Na, már nem kérek több módosítást, mert a fekete háttérrel és a célzott szervával már nálam is rákerült a Bricky Prise -ra a Minden Idők Legjobb EP BlockOut Játéka pecsét,
de (nyilván ehhez az is kell, hogy béna legyek) még mindíg elvesztem a 24 életet kb. az első 3 pályán az alapértelmezett nehézségi fokozaton (nyilván pályafüggő, de marha nehéz ((és érdekes!)) pályákat dobál az RND), a könnyű fokozaton meg néha túl uncsi, de meghalni egy nehéz pályan ott is meghalok, szal az alapértelmezett fokozat az izgalmas, de ott meg kicsinál általában 3 pálya alatt ...
Szóval, nyilván ehhez már többségdöntés kellene, de én simán nem találnám soknak a 99 -es életet sem AG esetén, hisz ilyenkor úgysem kerülök fel a hiscore -ra, és abban az esetben is minden egyes rohadt labda elvesztés fájna, éppúgy mint a 24 -es esetben, de legalább előbbre kerülhetnék, tomisén 10-20 pályányit egy játékban, ha szerencsém van ...
Persze az RND pályákkal majdnem mindegy, mert nem unatkoztam még egy újrakezdésnél sem, az első pálya után, de újrakezdésnél ott van az első pálya, amin mindíg keresztül kell menni ...
Szal 99 élet sztm. simán okés lenne, nem lenne túl könnyű ...
Azt meg csak úgy félve kérdem, hogy TÉNYLEG vannak emberek akik simán átkapcsolnak agyban bal/jobb irányt ?
Nekem 5-10 életet (szituációfüggő, mi van épp a pályán) simán ledarál egy megfordítás ... vagy tényleg azért lett betéve hogy az ember forgassa a kezében a joy -t ?
Vagy ilyen japán gémereknek lett ez méretezve ?
Mindegy mert ha megjön a másik EP -m Zozótól, ahhoz sega kontrollert (is) fogok használni, és akkor én azt majd konkrétan forgatom, de érdekelne hogy súlyozódik ez a feature geco -nál mint játékdizájn elem ?