Enterprise Forever
:HUN => Konvertálás => CPC-ről => Topic started by: geco on 2011.January.16. 18:16:40
-
Egy újabb Mojon Twins átirat, ha még nem unnátok :D : Nanako in Classic Japanese Monster Castle (http://enterpriseforever.com/dlattach.html;topic=193.0;attach=6277)
Az érdekessége, hogy egy egész jó packert (EXOMIZER) használtak a készítéséhez, nagyságrendekkel jobb, mint az APACK, igaz nem olyan jó, mint az EPCOMPRESS M0, M1, viszont a kicsomagolója kisebb, kevesebb, mint 200 byte.
-
Van egy hiba a Lala Prologue-ben! Igaz, nem átírási hiba, de talán javítható. Töltöttem fel snapshot-ot ftp-re. Ha ebben balra megyünk, a szomszédos szobába az egyik ellenfél beszemeteli a képernyőt. A játék ettől még folytatható, csak nem túl szép...
megnézem.
-
Egy újabb Mojon Twins átirat, ha még nem unnátok :D : Nanako in Classic Japanese Monster Castle (http://enterpriseforever.com/dlattach.html;topic=193.0;attach=6273)
A képernyő alján, a fák mögött látható rasztercsíkokat te raktad az Ep verzióba?
-
Az érdekessége, hogy egy egész jó packert (EXOMIZER) használtak a készítéséhez, nagyságrendekkel jobb, mint az APACK, igaz nem olyan jó, mint az EPCOMPRESS M0, M1, viszont a kicsomagolója kisebb, kevesebb, mint 200 byte.
Az "epcompress -m2" valójában annak a módosított / kissé nagyobb hatásfokú változata. :oops: Ezt már említettem is korábban, de - mint általában a különböző tömörítő leírások - biztosan nem érdekelt senkit. Azonban a kicsomagoló memóriaigényéhez még hozzá kell adni a 156 byte-os táblázatot is (legalábbis ha a Z80 verzióban is ekkora).
-
A képernyő alján, a fák mögött látható rasztercsíkokat te raktad az Ep verzióba?
Igen, nem jó?
-
Igen, nem jó?
Dehogynem! Nagyon feldobja.
-
Az "epcompress -m2" valójában annak a módosított / kissé nagyobb hatásfokú változata. :oops: Ezt már említettem is korábban, de - mint általában a különböző tömörítő leírások - biztosan nem érdekelt senkit. Azonban a kicsomagoló memóriaigényéhez még hozzá kell adni a 156 byte-os táblázatot is (legalábbis ha a Z80 verzióban is ekkora).
Érdekelnek, csak mindig elvesztem a fonalat :oops:
A Z80-as verzióban is ekkora, készült hozzá optimalizáló is, még pár bájtot megspórol, akár 5-öt is :D
-
Dehogynem! Nagyon feldobja.
A C64-es verzió adta az ötletet :), aztán egy óra színkeresgélés következett, majd még 1-2 óra a megvalósításra :D
-
Egy újabb Mojon Twins átirat, ha még nem unnátok
Ezzel még az elsõ képernyõn sem jutottam túl, de már itt is szépek a színek, meg jó a zenéje.
-
Ezzel még az elsõ képernyõn sem jutottam túl, de már itt is szépek a színek, meg jó a zenéje.
A köveket fel lehet venni és máshol lerakni. Valószínűleg holnap lesz róla leírás.
-
A köveket fel lehet venni és máshol lerakni.
Arra rájöttem, de bal oldalról nem tudtam felfele elég nagyot ugrani. Biztos követ kéne vinni és arról ugrani, de ha felvenném még jobb oldalon a követ, nem tudnék a szörnyikén átugrani.
-
Arra rájöttem, de bal oldalról nem tudtam felfele elég nagyot ugrani. Biztos követ kéne vinni és arról ugrani, de ha felvenném még jobb oldalon a követ, nem tudnék a szörnyikén átugrani.
A szörnyikére rá lehet ugrani, csak oldalról ne kapjon el :D
-
A szörnyikére rá lehet ugrani, csak oldalról ne kapjon el :D
Arra is rájöttem nagy nehezen. De oda átugrani, ahol a következõ "emelet" kezdõdik, na az nem jött még össze. Dobbantója nincs valakinek kölcsönbe, hogy nagyobbat lehessen ugrani?
UI: Rózsa György vetélkedõjében (a címére nem emlékszem) volt számítógépes játék is (egyszer a Cauldron volt, mint tudjuk), és Rózsa Györgytõl hallottam elõször a "szörnyike" kifejezést, amikor elmagyarázta a játékosnak, hogy mit kell a számítógépes játékban csinálni. Kár, hogy ilyen videót nem találni a youtube-on...