Enterprise Forever
:HUN => Konvertálás => CPC-ről => Topic started by: geco on 2018.December.23. 21:13:02
-
Operation Alexandra teszt verzió, már végigvittem párszor, de lehet olyan hiba, amit nem vettem észre. Ep64-en nem fut, nem tudtam lecsökkenteni az LPT méretét a havazás effekt miatt, de amúgy is villogna EP64-en, egy kis küzdelmembe telt, mire a villogást sikerült megszüntetni.
-
hú ez nagyon szép, már játszok is vele :)
-
Svasztika mentes verzió, ezt nem teszteltem, de csak a grafika változott elméletileg.
-
Svasztika mentes verzió, ezt nem teszteltem, de csak a grafika változott elméletileg.
jajjjjjjjjjj :D
ez most komoly? :D
-
Operation Alexandra teszt verzió, már végigvittem párszor, de lehet olyan hiba, amit nem vettem észre. Ep64-en nem fut, nem tudtam lecsökkenteni az LPT méretét a havazás effekt miatt, de amúgy is villogna EP64-en, egy kis küzdelmembe telt, mire a villogást sikerült megszüntetni.
Nekem néha villog 128K-s konfiguráción, bár ez lehet a játék része is. :) A decompress_m4.s-ből egyébként itt (https://enterpriseforever.com/programozas/fajltomorites-enterprise-on/msg73291/#msg73291) találhatók újabb (kisebb/gyorsabb) változatok, ha nem is nagy az eltérés, későbbi programokban talán még hasznos lehet.
-
Nekem néha villog 128K-s konfiguráción, bár ez lehet a játék része is. :) A decompress_m4.s-ből egyébként itt (https://enterpriseforever.com/programozas/fajltomorites-enterprise-on/msg73291/#msg73291) találhatók újabb (kisebb/gyorsabb) változatok, ha nem is nagy az eltérés, későbbi programokban talán még hasznos lehet.
Két helyen, játék elején, míg be nem indítod a generátort, a része :) , meg a vége felé a vibráló lámpa effektnél.
Bakker azt hittem, teljesen friss csomaggal rendelkezem, lehet az volt a baj, hogy azt hittem ez spéci ROM-osításhoz készült, le is töltöttem, csak nem tettem be a gyűjteménybe, ahonnan használom őket, pótoltam.
Köszi, tuti hasznos lesz :)
-
Nekem néha villog 128K-s konfiguráción, bár ez lehet a játék része is. :)
Az a játék része lesz. Amikor jobb oldalon az ajtóhoz érünk, kiírja, hogy elektronikus ajtó lenne, csak fogytán van az áram a bázison, így kinyitni nem lehet az ajtót. Szerintem a világítás is ezért villog néha.
Nagyon jó a grafika!
A svasztika maradhatott volna, itt csak történelmi a jelentősége, meg amúgy is szépen volt megrajzolva, mint a játék többi része is.
-
már végigvittem párszor
Magadtól vitted végig, vagy meglested a megoldást valahol?
Nekem mindig elfogy idő előtt az energia, azok a piszok kukacok meg újratermelődnek.
-
Magadtól vitted végig, vagy meglested a megoldást valahol?
Nekem mindig elfogy idő előtt az energia, azok a piszok kukacok meg újratermelődnek.
Természetesen örök élettel :D , anélkül a 2. ajtóig se jutottam volna :D T+R billentyűk egyszerre lenyomásával aktiválódik.
A svasztika maradhatott volna, itt csak történelmi a jelentősége, meg amúgy is szépen volt megrajzolva, mint a játék többi része is.
Marad, én is azt preferálom, csak Gfolerz felhívta a figyelmem arra, hogy valakiket zavarhat, ezért készült egy mentes változat is, mind a kettő marad majd :)
-
Természetesen örök élettel :D , anélkül a 2. ajtóig se jutottam volna :D T+R billentyűk egyszerre lenyomásával aktiválódik.
Ez azért jobban hangzik. :D
Sok snapshot mentéssel eljutottam az első ajtó mögé. Eddig még nem örültem ennyire a snapshot lehetőségnek. De most már örökélettel könnyebb lesz azért.
Eddig jutottam örökélet nélkül:
[attach=1]
-
Jó lett! Most játszom. :)
-
Külső botkormánnyal játszva a tűz gomb és a PAUSE ugyanarra a gombra került!?
Amúgy, szép, jól játszható!
-
Az első ajtón kívül találtam még két ajtót, de egyiket se tudtam kinyitni. Az egyikhez állítólag egy szelep kell, ami állítólag a kommunikációs szobában lehet, de melyik egyáltalán a kommunikációs szoba? A másik ajtót a gép se tudja, hogy lehet kinyitni, talán szitává kell lőni az ajtó motorját. De egyáltalán hol az ajtó motorja?
-
A másik ajtót a gép se tudja, hogy lehet kinyitni, talán szitává kell lőni az ajtó motorját. De egyáltalán hol az ajtó motorja?
Az ajtó mögött. Alulról kell belelőni párszor.
-
Az ajtó mögött. Alulról kell belelőni párszor.
a játék nagyon jól irányítható, nagyon jó a játékélmény, viszont a felfele lövés kissé bénán van megoldva
-
a játék nagyon jól irányítható
Néha nagyon kicsi a hely a padlón kószáló egerek mellett, nincs idő kilőni őket.
Van az a lebegő izé, ami néha kinyílik és lő a játékos felé. Az nem egyértelmű, mikor, hol, hányszor kell eltalálni. Amikor nyitva van és akkor középen? Vagy amikor nyitva van, és akkor többször?
-
Néha nagyon kicsi a hely a padlón kószáló egerek mellett, nincs idő kilőni őket.
Van az a lebegő izé, ami néha kinyílik és lő a játékos felé. Az nem egyértelmű, mikor, hol, hányszor kell eltalálni. Amikor nyitva van és akkor középen? Vagy amikor nyitva van, és akkor többször?
amikor felporog, akkor már hiába lovod, ilyen a gomb is, amikor zárva, hiába lovod.
-
Külső botkormánnyal játszva a tűz gomb és a PAUSE ugyanarra a gombra került!?
Amúgy, szép, jól játszható!
A külső joyt nem teszteltem , olyan mintha esc-et nyomnal ? Bejön a menü felül? Ha ez az eset áll fent, akkor a bit rotalas okozhatja, úgy rémlik mintha a 7. Bit az escape, én meg lehet jól berotalom a tűz bitet a 7. Pozícióba, majd jól beallitom a 4-dikre. Ha ez áll fent, majd javitom
-
végigvittem, jó volt. persze örök élettel. anélkül inkább frusztráló lett volna :)
-
Már délelőtt végigjátszottam. CPC-n meg amikor megjelent. Jó játék. Jó átirat. Köszönjük Geco. :)
-
A külső joyt nem teszteltem , olyan mintha esc-et nyomnal ? Bejön a menü felül?
Igen!
-
Javítottam a külső joyt, itt a végleges verzió: Operation Alexandra (https://enterpriseforever.com/letoltesek-downloads/cpc-jatekok-ep-konverzioi-games-converted-from-cpc/?action=dlattach;attach=23003) ( 4MHz )
A program EXOS kompatibilis, legalább 96KB-ra van szükség az elindításhoz, mert a 3KB-os LPT méretét nem tudtam lecsökkenteni a különböző effektek miatt, és az LPT az osztott szegmensre nem kerülhet.
Felismeri a turbós gépet, és ez alaján állítja be a 0bfh port értékét.
irányítás:
Int/Ext joystick/ q a o p space
Kilépés: Esc
Csalás:
T+R: örök élet
-
Ez is nagyon jó lett! Ebben legalább pár képernyőig eljut az ember csalás nélkül :-)
-
Amíg le nem jut az ember a mélyebb területekre a harmadik ajtó mögött, addig nem nagyon nehéz. Utána viszont az :ds_icon_cheesygrin:
-
Short video: https://youtu.be/V8TfVLIrxDo
Geco, thanks for the conversion!
-
Short video: https://youtu.be/V8TfVLIrxDo
Geco, thanks for the conversion!
You are welcome :)
thx for the video :)
-
István, a játék zenéjét esetleg ki tudnád szedni midibe? Akár mind a 3 zenét (töltés "közben", menüben és játék közben). Érdekes hangzások vannak benne, talán fel lehetne használni más zenékben is az envelope-okat.
-
Operation Alexandra (https://enterpriseforever.com/letoltesek-downloads/cpc-jatekok-ep-konverzioi-games-converted-from-cpc/?action=dlattach;attach=29414) A középső csatorna csak az egyik oldalon szólt, ez javítva.
-
Volt egy bug a loaderben, bizonyos RAM configoknál rossz LPT címet kapott a Nick, javítva (https://enterpriseforever.com/letoltesek-downloads/cpc-jatekok-ep-konverzioi-games-converted-from-cpc/?action=dlattach;attach=29414)
-
Volt egy bug a loaderben, bizonyos RAM configoknál rossz LPT címet kapott a Nick, javítva (https://enterpriseforever.com/letoltesek-downloads/cpc-jatekok-ep-konverzioi-games-converted-from-cpc/?action=dlattach;attach=29414)
Más betöltőkbe nem lehet ugyanez a bug?
-
Más betöltőkbe nem lehet ugyanez a bug?
Bármi előfordulhat :D
Egyik betöltőm se egyforma, bizonyos részek lehetnek ugyanolyanok, pl memória allokálás, de pl ebből is több verzió van.
Itt csak annyi volt a bug, hogy az LPT Nick addressének meghatározásakor a page2 tartalmát olvasta be a betöltő, és természetesen ott már normál RAM csücsült.
-
Kösz, Geco