.
Na nekem meg pont ellenkező értelemben jutott eszembe a CPC kellemes 128 bájtos fejléce, hogy ők meg buknak 128 bájtot :D
Már nem emlékszem pontosan mennyi, de elég nagy része a fejlécnek használatos, igaz a nem használt terület még így is jóval több mókolási lehetőséget ad, mint az EP 16 bájtos fejlécének felhasználható pár bájtja :D
Title: Re: Snake 256byte
Post by: geco on 2017.April.04. 19:15:51
ez itt a híres 96kbyte-os game.
na persze az elején generál egy csomó textúrát, hangot, geometriát a marha sok memóriába :)
https://www.youtube.com/watch?v=M0KSUqZTkZ0
Na, én úgy emlékeztem, hogy 64Kb (ezek szerint rosszul :) ) volt ez a game, és marha sokáig csak előkészült :D ( anno a gépemen )
Title: Re: Snake 256byte
Post by: geco on 2017.April.04. 19:21:41
Itt a kommentelt forrás, és kommentelés közben még találtam két fölösleges utasítást is, de benne hagytam :D
Amúgy, a belinkelt Speccy programoknak meg külön loadere volt, abban is lehet mókolni a kód előtt.
Title: Re: Snake 256byte
Post by: IstvanV on 2017.April.05. 09:58:02
256 byte méretű file (lehet, hogy hibás :oops:):
[attachurl=1]
Title: Re: Snake 256byte
Post by: geco on 2017.April.05. 11:40:31
256 byte méretű file (lehet, hogy hibás :oops:):
Pár percet szórakoztam vele, nem tűnt annak, viszont ezt a mocskos trükköt :D , kihasználod, hogy a BF10-re tölti a headert, és abban is van kód, viszont még így is meg kellett spórolni jópár bájtot :)
Title: Re: Snake 256byte
Post by: IstvanV on 2017.April.05. 11:51:02
Az EXOS verziótól függően különböző címre töltődik a fejléc, ezért valójában csak néhány byte megtakarítását tette lehetővé a trükk. De az nem lenne probléma, ha EP64-en futna a BF0Fh címen a NOP, tehát az még +1 byte lehetne. Illetve a DEC B és RET P is futhatna a B megfelelő inicializálásával.

EXOS 2.0:
Code: ZiLOG Z80 Assembler
  1. .   BF0C  00           NOP
  2. .   BF0D  05           DEC   B
  3. .   BF0E  F0           RET   P
  4. .   BF0F  00           NOP
  5. .   BF10  18 02        JR    BF14
  6. .   BF12  00           NOP
  7. .   BF13  00           NOP
  8. .   BF14  2A F4 BF     LD    HL, (BFF4)
  9. .   BF17  23           INC   HL
  10. .   BF18  11 00 C0     LD    DE, C000
  11. .   BF1B  C9           RET

EXOS 2.1:
Code: ZiLOG Z80 Assembler
  1. .   BF08  00           NOP
  2. .   BF09  05           DEC   B
  3. .   BF0A  F0           RET   P
  4. .   BF0B  00           NOP
  5. .   BF0C  18 02        JR    BF10
  6. .   BF0E  00           NOP
  7. .   BF0F  00           NOP
  8. .   BF10  2A F4 BF     LD    HL, (BFF4)
  9. .   BF13  23           INC   HL
  10. .   BF14  11 00 C0     LD    DE, C000
  11. .   BF17  C9           RET
Title: Re: Snake 256byte
Post by: geco on 2017.April.05. 13:12:26
Épp azt nézem, hol sikerült még spórolni, hát igen, amikor átnéztem spórolás ügyben, nem vettem észre pl at or 80h, ld de,0050h-t, amit összevontál :) ( a felénél járok)
Title: Re: Snake 256byte
Post by: IstvanV on 2017.April.05. 14:55:40
Ezek a módosítások (nem az eredeti forráskódhoz képest, de talán így is látható, mi változott):
Code: Diff
  1. @@ -1,15 +1,23 @@
  2.  
  3.          org   00f0h
  4. -        defw  0500h, codeEnd - main, 0, 0, 0, 0, 0, 0
  5. +        defw  0500h, codeEnd - main
  6. +
  7. +        phase 0bf10h
  8. +        jr    0bf14h
  9. +        nop
  10. +        nop
  11. +        ld    hl, (0bff4h)
  12. +        inc   hl
  13. +        ld    de, 0c000h
  14. +        ret
  15. +        dephase
  16.  
  17.  main:
  18.          ld    sp, 0100h
  19.          ei
  20. -        ld    hl, (0bff4h)
  21. -        inc   hl
  22. +        call  0bf10h
  23.          inc   hl
  24. -        ld    de, 0c000h
  25.          ld    b, e
  26.          ld    a, 28
  27.  .l1:    ld    (hl), 0bh
  28.          inc   l
  29. @@ -56,61 +64,57 @@
  30.          xor   h
  31.          ld    h, a
  32.          ld    (.l5 + 1), hl
  33.          and   03h
  34. -        or    80h
  35.          ld    h, a
  36. -        ld    de, 80
  37. +        ld    de, 8000h + 80
  38.          add   hl, de
  39. -        ld    a, (hl)
  40. -        cp    20h
  41. -        jr    nz, .l5
  42. +        bit   5, (hl)
  43. +        jr    z, .l5
  44.          ld    (hl), 1ah
  45.          djnz  .l5
  46.          pop   hl
  47. -        ld    c, 0
  48. -.l6:    ld    a, 4                      ; *
  49. -        ld    e, a
  50. +        ld    c, b
  51. +.l6:    ld    b, 4                      ; *
  52. +        ld    e, b
  53.  .l7:    halt
  54. -        dec   a
  55. -        jr    nz, .l7
  56. +        djnz  .l7
  57.          ld    a, 7
  58.          out   (0b5h), a
  59.          in    a, (0b5h)
  60.          rrca
  61.          jr    nc, .l2
  62.          rrca
  63. -        push  bc
  64. -        ld    bc, 40
  65. -        jr    nc, .l10
  66. +        ld    b, 40
  67. +        jr    nc, .l9
  68.          rrca
  69. -        ld    c, 1
  70. -        jr    nc, .l10
  71. +        ld    b, 1
  72. +        jr    nc, .l9
  73.          rrca
  74. -        ld    bc, -40
  75. -        jr    nc, .l10
  76. +        ld    b, 256 - 40
  77. +        jr    nc, .l9
  78.          rrca
  79.          jr    c, .l8
  80.          ld    a, e
  81. -        and   07h
  82. +        and   7
  83.          inc   a
  84.          ld    (.l6 + 1), a
  85.          or    30h
  86.          ld    (0bebch), a
  87. -        jr    .l9
  88. +        jr    .l10
  89.  .l8:    rrca
  90. -        ld    c, b
  91. -        jr    nc, .l10
  92. -.l9:    pop   bc
  93. -        defb  3eh                       ; = LD A, n
  94. -.l10:   pop   af
  95. -        ld    a, c
  96. -        or    a
  97. +        ld    b, 256 - 1
  98. +        jr    c, .l10
  99. +.l9:    ld    c, b
  100. +.l10:   ld    a, c
  101. +        add   a, a
  102.          jr    z, .l6
  103. +        sbc   a, a
  104. +        ld    b, a
  105.          add   hl, bc
  106.          ld    a, (hl)
  107. -        cp    9fh
  108. -        jp    z, .l2
  109. +        or    a
  110. +        jp    m, .l2
  111.          cp    20h
  112.          push  af
  113.          ld    (hl), 9fh
  114.          push  hl
  115. @@ -123,15 +127,15 @@
  116.          ld    (hl), b
  117.          pop   af
  118.          jr    nz, .l12
  119.          ld    l, 0
  120. -        ld    e, (hl)
  121. +        ld    e, l
  122. +        ld    d, h
  123. +        ld    c, (hl)
  124.          inc   l
  125. -        ld    d, (hl)
  126. +        ld    b, (hl)
  127.          inc   l
  128. -        ld    a, 20h
  129. -        ld    (de), a
  130. -        ld    de, 0300h
  131. +        ld    (bc), a                   ; A = 20h
  132.          ld    bc, 200
  133.          ldir
  134.  .l11:   exx
  135.          jr    .l6
  136. @@ -142,22 +146,22 @@
  137.          dec   (hl)
  138.          jr    nz, .l11
  139.          jp    .l3
  140.  .l13:   ld    hl, 8000h + 40
  141. -        ld    de, 9f9fh
  142. +        ld    d, 9fh
  143.          call  .l15
  144.          ld    e, 20h
  145.          ld    c, 25
  146. -.l14:   call  .l15
  147. +.l14:   call  .l16
  148.          dec   c
  149.          jr    nz, .l14
  150. -        ld    e, d
  151. -.l15:   ld    (hl), d
  152. +.l15:   ld    e, d
  153. +.l16:   ld    (hl), d
  154.          inc   hl
  155.          ld    b, 38
  156. -.l16:   ld    (hl), e
  157. +.l17:   ld    (hl), e
  158.          inc   hl
  159. -        djnz  .l16
  160. +        djnz  .l17
  161.          ld    (hl), d
  162.          inc   hl
  163.          ret
  164.  codeEnd:
Title: Re: Snake 256byte
Post by: IstvanV on 2017.April.06. 10:36:11
én csak pc demók esetén gondolom ezt. írtam pár 256byte demót, és jópárat megnéztem, mind esetében a fájl méret volt 256 vagy kevesebb :)

IS-DOS alatt indítható .com program is lehetne? Annak nincs fejléce, bár több inicializálást igényel (rendszerszegmens belapozása és EXOS 0), így is 253 byte lenne a file méret.
Title: Re: Snake 256byte
Post by: geco on 2017.April.06. 10:41:44
IS-DOS alatt indítható .com program is lehetne? Annak nincs fejléce, bár több inicializálást igényel (rendszerszegmens belapozása és EXOS 0), így is 253 byte lenne a file méret.
Felőlem simán :)