Oké, rossz helyre másoltam a xep128.osx fájlt, de most ezeket a hibaüzeneteket kapom:
(A combined.rom is ugyanott van)
Szep
A "dyld" gondolom az OSX dynamic loader-re lesz. Az a baj, hogy ahogy elnezem (mar emennyire gyanitom) a gepeden van egy kis lib keverdes, az SDL dolgai kapcsan, eleve 2.0.0-as SDL-t akar de meg azt se igazan talalja, pedig eleve 2.0.4-ezhez kene. Esetleg lehet azert, mert volt SDL-ed mas miatt mashonnan/akarmi, aztan itt kisse osszekeveredtek a dolgok? Ehhez en mar keves vagyok OSX temaban boven, bocsanat ...
Megjegyzem, hogy persze az optimalis megoldas a statikusan linkelt binaris lenne. Oke, joval nagyobb lenne a programallomany merete, de tutira nem kell neki dynamikus linkeles az SDL-hez legalabb igy azt beszerezni sem kell. Hat mindennek arra van. Kicsit emlekeztet a problema a windows DLL kerdesekre, ha jol figyelunk
A kepet elnezve az is fura, hogy a brew-val installat SDL 2.0.4 amugy az /usr/local/lib -ben lenne (symlinkelve mondjuk, de mind1), itt meg valami /usr/local/opt/sdl2/lib ami gondolom onnan jon, hogy ez valami mas forrasbol feltett SDL (vagy legalabbis az volt, mert raadasul nem is talalja szegeny, ahogy nezem).
Bar gondolom ezzel most ki vagy segitve igazan, kb annyira mint en
Azert felre ne ertsd am, koszonom szepen, hogy megprobalsz megkuzdeni vele!!
Ez a parancs mit ad eredmenyul?
otool -L ./xep128.osx
Kozben gugliztam egy okossagot, amivel le lehet butitani az OSX-et Windows-za
marmint abban az ertelemben, hogy melle is lehet tenni dinamikus linkelendo objektumokat nemi trukkel, max ami a windowsban .dll az itt .dylib lesz de vegulis mind1 ... Meglatjuk, at tudom-e ultetni a gyakorlatba.