Enterprise Forever

:HUN => Konvertálás => CPC-ről => Topic started by: geco on 2022.July.26. 21:24:02

Title: The Sword of Ianna
Post by: geco on 2022.July.26. 21:24:02
Teszt verzió, a játék fájl verziójának RAM igénye 576Kb, a ROM verziónak meg 96 KB.
irányítás:
QAOP Space jobb shift, EXT1/Ext2 joy
H: szünet/kilépés

Pár apróbb módosítást ejtettem 1-2 helyen, legfőképp szín módosítások ,vagy extra színek lettek (ilyen pl a játék végén a scrollozó szöveg egy színátmenetből sejlik elő), a legnagyobb módosítás a vízen lévő tükörkép, és a hullámzás, nem tetszett az eredeti tükörkép, ezért megcsináltam a tényleges tükörképet, és a hullámzás LPT módosítással lett megvalósítva, 2 verzió is bekerült, ami a program indulásakor "véletlenszerűen" kerül kiválasztásra, majd váltják egymást a menübe visszatéréskor.

IANNA.COM + IANNA.PRG - fájl verzió
IANNA.EP128S - A ROM verzió EP128emus változata
IANNA.ROM - 512 Kb-os ROM file
IANNAxx.ROM - 64 KB-os csomagokra szeletelve az 512Kb-os ROM
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: szipucsu on 2022.July.27. 12:40:09
Nagyon jó színek vannak benne, szép élénkek a címképernyőn, és a játék közben sem színtelen, szagtalan. A zenéje is jó.
Egy darabig elvittem, a hiperaktív csontváz az egyik szobában mindig kicsinál, sajnos jó messzire ér a karja, és mire odaérnék a karddal, odasuhint.
A játékból kilépéshez jobb lenne a H helyett az ESC.
A billentyűzetet egyből átdefiniáltam belső botkormányra, talán lehet ez az alapbeállítás ez, EP-n ezt szoktuk meg.
Kicsit zavaró, hogy nem mindig lehet könnyen olvasni a betűket, de hát így csinálták meg az eredeti karakterkészletet.
Ami még zavaró, hogy a menüben átváltottam spanyolra, és újabb gombnyomással akartam volna tesztelni, van-e más nyelv is, de nyelvváltás után egyből visszaugrott a menü elejére és így a gombnyomásommal a játékot indítottam már. Ha spanyol, játék közben akkor is a Sword felirat van lent, ez lehetne Espada inkább, de gondolom, grafikaként tárolódik ez a szöveg, meg az espada egy betűvel hosszabb, ki se férne talán.
Kíváncsi vagyok, a brutális gyomnövényzetet át lehet-e valahogy ugrani, vagy csak csaliként tették bele. A második pályán is van belőle, nekifutásból is sikerült jól belefutnom.
Majd még próbálkozom, direkt nem nézem meg a végigjátszást, pedig biztos van fent az is.

Még amire nem jöttem rá, hogy lent a sárga kémcső mit jelez. Talán a bejárt terület mennyiségétől növekszik benne a folyadék?
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: geco on 2022.July.27. 13:25:45
Nagyon jó színek vannak benne, szép élénkek a címképernyőn, és a játék közben sem színtelen, szagtalan. A zenéje is jó.
Egy darabig elvittem, a hiperaktív csontváz az egyik szobában mindig kicsinál, sajnos jó messzire ér a karja, és mire odaérnék a karddal, odasuhint.
Én addig se jutottam el :D
A játékból kilépéshez jobb lenne a H helyett az ESC.
A Hold lenne a legjobb, de az egész szünet rész képként van eltárolva, ezért nem tértem át az Esc helyett a Stopra se.
A billentyűzetet egyből átdefiniáltam belső botkormányra, talán lehet ez az alapbeállítás ez, EP-n ezt szoktuk meg.
Viszont igazi EP-n meg nem szerencsés a belső joyt nyúzni.
Ami még zavaró, hogy a menüben átváltottam spanyolra, és újabb gombnyomással akartam volna tesztelni, van-e más nyelv is, de nyelvváltás után egyből visszaugrott a menü elejére és így a gombnyomásommal a játékot indítottam már. Ha spanyol, játék közben akkor is a Sword felirat van lent, ez lehetne Espada inkább, de gondolom, grafikaként tárolódik ez a szöveg, meg az espada egy betűvel hosszabb, ki se férne talán.
Igen, az engem is zavart, nem tudom ,hogy mennyire eccerű módosítani, hogy ugyanarra a pontra ugorjon, amin volt, megnézem.
Még amire nem jöttem rá, hogy lent a sárga kémcső mit jelez. Talán a bejárt terület mennyiségétől növekszik benne a folyadék?
Én sem, biztos valahol le van írva :D , sztem van is egy PDF a forráshoz csapva is, lehet ott írja.[/quote]
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: szipucsu on 2022.July.27. 14:01:39
Én addig se jutottam el :D
Na, közben kihagytam azt a szobát, talán nem is kell, mert zsákutca, és mintha nem is lenne a végében semmi.
Kiderült, a szúrós gyomnövényzetet át lehet ugrani nekifutásból, csak előbb kell ugrani. Kicsit tovább jutottam, viszont megint a csontváznak kinéző szitakötőszerű főemlős jött szembe, és több ütés se kottyan meg neki, egyelőre még ki kell találni, hogyan lehet leverni. Többféleképpen is lehet suhintani a karddal: irány+tűz, irány+fel+tűz, irány+le+tűz, mindegyik más, és lehet, kombinálni kell. Jobb lenne valami modernebb fegyver, pl. lézerágyú.

Nagyon hangulatos a játék, szinte mintha PC-s játékkal játszanék. Érdekes volt a nulláról kitapasztalni dolgokat leírás, végigjátszásvideó nélkül.
Elsőre a Soldier of Fortune játékhoz volt hasonló. Később kiderült, Prince of Persia elemek vannak benne, de egyik pálya a Wrigglerére hasonlított, már szinte vártam, mikor jön az expander (mozgó járda).

Azt nem lehet megcsinálni, hogy akinek nincs bővítős gépe, az is tudjon vele játszani? Pl. néhány szintenként töltene.
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: geco on 2022.July.27. 16:30:03
Azt nem lehet megcsinálni, hogy akinek nincs bővítős gépe, az is tudjon vele játszani? Pl. néhány szintenként töltene.
Sajnos nem, a szint adatok vegyítve vannak más adatokkal is, és az LPT használatom miatt, és a rendszerszegmens miatt amúgy is csak 32KB maradna szabadon a második 64KB-ból, ilyesmi a helyzet a Brunildával is, csak ott nincs vegyítés, de egy-egy szinthez úgy rémlik, hogy 128KB-nál is több memória szükséges.
Viszont, a ROM verzióhoz nem kell RAM bővítős gép :D , ott 64KB + 16KB LPT az igény, tehát EP64-en nem fut, de 128-on igen.
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: SlashNet on 2022.July.27. 20:41:58
Viszont, a ROM verzióhoz nem kell RAM bővítős gép :D , ott 64KB + 16KB LPT az igény, tehát EP64-en nem fut, de 128-on igen.

Which kind of hardware requred for ROM version? Is it possible create cartridge (for left slot) with this game?
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: Zozosoft on 2022.July.27. 21:57:21
No, the left slot only 64k.
At right side possible: two IC needed: 29F040+74HCT138. Plus 7805 if no bus card used.
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: gflorez on 2022.July.28. 15:11:57
There is a tendency here in Spain to benefit of the extra Ram/Rom space offered by some CPC devices, like the M4, Dandanator and also the SF3, to build more complex games.

I hope there will be new stunning games soon for Geco to convert to Enterprise.
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: geco on 2022.July.28. 18:45:14
Menü probléma megoldva, már marad minden a helyén, nincs ugrabugra.
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: szipucsu on 2022.July.31. 22:49:56
Menü probléma megoldva, már marad minden a helyén, nincs ugrabugra. (https://enterpriseforever.com/cpc-rl/sword-of-ianna/?action=dlattach;attach=29261)
Így már jobb! :smt041


Érdekességként snapshot a 3. szint elejéről:
[attach=1]
Nem jutottam el eddig, csak a CPC-s végigjátszás videóból meglestem a kódot.
Ugyanez CPC-n, 3. szint eleje, pont oda van beállítva (https://youtu.be/b0yoBZomBsM?t=2049).
Egyformának tűnik az EP-s és CPC-s verzió. Annyi tűnt fel itt ennél a szintnél, hogy a CPC-s sztereó, az EP-s monó. Geco, ezt tudnád javítani? A többi szint zenéjénél nem tudom, mi a helyzet, csak ezt próbáltam.
Itt a snapshotban a zene elején van az a rövid, vízcsepp lecsöppenését utánzó hangzás. Ha jól hallom, sima egycsatornás négyszögjellel érik el, de nagyon gyorsan változhat a hangmagasság. Ilyen hangot tudhat az EP 50Hz-en? Bonyolult lenne megnézni, hogyan érik el ezt a hangzást, és envelope-ot csinálni belőle? Lelassítottam a videót és olyan, mintha nagyon gyorsan emelkedne a hangmagasság és közben halkulna is, majd vissza az eredeti hangmagasságra.
Csupa olyan envelope-okkal van tele a zene, amiket én nem használok a midikben, és nagyon jók. Egy egycsatornás négyszögjelből is ki lehet olyanokat hozni, ami nagyon jól hangzik, és Spectrum vagy CPC zenék használják, de én nem jöttem rá, hogyan kell előállítani.
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: ergoGnomik on 2022.August.01. 06:08:34
Egy egycsatornás négyszögjelből is ki lehet olyanokat hozni, ami nagyon jól hangzik, és Spectrum vagy CPC zenék használják, de én nem jöttem rá, hogyan kell előállítani.
Megpróbálhatnád a hangot valahogyan kiszedni az érintett időpontokból és betölthetnéd valamilyen hangszerkesztőbe (Audacity vagy bármi más amit használni szoktál). Ha csak négyszögjel, akkor nagyjából látszani fognak a frekvencia (fázis/impulzus szélesség?) és amplitúdó moduláció jellemzői. Úgy talán már könnyebb lenne kikísérletezni hasonló hangzásokat DAVE-re.
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: geco on 2022.August.01. 08:17:31
Egyformának tűnik az EP-s és CPC-s verzió. Annyi tűnt fel itt ennél a szintnél, hogy a CPC-s sztereó, az EP-s monó. Geco, ezt tudnád javítani? A többi szint zenéjénél nem tudom, mi a helyzet, csak ezt próbáltam.
Itt a snapshotban a zene elején van az a rövid, vízcsepp lecsöppenését utánzó hangzás. Ha jól hallom, sima egycsatornás négyszögjellel érik el, de nagyon gyorsan változhat a hangmagasság. Ilyen hangot tudhat az EP 50Hz-en? Bonyolult lenne megnézni, hogyan érik el ezt a hangzást, és envelope-ot csinálni belőle? Lelassítottam a videót és olyan, mintha nagyon gyorsan emelkedne a hangmagasság és közben halkulna is, majd vissza az eredeti hangmagasságra.
Csupa olyan envelope-okkal van tele a zene, amiket én nem használok a midikben, és nagyon jók. Egy egycsatornás négyszögjelből is ki lehet olyanokat hozni, ami nagyon jól hangzik, és Spectrum vagy CPC zenék használják, de én nem jöttem rá, hogyan kell előállítani.
Ja, monósra csináltam, de van annyi hely hogy sztereó legyen, megcsinálom.
Megnéztem, és nem használ hardver envelope-ot, sőt ugyanolyannak kéne lennie a vízcseppnek EP-n is, mert a zajcsatorni is ki van kapcsolva.
Nekem hangzásra volt olyan is, amit úgy oldottak meg, hogy két csatornán szólt nagyjából ugyanaz a dallam, kicsit eltolva sztem hangmagasságban.
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: geco on 2022.August.01. 13:42:42
A hangok sztereósítva, a legelső hozzászólásban a csatolmány lecserélve.
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: szipucsu on 2022.August.01. 14:29:50
A hangok sztereósítva
Jó lett! Így még jobban kivehető az a rövid kis hang a 3. szint zenéjében balról.
Néhány kód:
2. szint kódja: D4545E558D
3. szint kódja: 97574754D7 vagy 97574354DB
4. szint kódja: 96565B54D5 vagy 96565554C7
5. szint kódja: 91517C54F2 vagy 91514F54E3
6. szint kódja: B0505257F3
7. szint kódja: B3535857FB
8. szint kódja: A25358570C ?

Ezeket a végigjátszás videóból puskáztam. Így meg lehet nézni ezeknek a szinteknek is a grafikáját és meg lehet hallgatni a zenéjét. A 2. és 5. szint zenéje ugyanaz CPC-n is. A kódokat a menüben kell beírni. (Fura amúgy, hogy elgépelés esetén nem lehet visszatörölni az erase gombbal.)
(Talán a neten is fent vannak valahol ezek a kódok, de nem találtam.) Szerk: Itt (https://archive.org/stream/RetroManiac-Magazine-12/RetroManiac_12_djvu.txt) találtam kódokat, de a 2. szint kivételével nem egyeznek a videóban megadottakkal, de ezek is működnek. Kivéve a 8. szint kódját, ahol a 0-ás karaktert nem engedte bevinni. A 6. szinttől erről az oldalról puskáztam a kódokat pluszban. A videóból lusta voltam az 5. szint feletti kódokat kiírni.
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: geco on 2022.August.01. 16:52:38
Én végighallgattam az összeset, becsíteltem egyesével őket a menübe envelope vadászat miatt :D
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: geco on 2022.August.06. 15:14:20
Csináltam egy új verziót, ez csak annyiban tér el az előzőtől, hogy a C és H egyszerre megnyomásával örök energiát kapunk, az első hozzászólásban a csatolmányt lecseréltem.
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: szipucsu on 2022.August.06. 16:11:25
örök energiát kapunk
Ennek örömére játszogattam is egy kicsit vele. Így azért kicsit messzebb jutottam, de így sem egyszerű. Egy óriás hógolyót löknek ránk egyik pályán, az elől nem tudtam elbújni.
[attach=1]
[attach=2]
Így még az első szint végére sem jutottam el.
Néha újrakezdésnél megváltozik a paletta, ami amúgy nem baj. A Wriggler még ilyen palettaváltogatós játék, a föld alatt más paletta van. Erről most jut eszembe, hogy abban a játékban a DIE képernyőben rossz paletta van, mert a fűben nem lehet esni lefele. Na, majd ezt megírom oda. Két képernyő egyébként nagyon emlékeztet a Wrigglerből két képernyőre. Kíváncsi vagyok, rájön-e valaki, melyek azok.
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: geco on 2022.August.06. 17:48:45
Siker :D
A palettaváltás meg bug, hamarabb kellett volna, de csak elhalálozáskor cserélődtek le a színek az LPT-ben, köszi a felfedezést :)
A CPC verzióban megszakításban állítgatja a színeket.
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: geco on 2022.August.06. 18:53:47
Palettaváltás javítva, a legelső hozzászólásban az attachment lecserélve.
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: szipucsu on 2022.August.06. 19:14:04
A második szintre végül csak elvergődtem, de a lüke drabális hógolyókkal elvacakoltam egy darabig. Most a második szint elején kicsit másmilyennek tűnik a zene, mint CPC-n, szerintem a dobból hiányzik a basszus, a zaj pedig nem tudom, pont ugyanolyan-e, de lehet, hogy igen. Vagy lehet, hogy a 3-as csatornát (zajcsatorna) használod helyette, de annak is hasonlít a hangzása. Gondolom, az lehet a probléma, hogy egyszerre szól egy csatornán zaj és tiszta négyszögjel is eredetileg.
Itt kezdődik a 2. szint CPC-n a videón (https://youtu.be/b0yoBZomBsM?t=898), oda állítottam be.
Snapshot a 2. szint elejéről:
[attach=1]
Ezt még a javított palettás verzió előtt műveltem.
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: geco on 2022.August.06. 20:34:03
Egyszerre megy a zaj, és hang, én ilyenkor a zajt részesíten előnyben.
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: szipucsu on 2022.August.06. 21:16:42
Egyszerre megy a zaj, és hang, én ilyenkor a zajt részesíten előnyben.
Olyat nem lehet csinálni, hogy a hang első kb. 4* 1/50 másodpercében zaj legyen, és azután négyszögjel, ami marad? Vagy ebbe már bonyolult belepiszkálni? Vagy zajnak a 3. csatornát (zajcsatorna) tenni be, és a négyszögjel szólhatna közben?
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: geco on 2022.August.06. 21:39:10
A 2. zeneben a zaj 1/50 masodpercig szol, legalabbis beallitas szerint, hangzasra 2. Az ep-s zajcsatorna bevonasan gondolkoztam, de akkor meg egyeb helyen mehetnek el a zajok, ahol a 2 szol egyszerre, meg CPC-n a zaj frekvenciaja allithat, es nem szimplan egyutt szol a hanggal, valami keveredes is tortenik.
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: geco on 2022.August.07. 12:57:36
Itt vannak a zenék, amik nem használnak egyszerre zajt és négyszögjelet:
00,02,06,07,08,0a,0b,0c,0f

Zenék amik használnak, a 16 bites szám a hangcsatornára küldött érték, a 8 bites utána a zajra küldött érték:
Code: [Select]
01,04 02C5 02 029d 02 0254 02 0254 01 0213 03 0213 02 0213 01 01f5 03 01F5 01 01be 03 0109 03
03,09 0069 1d 0069 09
05    0007 10 0426 1B 0119 1b
0d    0233 01 01a5 01 018d 01 0162 01 013c 01 0119 01 0109 01 00d2 01 00c6 01
0e    0697 01 034B 02 0277 01 0254 01 01D9 01 01A5 01 018D 01 013C 01 012A 01 00EC 01 00D2 02 00D2 01

Hangeffektek, amik használnak:
Code: [Select]
02    00C6 0b 008C 08 00B1 1a 00BB 06 013C 0d 0109 07
03    0010 1f 0010 17 0010 04 0010 01
04    0119 10 00DF 1c 0178 01 01BE 01
05    0109 03 0076 15 0109 01 0010 0d
06    0109 0c 0017 19 0012 15 0012 0e 0007 09 0109 06
07    0109 02 00EC 01
0a    000C 0a 000C 06 000C 01
0b    000C 01 000C 02 000C 17 000C 19
0e    0020 0c 0020 0d 0020 11 0001 0f
0f    0109 1f 0109 1e 0109 1d 0109 1a
13    013C 0b 018D 06
15    001A 14 0010 06 0010 03 0010 02 0010 01
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: geco on 2022.August.07. 14:41:18
Annyit tudtam tenni az ügy érdekében, hogy beállítottam, ha a zaj értéke 2-nél nagyobb, akkor azt zajként játssza le, ha 3-nál kisebb és hanggenerátorra küldött érték nagyobb, mint 0075h, akkor a hangcsatornán, ellenkező esetben a zajként az adott hangcsatornán.
A zaj 1, és 2-es értékeire be lehetett volna vonni a zajcsatornát, de csak akkor ha az AY-n 1 zajcsatorna szólal meg csak, de erre nincs garancia, mert az effektek is erősen használnak zajt, így maradt a fenti kompromisszumos megoldás.
Az első hozzászólásban lévő csatolmányt lecseréltem.
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: szipucsu on 2022.August.10. 14:57:50
Kipróbáltam a legújabb verziót, itt már az eleje felé is van más paletta, úgy tűnt. Sajnos lepotyogtam egy szakadékba, melynek aljára valami gyomnövénytermesztő tüskéket helyezett el, és kezdhettem elölről az egészet, így kicsit félretettem. A zenei újítást még nem sikerült tesztelnem.
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: geco on 2022.September.08. 17:21:21
Véglegesítettem a The Sword of Ianna (https://enterpriseforever.com/letoltesek-downloads/cpc-jatekok-ep-konverzioi-games-converted-from-cpc/?action=dlattach;attach=29389)-t, nem változott semmi a legutóbbi verzió óta, csak betettem a letöltések közé.
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: Zoldalma on 2022.September.08. 21:52:38
Egy konfig fájl, amivel a libretro változatba is betölthető (IANNA.COM-ot kell választani, a konfigot megtalálja hozzá, ha ugyanott van mellette). Jó hosszú a memóriateszt :D és emiatt le is kési az indító szekvenciát, kézzel kell egy F1-et nyomni (Start gomb, ha van joypad).
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: geco on 2022.September.08. 22:17:36
Telorol vagyok, igy nem tudom megnezni a konfig fajlt, de egy Tasmon ROM, vagy EXOS 2.4 sokat gyorsit a memoria teszten :-)
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: SlashNet on 2022.September.11. 15:04:07
https://youtu.be/ZpCaCE0TOEk
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: geco on 2022.September.11. 16:03:27
thx :-)
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: SlashNet on 2022.September.11. 16:48:04
Geco, BTW, why multibutton external joystick is not supported? Control scheme for one buttton joystick isn't very handy.
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: geco on 2022.September.11. 17:12:58
i do not remember :-D I have to check.
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: gflorez on 2022.September.11. 21:41:46
I have observed that the internal joystick doesn`t work both on my laptop with emulator and on the real machine. 

But QAOP and external joysticks work for me .
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: SlashNet on 2022.September.11. 23:34:56
Gflorez, You can easily redefine controls to int joy.
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: gflorez on 2022.September.12. 00:33:43
Thanks Slashnet, is what I did on the emulator.

I only wanted to report a possible error, because some times other programs had strange behaviour on the cursor keys on a PC, while working fine on the real machine.
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: geco on 2022.September.12. 12:58:52
Yes, QAOP Space is the default, and there is no separate int joy settings, because it can be redefined to it.
Regarding 2 button ext joystick, i remember now, i did not set the 2nd button option, because originally we had only one button adapter, and i think there are more one button adapters exist than 2 button, now i will check if i am able to patch somehow to work both together.
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: geco on 2022.September.12. 13:00:47
But strange, in ext joy reading routine i read it also :D
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: SlashNet on 2022.September.12. 14:53:05
i did not set the 2nd button option, because originally we had only one button adapter, and i think there are more one button adapters exist than 2 button, now i will check if i am able to patch somehow to work both together.

I'm just asking, because Renegade+ works only with 3-button ext joy (no any option to use one button joy).



Anyway SoI conversion is very good. Later I'll play game till end (at now I don't have much free time).
And maybe I'll try to make custom cartridge for expansion port to play it at real hw.
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: geco on 2022.September.12. 16:53:59
I'm just asking, because Renegade+ works only with 3-button ext joy (no any option to use one button joy).
It seems i am getting older, and forget easier :D :D
You are right, now i remember, the problem was that it was written directly for 3 fire button, like The Sword of Ianna, and i made a mistake, when i tested the game it seemed to work correctly with joystick, and as i remembered running was also easy with 1 button setup, but it is not :D

So i modified Ianna to be able to play with 1 button joy and 2 buttons joy also.
1 button joystick
Fire+up: unsheathe (it was already in)
Down: put away sword

2 buttons josytick
Fire2: unsheathe/put away sword

If Fire2 or keyboard sword key (default right shift) is pressed then it inactivates 1 button jostick put away sword action, in the menu it is activated again.

Link below points to the new file

Az Ianna-n módosítottam, hogy 1 tűzgombos Joyjal is és 2 tűzgombos joyjal is működjön:
1 tűzgombos joy
Tűz+fel: kard kiránt (eredetileg is benne volt)
Le: kard eltesz

2 tűzgombos Joystick
Tűz2: kard ki/el

Ha Tűz2 ,vagy a billentyűzet kard gombja (alap jobb shift) lett megnyova, akkor az egy gombos joystick kard eltétel inaktiválódik, a menübe lépéskor aktiválódik újra

A lenti link frissítve.
Title: Re: The Sword of Ianna
Post by: SlashNet on 2022.September.13. 12:06:13
Cool :smt023