Tehát a Spectrum mód nem gyorsabb jelentősen (PC-n legalább 1.5x a különbség Alt+W-nél).
IstvanV:
Az OpenGL ES lett a szūk keresztmetszet,
az lenne a kérdésem, hogy tudnál-e nekem segíteni abban, hogy a
drawFrame_quality1(Message_LineData **lineBuffers_,
double x0, double y0,
double x1, double y1, bool oddFrame_)
hogyan lehetne módosítani, hogy minél kevesebb textura rajzolassal tudjon lefutni (glTexSubImage2D sor).
Ugyanis úgy láttam, hogy minden képernyõ renderelés (double buffer, display quality 1 esetében) 21db texturát rajzol!
Sajnos ez az iOS-en iszonyat sok processzort megeszik, viszont ha mondjuk a generaált textura magasságát (GLsizei txtHeight = 48;) ra emelneém akkor mindehez csak 7 textura kellen ami 3x gyorsabb renderelést eredményezne.
De akár lehet, hogy egy textura segítségével is meg lehetne oldani, ezt nem tudom.
Szerinted megoldhato lehet a fent leirtak valahogy?
Koszi
Gyuri