Ha valaki esetleg pályatervezésbe vágna bele, itt van a pályák forrása:
64x64 (4096 bájt) méretűek.
C.BAT betömöríti epcompress-el, ezután az A.BAT készíti el a kész pályacsomagot sjasm-mel fordítva a LEVEL.ASM fájlt.
A kezdőcím benne van az adott ASM fájlba, és maximum 7FFFh-ig tarthat.
Van még egy LEVEL.BAS ez képes kirajzolni a pálya fájlt, 256 szín módban
Max emu sebességgel érdemes használni
QAOP-vel mozog egy kurzor az kiírja az éppen aktuális helyen található elem kódját.
[ Guests cannot view attachments ]
Minden még nem lett beazonosítva
Főleg a mindenféle időzített cuccot nehéz kifigyelni a játék hevében.
Pályaelemek:
00: padló
01: világos rózsaszín kocka fal
02: rózsaszín fekvő fal
03: rózsaszín álló fal
04: fekete, pályán kívüli
05: sárga fekvő fal,szétlőhető
06: sárga álló fal,szétlőhető
07: vírus
08: vírus
09: vírus
10: induló hely
11: töltény
12: energia
13: vírus, későbbi (pálya készítéskori kód)
14: vírus, ha a többi meghalt (pálya készítéskori kód)
15: vírus???, még későbbi
16: vírus???
17: vírus???
18: vírus???
19: triplegun
20: multigun
21: piros fal,eltűnő
22: piros fal, később eltűnő
23: piros fal, még később eltűnő
24: piros fal, még, még később eltűnő
25: piros fal, nem használt
26: piros fal, nem használt
27-32 vírus, később induló
33: lasergun
34: supergun