Módosítottam a kazettaborítóhoz a szöveget, és az ep128.hu alapján kiegészítettem. Vélemény?
Először angol, utána magyar változat. A szerzőket szerintem elég csak az angol változat után beírni, úgyis ez a megszokott nyelv EP-s programoknál is, meg a gép is angol gyártmány.
Még a borítókép közepe tájára jól mutatna, ha egy 128K szöveg egy csillagszerű valamin belül virítana. Jól tudom, hogy 128K-s gépen működik, 64K-son nem? Az ep128.hu-n sincs fent a 64K-s programok között.
---
To load
Connect your cassette recorder as explained in the Enterprise setting-up guide. Rewind the tape and press Function Key 1 (START) on your Enterprise. Press Play on your tape recorder. The game will start automatically when the program has finished loading.
System requirements
You need an Enterprise 128 computer. The Enterpise 64 is unable to run the program.
How to play
It is a side-view, spectacular, traditional coin collecting game. Our task is to collect all the coins / keys / gems on the screen avoiding the enemies moving randomly. You cannot jump, you can use only ladders to move up and down. You can fall down from any height. The level is completed by picking up the last coin.
Depending on the starting level and the number of enemies you get invulnerability which can be activated by the fire button and lasts for 5 seconds. When invulnerability is turned on a counter will appear next to the number of lives. In the last second the border will change its colour and it will get black slowly. With one enemy there is no invulnerability.
ESC – restart current level (by losing a life)
Under the game screen you can see the SPEED you set, the set number of enemies (GHOSTS), coins remained (COINS) and rooms remained (MAP).
After starting the game you can choose from four sets of levels.
Any joystick can be used to move.
If you get a high score you will get into the best scores which is saved onto the disk.
Menu:
SPACE: start the game
F1 / F2: set game speed (1 - fastest, 5 - slowest)
F3 / F4: set number of enemies (1-3).
Programming and level design – Geco
Graphics – Endi
Additional programming - IstvánV
Music and level design – Szipucsu
An Enterpriseforever.com production!
Betöltés
A Felhasználói kézikönyv alapján csatlakoztassa magnetofonját a számítógéphez! Tekerje az elejére a szalagot, majd nyomja meg a Function 1 gombot (START) a számítógépén! Nyomja meg a PLAY-t a magnetofonján! Betöltődés után a program magától elindul.
Rendszerkövetelmény:
A program futtatásához Enterprise számítógép szükséges legalább 128 kB memóriával.
A program kezelése:
„Hagyományos”, ám annál látványosabb, oldalnézetes, érmegyűjtögetős játék. A feladatunk összegyűjteni a pályán látható összes érmét / kulcsot / drágakövet, miközben elkerüljük véletlenszerűen mozgó ellenfeleinket. Ugorni nem tudunk, csak a létrákon tudunk le-fel közlekedni. Bármilyen magasból leeshetünk. Ha felvettük az utolsó érmét, vége a pályának.
Az ellenfelek számától és kezdő szinttől függően kapunk sérthetetlenséget, ami tűzre aktiválható, és 5 másodpercig tart. Ha bekapcsoltuk a sérthetetlenséget, életeink száma mellett megjelenik egy számláló. Az utolsó másodpercben a keret elszíneződik, majd lassan elfeketedik. Egy ellenfél esetén nincs sérthetetlenség.
ESC - szint újrakezdése (egy élet elvesztése árán)
A játékképernyő alatt folyamatosan látható a beállított sebesség (SPEED), a beállított ellenfelek száma (GHOSTS), a még felveendő pénzérmék száma (COINS), és a hátralévő szobák száma (MAP).
A játék indítása után négy pályakészletből választhatunk.
A kalapos figuránk irányítása tetszőleges botkormánnyal történhet.
A legügyesebb játékosok felkerülnek a pontszámtáblára, amit a program lemezre ment.
Menü:
SPACE: a játék kezdése
F1 / F2: a játék sebessége (1 - leggyorsabb, 5 - leglassabb)
F3 / F4: ellenfelek száma (1-3).