A készülő ismertető végett kérdezem, azt tudhatjuk, melyek ezek?
Pl. a menübe a buborékok hogy kerültek bele? Amit találtam CPC-s verziót, abban nincsenek benne.
A C64-es verzióban láttam
, minden frame-ről csináltam egy screenshotot, az alapján lettek a buborékok karakterei megcsinálva, és egy C64 Subhunter snapshotból szedtem ki a karakteres videómemóriát, ezt használtam fel az EP-s bubikép kreálásához, a többi meg már csak egy karakterváltoztatás CHR64 módban, így négy különböző színpár használható, ez eggyel kevesebb, mint c64-en.
A hullám effektet CPC-n a CRTC horizontal display regiszter módosításával oldotta meg, EP-n a Megademo 3 rutinja lett módosítva, amivel szinte ugyanolyan szép lett a hullám, mint c64-en, a kép át lett alakítva 16 szín módból 4 szín módba, és árnyalatokat kapott, ami lehet, hogy lehetett volna szebb is, ezt sikerült összehozni
, ez a hullámeffekt igényelt extra RAM-ot is, mert a kép négy verzióját kellett eltárolni (minden egyes fázis egy pixellel jobbra tolva)
A SUB HUNTER felirat színei "commodore"-osítva lettek, annyi különbséggel, hogy a sötét szürke sötét kékre lett lecserélve.
A Hgh Score táblát meghagytam, az speciel a commodore változatban nincs benne
A PRESS FIRE felirat 16 árnyalatban villog, szemben a CPC-s 8-cal
A kép alján lévő felirat feletti, és alatti két szín módú csíkozás is színesebb lett
A The End képen a szöveg 6 sora 3 színben jelenik meg, és egy lámpa effekthez hasonló valami megy jobbra-balra
A játékba extra dolgok nem kerültek, annyi, hogy a CPC-s verzióban tömörített (exomizer) programrészek voltak, ezek kicsomagolva extra két memória szegmensen lettek tárolva, így nem kell olyan sokat várni szintlépéskor, ja meg az örökélet, level skip, és a játékból való kilépés a menübe, ha hívhatjuk menünek egyáltalán, mert semmi választási lehetőség nincs
(ezek nem voltak a CPC verzióban)
Itt egy dolog rosszabb lett, mint az eredetiben, ott ugyanis a tengeralattjáró kiúszott a képből a pálya végén, EP-n ez eltűnik, ha a képernyő bal sarkáb ér, nem tudtam megoldani a nem CPC-s képfelépítéssel
Az introban a parallax scrollozó "tájkép" kapott pár plusz színt, arre már nem emlékszem mennyit, és hol
A TO BE CONTINUED felirat CPC-n két szín üzemmódbú volt, és a színregiszterek gyors váltásával oldotta meg a 8 színes színátmenetet, EP-n ez át lett alakítva attributum üzemmódba (a felbontás kisebb lett, de ez nem látszik), és a színátmenet 16 színű lett.
Az egész képes függőleges scroll alja, és teteje is bővült egy színnel.
Az easter eggbe csak egy plusz került, a scrollozó szöveg sötétedik, majd világosodik, kivéve az 1. , 3. , és 9. zene hallgatása közben.
A betöltés közben megjelenő képek is új színekkel lettek felruházva, ez a másodiknál a leglátványosabb, szebbek az átmenetek, szerintem
Ezek jutottak eszembe, szerintem nem hagytam ki semmit