Sajnáljuk újra, ezt a szöveget a Google nem helyesen lefordította:
I had a conversation with the coder:
He created a cheat mode, but the lack of space(64KB) forced him to remove it. Exactly the same cheats that Geco has added, infinite lives and invulnerability.
Admits that he only has reached the 4th. screen without the cheat mode.... The game maintains the spirit of the original "Abu Simbel", one of the most difficult platform games of that years.
"All is measured to the pixel: exact jumps, lengths and collisions, each enemy frequency and route tested on purpose to be hard....
Playing this game is enjoying by suffering through 40 screens, while restarting again continuously...."
Beszélgettem a programozóval:
Csinált cheat módot, de a helyhiány (64KB) arra kényszerítette, hogy kivegye. Ugyanazokat a cheat-eket tette be, mint Geco, örök élet, és sérthetetlenség.
Ő is csak a 4. képernyőig jutott csalás nélkül... A játék fenntartja a szellemét az eredeti "Abu Simbel"-nek, ami az egyik legnehezebb platform játék volt abban az időben.
"minden pixel pontos: pontos ugrás, hossz, ütközések, minden ellenség ritmusát, és útvonalat keményen teszteltek...
A játék játszása szenvedés 40 képernyőn keresztül, miközben folyamatosan újraindul..."
Bocs, ha valamit félrefordítottam.