Javítottam a két korábban említett hibát, a map2ab1 pálya most már elméletileg teljesíthető (a két bonthatatlan tégla a jobb oldalon felülre került), a jumpend rutin pedig helyesen visszaállítja az LPT-t. A játék vége törli az extrákat, így nem folytatódnak a következő játékban. A betöltőképnél Gflorez kérésére egér gombbal is tovább lehet lépni. Javítottam a Szipucsu által jelzett digitális hang hibát is, minden hang lejátszása pontosan a végén áll le.. További változtatás még, hogy a hangminták kattogását próbáltam csökkenteni, de ez nem feltétlenül jobb a réginél: ha a minta rendesen lefut a végéig, akkor kevésbé kattog, viszont ha másik hang megszakítja, akkor rosszabb is lehet.
Az LPT-nél nem tudom mi lehet rossz, úgy rémlik a földrengés végén az LPT visszaállítódik, egy tippem van, ha a játék épp rengés közben ér véget, akkor marad a rossz LPT.
Itt a jumpres előtt felülíródott az első LPB száma a randnum címen, így azt nem tudta visszaállítani:
jumpend call delico
ld a,0fch
ld (lptaddr+0f80h),a
ld a,0ffh
ld (randnum),a
jumpres call lptwrta
ld (hl),0ffh
call lptwrta
ld (hl),0ffh
call lptwrta
ld (hl),0ffh
ret
Még egy változtatás, amit elfelejtettem említeni, hogy a következő pályára lépés előtt törlődnek a megmaradt téglák (pl. extra vagy NP csalás esetén).