Welcome, Guest. Please login or register.


Author Topic: Traffic (Read 22797 times)

Offline Lacika

  • EP addict
  • *
  • Posts: 3191
  • Country: hu
    • http://www.ep128.hu
Re: Traffic
« Reply #60 on: 2013.October.18. 20:35:33 »
Quote from: Zozosoft
Az eredeti sebességnek melyik felel meg? Esetleg 128-on is lehetne videómemóriába pakolni, hogy lassú legyen :-)
Támogatom...
Bár ott meg nem jó a mod zene...

Offline Zozosoft

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 14723
  • Country: hu
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Traffic
« Reply #61 on: 2013.October.18. 20:40:14 »
A high score-nál a betűk színezése is a te extrád?

Offline Lacika

  • EP addict
  • *
  • Posts: 3191
  • Country: hu
    • http://www.ep128.hu
Re: Traffic
« Reply #62 on: 2013.October.18. 20:41:56 »
A mentő (vagy mi) szirénáját lehet hallani, de honnan tudni, hogy melyik autó szirénázik?

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Traffic
« Reply #63 on: 2013.October.18. 21:02:02 »
Quote from: Lacika
honnan tudni, hogy melyik autó szirénázik?
Villog a tetején két pont.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Traffic
« Reply #64 on: 2013.October.18. 21:04:23 »
Quote from: Zozosoft
A high score-nál a betűk színezése is a te extrád?
Igen, és ha jól emléxem, ezzel az összes extrát meg is találtátok :)
Van még két apró eltérés, a Rendőr az eredetiben csak 4. pályán van, és a map meg annak száma lett átszínezve.

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Traffic
« Reply #65 on: 2013.October.18. 21:08:09 »
Még azt kéne megcsinálni, hogy a digi zene közben akkor villanjon a piros lámpa, amikor a dob megszólal. A zöld meg, amikor a lábdob. Disco feeling.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Traffic
« Reply #66 on: 2013.October.18. 21:08:25 »
Quote from: Lacika
A mentő (vagy mi) szirénáját lehet hallani, de honnan tudni, hogy melyik autó szirénázik?
Lacika, most próbáld ki, egy hibát találtam a DTM lejátszóban (amit én tettem bele :oops: ), csoda, hogy nem fagyott le, ugyanis nálam egyből fagyi volt 6MHz-es EXOS 2.4-es 4Mb-s configgal, a sebességmeghatározó részen fagyott.
A mentő tetején, az indexek, és az kereszteződés pozícionáló cucc az MSX verzióban sprite volt, mivel nem tudtam színesben megoldani a pixelenkénti mozgást, így a pöttyök mellett döntöttem.

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Traffic
« Reply #67 on: 2013.October.18. 21:09:29 »
Quote from: szipucsu
Még azt kéne megcsinálni, hogy a digi zene közben akkor villanjon a piros lámpa, amikor a dob megszólal. A zöld meg, amikor a lábdob. Disco feeling.
Nem rossz ötlet :), kérek egy zenészt, aki majd kapcsolgatja a lámpákat :D

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Traffic
« Reply #68 on: 2013.October.18. 21:32:46 »
Érdekes egy állatfaj ez az MSX, 4 videó módja van, ebből a játékra leghasználhatóbbat használta a Traffic:
0000-17ffh területen vannak a videómemóriában a karakterek eltárolva, minden karakter 8 bájtja egymás mellett (pl 0000-0007h, a következő 0008-000fh) ez a terület 3 részből áll, 0000-07ffh, 0800-0fffh, 0100-17ffh, így mind a három részre definiálható 256 karakter, ugyanez érvényes az attribútum memóriára is, ez 2000-37ffh területen helyezkedik el.
1800-1affh területen van a karakter térkép, 1800-18ffh területen a 0000-07ffh területen lévő karakterek, és 2000-27ffh területen lévő attribútum bájtok, és így tovább az 1900-19ffh, és az 1a00-1affh területre.
1b00-1b7fh-en vannak a sprite vezérlő bájtok, 4 byte/sprite.
3800-3fffh-n pedig a sprite-ok grafikája.

Offline Lacika

  • EP addict
  • *
  • Posts: 3191
  • Country: hu
    • http://www.ep128.hu
Re: Traffic
« Reply #69 on: 2013.October.21. 20:19:19 »
Valaki képes elérni bármit, ha nem 64K-s gépet emulálunk?
Én nagyon nem látom a szirénázó autó... :oops:

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Traffic
« Reply #70 on: 2013.October.21. 20:37:59 »
Quote from: Lacika
Valaki képes elérni bármit, ha nem 64K-s gépet emulálunk?
Nem igazán. Sajnos a 3-4. szinten mindig kampec van... Ja, de az is 64k-s géppel, bocs. :D
Ez a játék nem bugos? Mert olyan eszméletlen lassan kanyarodnak az autók, majd lerobbannak a kanyarban, és ez ront el talán mindent.

Quote from: Lacika
Én nagyon nem látom a szirénázó autó...
Ez lenne az ott, villog rajta az a két kis "bevágás" az oldalán:
[ Guests cannot view attachments ]
« Last Edit: 2013.October.22. 11:51:15 by szipucsu »
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Traffic
« Reply #71 on: 2013.October.22. 09:45:45 »
Sikerült eljutni a 2. pályára 128k-s gépen tesztelés közben :lol: Az a szép, hogy MSX-en is ugyanilyen nehéz, és ez a japánoknak könnyű volt :lol:

Offline Lacika

  • EP addict
  • *
  • Posts: 3191
  • Country: hu
    • http://www.ep128.hu
Re: Traffic
« Reply #72 on: 2013.October.24. 19:17:34 »
Nézem a Youtube-on, ennek nem kellene ilyen forgalmat generálnia 4 MHz-n... Többször előfordult, hogy egyetlen várakozó kocsi sincs a sorban, de mire kanyarodik egy-két kocsi, pláne kamion, vége a játéknak... Az MSX nem 3.5 MHz-s? A CPC-s Traffic is nagyobb órajelen nagyobb forgalmat generál.

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7082
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Traffic
« Reply #73 on: 2013.October.25. 09:42:35 »
Quote from: Lacika
Nézem a Youtube-on, ennek nem kellene ilyen forgalmat generálnia 4 MHz-n... Többször előfordult, hogy egyetlen várakozó kocsi sincs a sorban, de mire kanyarodik egy-két kocsi, pláne kamion, vége a játéknak... Az MSX nem 3.5 MHz-s? A CPC-s Traffic is nagyobb órajelen nagyobb forgalmat generál.
De, az MSX 3,5 MHz-es, iszonyat nehéz ott is, nekem nem tűnt nehezebbnek az EP változat,
mind a kettőn sokadszorra sikerült a 2. páyát elérni :lol: A lassú kanyarodás oka lehet az is, hogy az egyik autó vár egy másikra, mert az épp kanyarodna, a másik meg egyenesen megy.

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Traffic
« Reply #74 on: 2013.October.25. 11:57:14 »
Quote from: geco
A lassú kanyarodás oka lehet az is, hogy az egyik autó vár egy másikra, mert az épp kanyarodna, a másik meg egyenesen megy.
Neeeem, alapból is olyan lassan kanyarodnak, hogy gyalog előbb átérnének.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos