Enterprise Forever
:HUN => Konvertálás => CPC-ről => Topic started by: Tuby128 on 2019.August.16. 18:04:12
-
Inside Outing CPC-ről. Nagyon tetszik, és nagyon szeretnék vele játszani EP-n.
https://www.youtube.com/watch?v=l2UeoS5F3r0
-
Én is, nagyon jó!
-
ez olyan, mint a get dexter. technikailag szerintem a programozás csúcsa mindkettő.
kár, hogy sose értettem mit kell csinálni bennük.
mondjuk ennek a specy verziója szerintem szebb. inkább azt kéne átírni, hogy hires4-ben fusson, mint a batman. :)
-
Nem! A spectrum verzió nagyon csúnya. Ez szép színes. Ez kell nekünk.
A játék célja, hogy összegyűtsük a szobákban elszórt rubintokat, és elvigyük egy bizonyos szobába.
Ami nagyon tetszik, hogy majd minden mozgatható, és hogy a kisebb tárgyak felvehetőek és átvihetők másik szobába. És hogy nem csak tolni, hanem húzni is lehet a dolgokat.
Fairlight-hoz hasonít inkább, bár mind a get dexter mind a fairlight izometrikus játék.
---
No! The spectrum version is very ugly. This has beautiful colors. That's what we need.
The object of the game is to collect rubies throughout the rooms and take them to a certain room.
What I really like in this game is that everything movable and smaller objects can be picked up, and take to another room. We can the objects not only push, but also pull them.
It looks more like Fairlight, though both get dexter and fairlight are isometric.
-
Az Amiga verzió is szép és itt 3 élet van.
https://youtu.be/IQZyozyLcFw?t=151
-
Az Amigáshoz találtam egy örök életest, de azért én becsaltam, hogy csak 3 gyémántot kellett megtalálnom. :)
[attach=1][attach=2][attach=3]
-
mondjuk amigán kategóriákkal szebb izometrikus játékok voltak, pl. cadaver. az ráadásul monumentális gameplay-al rendelkezik. nyuzga azt még te se vinnéd végig :)
-
mondjuk amigán kategóriákkal szebb izometrikus játékok voltak, pl. cadaver. az ráadásul monumentális gameplay-al rendelkezik. nyuzga azt még te se vinnéd végig :)
Tévedsz. Végigjátszottam. :)
-
Tévedsz. Végigjátszottam. :)
:)
-
Eddig erre jutottam, aki szeretné tesztelheti, egy bugot máris találtam, amivel még nem tudom hogy bírkózok meg, a fekete a paletta 16. színe volt, EP-n ez lehetetlen, a piros meg a 15. , ennek köszönhetően az egyik piros szobában fogsort kapott a fal :D
Hangok nincsenek, a játék csak ROM hívásokat használ (CPCEMun nem fog menni, mert aki becsomagolta, a képet a CRTC regiszterekkel állítja be), így ez még megvalósításra vár, és szeretnék még gyorsítani rajta, egy picit már sikerült.
-
szép, be is jártam a pályákat.
erre az enginre építve azért elég komoly kalandjátékokat lehetett volna csinálni :)
-
szép, be is jártam a pályákat.
erre az enginre építve azért elég komoly kalandjátékokat lehetett volna csinálni :)
Az biztos is, sokkal szebb, mint a többi izometrikus játék, "picit" lehetne gyorsabb is :D
-
Eddig erre jutottam
Ez nagyon jó, nagyon szép a grafika!
Bejártam kb. az egész apartmant, de semmi nem történt. Ráadásul ilyen veszélyes háziállatokat tartanak egyesek, a madár lazán lelöki a borosüveget az asztalról, arrébb tolja a székeket a kutyaszerű sün, de még a kakukkos órát is! A főhősünk pedig nagyon ügyes ember, hogy az égő gyertya tetején is meg tud állni!
A négy irányon és az ugráson kívül van valami más gomb is, ami csinál valamit, pl. amivel fel lehet venni tárgyakat?
-
A négy irányon és az ugráson kívül van valami más gomb is, ami csinál valamit, pl. amivel fel lehet venni tárgyakat?
space a felvétel. de hogy minek, azt nem tudom :)
-
space a felvétel. de hogy minek, azt nem tudom :)
Biztos tornyot kell építeni a tárgyakból, mint a Batman-ben.
Valahonnan a madár hátára is sikerült ráugrani, és vitt, amerre repült. Eléggé izmos jószágok ezek. Lehet, ott kell letenni a széket, és úgy lehet felugrani a padlásra, ahol még veszélyesebb fenevadak vannak.
Érdekes, hogy három asztalt egymás mellett is egyben arrébb tud tolni, de a könyvszekrények már nem mennek neki.
-
Ami billentyűkre emlékszem, space, enter, P (pause), STOP (játék vége) , talán jobb shift és még van 1-2, de azokra nem emlékszem :D
-
Biztos tornyot kell építeni a tárgyakból, mint a Batman-ben.
na ez az érdekes, hogy itt ilyet nem tudtam. egy tárgyat csak egy másik tárgyra lehet lecserélni, azaz nem lehet akárhova lerakni.
ha magasabb helyre akartam jutni, max annyit tudtam tenni hogy egy kisebb tárgyat ami már ott volt, lecseréltem egy nagyobbra.
de nyuzga biztos jobban tud mindent mert ő végigvitte.
-
Én a "fogsoros" fallal nem is találkoztam. Vagy nem tűnt fel.
Hangok lesznek majd benne, és zene? Ügyködjek majd valamit a midiconvval, vagy a hangeffektekkel?
Jó, hogy sérthetetlenség van. Falra is másztam volna, ha az a kis veréb kinyír. De lehet, hogy keselyű, csak mutáns. (Le kell tesztelni, az-e. Az lenne a mutant test.)
-
ep-s dolgok nem lesznek?
tudom, izometrikust elég nehéz raszterszínezni, de hátha :)
vagy pl. pályánként paletta verzió? ez elvileg automatizálható is vagy randomizálható (az alap paletta kicsi variálása, azaz a piros maradjon piros, de kicsit sárgább pl...).
egyébként gyors proci sebességgel a pálya váltás effektje gyorsul, persze lehet hogy ez nem baj, vagy nem számít semmit. :)
-
de nyuzga biztos jobban tud mindent mert ő végigvitte.
nyuzga, mert okos, tudja hogy hol kell megnézni. :)
https://www.youtube.com/watch?v=l2UeoS5F3r0&t=1076s
https://www.cpc-power.com/index.php?page=detail&num=170
-
A kulcs.
[attach=1]
-
Én a "fogsoros" fallal nem is találkoztam. Vagy nem tűnt fel.
Hangok lesznek majd benne, és zene? Ügyködjek majd valamit a midiconvval, vagy a hangeffektekkel?
Jó, hogy sérthetetlenség van. Falra is másztam volna, ha az a kis veréb kinyír. De lehet, hogy keselyű, csak mutáns. (Le kell tesztelni, az-e. Az lenne a mutant test.)
Effektek lehet jól jönnek majd, a hétvégén nem foglalkoztam vele, és eddig csak a lépés effekteket hallottam, ami ugye nem nagy szám, lehet a többi is ilyen, és gondolom zene nincs benne. Zenével kapcsolatban arra gondoltam, hogy a C64 zenét konvertálom, de ha azt meg tudod valósítani Midiben az überszuper lenne.
A fűrészfogas fal valójában fehér csíkok a falon, ahol feketének kéne lennie.
-
Zenével kapcsolatban arra gondoltam, hogy a C64 zenét konvertálom, de ha azt meg tudod valósítani Midiben az überszuper lenne.
Ki tudod szedni midi formátumba a C64 zenét? Ha nem, talán az se baj, de akkor hallás után kell összehozni valamit, ami lehet, hogy hasonlítani fog az eredetire, de lehet, hogy el is rugaszkodik tőle.
Hangeffekteken még gondolkozom. Gondolom, a tárgyak tologatásának, huzogatásának, tárgyak felvételének, ugrásnak, energiavesztésnek, ajtók nyitásának, csukásának van hangja. Az utóbbiakat a Sorcery-ből is ki lehetne lopni.
-
Ki tudod szedni midi formátumba a C64 zenét? Ha nem, talán az se baj, de akkor hallás után kell összehozni valamit, ami lehet, hogy hasonlítani fog az eredetire, de lehet, hogy el is rugaszkodik tőle.
Hangeffekteken még gondolkozom. Gondolom, a tárgyak tologatásának, huzogatásának, tárgyak felvételének, ugrásnak, energiavesztésnek, ajtók nyitásának, csukásának van hangja. Az utóbbiakat a Sorcery-ből is ki lehetne lopni.
Szerintem nem, csak akkor tudnám, ha előbb konvertálnám az egészet, szerintem a lényeg az, hogy hasonlítson, de hangszerelésébne nyugodtan rugaszkodjon el, mert az a tippem, hogy a legtöbb hangzást nem lehet kicsiholni EP-ből.
Az a tervem, hogy az összes hangot kigyűjtöm a játékból, lejátszhatóvá téve azokat CPC emulátoron billentyű nyomásra, és ott se kell ragaszkodni az eredetihez, ha van attól jobb ötleted :)
-
Ezt a zenét kéne megközelíteni (https://www.youtube.com/watch?v=MOfqECzFtFM), ha jól látom. Hát, szerintem nem ma lesz, de majd elszórakozom vele. :D
-
ez egész jó minőségű kép, lehetne berakni töltésnek
https://www.genesis8bit.fr/images/frontend/I/Inside%20Outing%20%28E%29.png
-
ez egész jó minőségű kép, lehetne berakni töltésnek
https://www.genesis8bit.fr/images/frontend/I/Inside%20Outing%20%28E%29.png
Megnézhetem mi lesz belőle, az eredeti töltő képe is szép.
-
Ezt a zenét kéne megközelíteni (https://www.youtube.com/watch?v=MOfqECzFtFM), ha jól látom. Hát, szerintem nem ma lesz, de majd elszórakozom vele. :D
Igen, eddig nem hallgattam belőle sokat, csak pár másodpercet, elég bonyolultnak tűnik, ha gondolod, megpróbálhatom először a Dave-esítést, abból midit konvertálni, és utána könnyebb lenne a dolgod.
-
ha gondolod, megpróbálhatom először a Dave-esítést, abból midit konvertálni.
Hallás alapján is valamennyire meg tudnám csinálni, más kérdés, hogy jelentősen eltérne az eredetitől, bár a dallam felismerhető lenne.
Ha nem nagy gond, Dave-esített midit csinálhatsz belőle.
Mindenesetre már csak azért is kipróbálom, hallás után mit sikerül kihoznom belőle.
Legfeljebb lesz több verzió is, és a jobban sikerült verzió megy majd a játékba, vagy a kettő keveréke.
-
érdemes rákeresni a neten, hátha van belőle midi.
persze nem túl ismert játék.
de úgy érdemes rákeresni hogy esetleg amiga vagy konzol verzió ha létezik, azon nagyobb eséllyel lehet midit találni
-
na ez az érdekes, hogy itt ilyet nem tudtam. egy tárgyat csak egy másik tárgyra lehet lecserélni, azaz nem lehet akárhova lerakni.
ha magasabb helyre akartam jutni, max annyit tudtam tenni hogy egy kisebb tárgyat ami már ott volt, lecseréltem egy nagyobbra.
de nyuzga biztos jobban tud mindent mert ő végigvitte.
Nem lehet tárgyat lerakni a SPACE-szel. Az eredeti játékban le lehet tenni tárgyakat csere nélkül.
Van rá másik betű, amivel csak lerakni lehet, vagy ez egy játékhiba?
-
Nem lehet tárgyat lerakni a SPACE-szel. Az eredeti játékban le lehet tenni tárgyakat csere nélkül.
Van rá másik betű, amivel csak lerakni lehet, vagy ez egy játékhiba?
Az eredetiben mivel lehet?
felcseréltem pár billentyűt, ami rémlik, hogy betettem, jobb shift, space, enter, ezeket próbáltad?
-
Nem értem, hogy a játékban van egy zaj, és hogy az mit jelent.
Itt nézhető meg:
https://youtu.be/l2UeoS5F3r0?t=851
Abban a szobában nemsokára beindul, aztán ha kijön a szobából, halkan hallható, amíg le nem adja a rubint.
-
Az eredetiben mivel lehet?
Sajnos nem találtam dokumentumot a neten a játék billentyűkiosztásáról.
Lehet, hogy a Space-szel lehet letenni, és amennyiben másik tárgy van a közelben, automatikusan cserél.
Próbáltam az összes létező billentyűt de semmi, annyit meg kell jegyeznem, hogy én emulátoromnál a P és L és NULLA billentyűktől jobbra nem mindent érzékel.
-
Sajnos nem találtam dokumentumot a neten a játék billentyűkiosztásáról.
Lehet, hogy a Space-szel lehet letenni, és amennyiben másik tárgy van a közelben, automatikusan cserél.
Próbáltam az összes létező billentyűt de semmi, annyit meg kell jegyeznem, hogy én emulátoromnál a P és L és NULLA billentyűktől jobbra nem mindent érzékel.
Az szivacs, mert jobb oldalra definiáltam jópár billentyűt, viszont át tudod definiálni a billentyűket.
A billentyűzeted rossz, vagy csak az emulátor nem érzékeli, mert akkor az lehet, hogy átdefiniálódtak a billentyűk, és neked csak újra kéne definiálni őket.
-
Egyébként miért jobb oldara definiáltad? Ilyen kapcsos zárójel meg ilyesmi, elég nehezen megjegyezhető.
-
Az szivacs, mert jobb oldalra definiáltam jópár billentyűt, viszont át tudod definiálni a billentyűket.
A játékban nem lehet újradefiniálni. Ha meg nem tudom, hogy mit keresek, akkor nincs mit az emulátorban definiálni.
-
Az én emulátoromban, most pont megnéztem, a jobb shift nem megy, az ä ü # + és aposztróf nem megy. Tehát ha ezek valamelyikére definiáltál bármilyen dolgot, akkor nem csodálom, hogy nem működik.
-
Az én emulátoromban, most pont megnéztem, a jobb shift nem megy, az ä ü # + és aposztróf nem megy.
Lehet, hogy nem mondok újat, de az emulátorban az Options -> Keyboard map menüponttal be lehet állítani, hogy melyik EP billentyű melyik billentyűnek feleljen meg a PC billentyűzetűzetén. Így a nem működő billentyűket is be lehetne lőni valahova.
[attachimg=1]
-
Nekem az öreg Ep32 emulátorom van. Általában mindenhez elég, kivéve ezek a gombok. Az én emulátoromban csak 3 gobot lehet definiálni, abból sem működik mind. De nem is érdekes, ha az ember ember betűket használ az irányításhoz.
-
Egyébként miért jobb oldara definiáltad? Ilyen kapcsos zárójel meg ilyesmi, elég nehezen megjegyezhető.
kapcsos zárójelet, és egyebeket nem használtam, de a jobb shift, enter is a jobb oldalon van :D
-
Az eredetiben mivel lehet?
felcseréltem pár billentyűt, ami rémlik, hogy betettem, jobb shift, space, enter, ezeket próbáltad?
A gyengébbek kedvéért definiálhatnád így: :D
Z Ugrás
X Húzás
C Felvétel
v Lerakás
-
Az én emulátoromban, most pont megnéztem, a jobb shift nem megy, az ä ü # + és aposztróf nem megy. Tehát ha ezek valamelyikére definiáltál bármilyen dolgot, akkor nem csodálom, hogy nem működik.
, ugrás (Az m-töl jobbra)
enter húz
space fel
jobb shift le
[attach=1]
-
A gyengébbek kedvéért definiálhatnád így: :D
Z Ugrás
X Húzás
C Felvétel
v Lerakás
Hogy a kétnyelvű gép Z/Y felcserélés ne okozzon gondot, akkor inkább így:
X Ugrás
C Húzás
V Felvétel
B Lerakás
-
készült két mid, az elsőnek az eleje jobb, a másodnak meg a mögötte lévő része, szerintem kiindulási alapnak jó lesz, úgyis az envelope-okkal kell majd sokat játszani.
-
elfelejtettem feltölteni az envelope-okat, most pótlom.
-
készült két mid
Megnéztem, ezekkel még elleszek egy darabig. Jó hangzásokat lehet kihozni belőle.
Ja, envelope-ok nélkül is elkezdtem kísérletezni vele, de majd megnézem azokkal is. Úgyis sztereósítani kell, meg minden.
-
Megnéztem az envelope-okat is, ezek nekem enyhén szólva kínaiak. :D De nem baj, ezek nélkül is megoldom, nem fontosak.
-
Túl nagyok voltak a midi fájlok, legalábbis a Midiplayhez és a Mididisphez. Az egyik 80Kb körüli, ezzel nem is próbáltam csinálni semmit. A másik 37 Kb körüli, de még ez is sok, mert általában a max. 30Kb körülieket eszi meg a lejátszó. Így végül nem tudtam úgy konvertálni, hogy egyben lejátssza, szétszedtem két részre.
Mellékelek mindent, ami a midi konvertálásához kellett, meg a konvertált két részre szedett zenét is. Talán az epm kiterjesztésű fájlokat is fel tudod használni önmagukban is, de a biztonság kedvéért mellékeltem mindkét formátumú envelope fájlt (nem az összes envelope kell belőlük) és a megszerkesztett midi fájlokat is. Az envelope.bin vagy az envelope.txt és a két midi fájlt felhasználva is elő tudod állítani az EP-n lejátszható zenét a midiconv-val.
Az epm-ek tömörítve vannak.
[attach=1]
[attach=2]
[attach=3]
-
De gyors voltál :)
A magas részek szerintem tök jók lettek, az elején lehetne még módosítani hogy a C64-hez jobban hasonlítson, mega végére valami filterese megoldást?
-
Azt elfelejtettem mondani, hogy az elején ring modot használ a zene a csatornák között, amíg csak két csatorna van ,addig hasonlít is az EP lejátszás is :)
-
az elején lehetne még módosítani hogy a C64-hez jobban hasonlítson, mega végére valami filterese megoldást?
A vége is legyen olyasmi, mint az eleje, ringmodos? Mert ugyanaz a taktus jön elő rövid időre. Vagy inkább más, filteres megoldás lenne jobb?
Már régen hallgattam az eredeti C64-est, majd meghallgatom újra.
Jó így két részre szedve? Megcsinálhatom úgy is, hogy egyetlen fájl legyen, ha azt jobban fel tudod használni, csak a midiplay/mididisp nem fogja lejátszani.
-
Nem arra a végére gondoltam, az újra az eleje, hanem az előtte lévő 2 hosszú magasra :)
Legyen egy fájlos verzió is, meg 2 is, meglátom majd, hogy mivel boldogulok majd :)
-
hanem az előtte lévő 2 hosszú magasra :)
Áhá, ott az a két hang tényleg nagyon visít, szebbé lehetne tenni. Viszont gyűrűmodulációval vagy szűrővel még egy csatorna kéne, így fel kéne áldozni egy csatornát. Igaz, akkor is marad 3, hiszen nekünk van zajcsatornánk is, az a C64-en nincs. Na, majd talán este hozzájutok és próbálkozom.
-
A zene midisítésében hogyan lett zajcsatorna? Mármint a 10-es midi sáv, ami EP-n a zajcsatorna, és ott a hangmagasság nem számít. Ezt szándékosan állítottad így be, hogy oda zajszerűség kerüljön?
-
A zene midisítésében hogyan lett zajcsatorna? Mármint a 10-es midi sáv, ami EP-n a zajcsatorna, és ott a hangmagasság nem számít. Ezt szándékosan állítottad így be, hogy oda zajszerűség kerüljön?
Á, a program konvertálta :D , én nem állítottam semmit.
Viszont lehet szükség rendes hangcsatornán hallható zajeffektnek is, úgy hallottam van mélyebb zaj is, mint az EP default zajcsatornáján.
-
úgy hallottam van mélyebb zaj is, mint az EP default zajcsatornáján.
Meghallgattam újra az eredetit. Ami a zajcsatornára került, az nem is hasonlít az eredetire. Ott tényleg dobszerű hangok vannak, itt a zajcsatornán meg csak kb. kilyukadt az autó kereke és ereszt. Valamiért azt nem is módosítottam, de majd elszórakozom vele. Viszont lehetne oda hangcsatornás dobokat is tenni, mert a SID csak 3 csatornás, így amíg a basszus nem szól addig szól a dob.
-
Elméletileg kijavítottam a fűrészfogas grafikus hibát, és gyorsítottam a pályakirajzoláson, remélem hiba nem került bele :)
Ha nincs benne hiba, akkor csak a betöltőkép, és a zene van hátra, meg a billentyűk átvariálása.
-
A hangokról teljesen meg is feledkeztem :ds_icon_cheesygrin:
-
A hangokról teljesen meg is feledkeztem :ds_icon_cheesygrin:
Ajtónyikorgás pl. lopható a Sorcery-ből, vagy a Banana 2-ből is. Az utóbbiból csak úgy lehet lopni, ha Tomato nem veszi észre, de ennek kicsi az esélye, inkább meghatalmazást kell kérni tőle rá.
Lépéshang meg lopható pl. az Atic Atacból vagy bármelyik Ultimate játékból, vagy a Batman-ből is.
De össze is üthetünk valami egyedit. Esetleg holnap a klubban próbálkozzunk?
-
De össze is üthetünk valami egyedit. Esetleg holnap a klubban próbálkozzunk?
Holnap sajnos nem tudok menni, most elkezdtem kigyűjteni a CPC hangokat, és az alapján összeütni valamit :)
-
Igen, gyorsabbnak tűnik!
Be fogja építeni a külső vezérlőket? Nagyszerű lenne, ha a JUMP vagy a THROW funkciót hozzárendelné a 2 további gombhoz, amely az EnterMice adaptert hozza.
-
Be fogja építeni a külső vezérlőket? Nagyszerű lenne, ha a JUMP vagy a THROW funkciót hozzárendelné a 2 további gombhoz, amely az EnterMice adaptert hozza.
I will check it.
Megnézem majd.
-
Az utóbbiból csak úgy lehet lopni, ha Tomato nem veszi észre
:)
-
Fejlesztett verzió:
V: tárgy felvétele, vagy második külső joy tűz
B: tárgy letétele, vagy harmadik külső joy tűz
N: tárgy vonszolása
SPACE: ugrás, vagy első külső joy tűz
F1: zene (ha csörög a telefon, az itt is szól)
F2: effektek
F3: csend, kivéve telefoncsörgés, és még egy effekt
F4: zene lejátszás SID kártyán
F5: zene lejátszás Dave által
F6: a midire vár :)
F8: cheat be/ki
-
És P: szünet ...
Köszönjük, hogy beillesztette az EnterMice extra gombokat. Nagy átalakulás!
----------------------
And P: pause...
Thanks for incorporate the EnterMice extra buttons. Great conversion!
-
And P: pause...
Why P? There is a dedicated PAUSE button on Enterprise :-)
-
P-vel csak a játék szünetel, nem a zene.
---------
With P only the game pauses, not the music.
-
2 gyémánt demó.
-
2 gyémánt demó.
A lusta nénike! Biztos ő rejtette el a gyémántokat az asztalok belsejébe, aztán elfelejtette, és most meg hogy örül nekik! De nem ám elmenne befektetni azokat, hanem tovább lófrál a szobában.
-
2 gyémánt demó.
marha jó. bár nem tudom ki jön erre rá magától. :)
amúgy ez is mutatja milyen komoly ez az engine.
-
Ez tényleg nagyon durva, szinte minden tárgy mozgatható!
Egér/madár ellenszer nincs? Van ott egy ajtó ami elé bútorraktár van pakolva... próbálkoztam egy darabig, de a toronyórát mindig visszatolja az a rohadt repkedő csibe :-)
-
Why P? There is a dedicated PAUSE button on Enterprise :-)
I do not like to use pause, because it does not work properly on PC, it should be pressed more times, 1st i added pause to stop :D , but if you wish i can move it to pause :)
-
Using the emulator on a PC the best solution for pause is F10. I love using it. Even the most agressive programs can be paused this way.
-
amúgy ha már izometrikus engin: egyszer dolgoztunk egy izometrikus enginen, game boy advence-n, és volt egy vicces eset. volt egy bug, amikor a sprite-ok rossz sorrendben renderelődtek, és nem tudtuk miért. aztán a kóder aki írta az engint, rájött: olyan eset volt, amikor 3 sprite úgy takarta egymást, hogy 1-es a 2-est, 2-es a 3-ast, a 3-as meg az 1-est. ezt nem lehet megoldani, tehát ilyen esetekben kicsit bugos maradt. :)
-
ezt nem lehet megoldani, tehát ilyen esetekben kicsit bugos maradt. :)
IF mind a három sprite egy helyen van THEN CALL olyan eljárás, ami úgy jeleníti meg a sprite-okat, ahogy jó.
-
Végleges Inside Outing (https://enterpriseforever.com/letoltesek-downloads/cpc-jatekok-ep-konverzioi-games-converted-from-cpc/?action=dlattach;attach=24693)
Csak annyi változott az előző verzióhoz képest, hogy becsomagoltam, és a sprite rajzoló rutin minimálisan gyorsult.
Fut Ep64-en is, de csak a türelmesek próbálják ki :D
V: tárgy felvétele, vagy második külső joy tűz
B: tárgy letétele, vagy harmadik külső joy tűz
N: tárgy vonszolása
SPACE: ugrás, vagy első külső joy tűz
Hold: játék szüneteltetése
Stop: újrakezdés
F1: zene (ha csörög a telefon, az itt is szól)
F2: effektek
F3: csend, kivéve telefoncsörgés, és még egy effekt
F4: zene lejátszás SID kártyán
F5: zene lejátszás Dave által
F8: cheat be/ki
-
Small video: https://www.youtube.com/watch?v=jwTae4lC-i0
Sorry, I've forgot switch music to SID version.
-
V: tárgy felvétele, vagy második külső joy tűz
B: tárgy letétele, vagy harmadik külső joy tűz
SPACE: ugrás, vagy első külső joy tűz
Ezek úgy értendőek, hogy az EXT1 csatlakozón a normál, plusz a lehetséges két további tűz gomb?
-
Ezek úgy értendőek, hogy az EXT1 csatlakozón a normál, plusz a lehetséges két további tűz gomb?
Nekem még zavarosabb a kép. Mert azt még érteném, hogy például V vagy második külső joy tűz: tárgy felvétele, de az eredeti megfogalmazásról nem tudom elképzelni mit is csinál.
-
Nekem még zavarosabb a kép. Mert azt még érteném, hogy például V vagy második külső joy tűz: tárgy felvétele, de az eredeti megfogalmazásról nem tudom elképzelni mit is csinál.
Bocs, elírtam, igen , így kellett volna
-
Ezek úgy értendőek, hogy az EXT1 csatlakozón a normál, plusz a lehetséges két további tűz gomb?
Igen :)
-
Nekem úgy tűnik, hogy cheat nélkül is végtelen energiával játszunk. Ha elfogy az energiánk, sincs vége a játéknak.
-
Nekem úgy tűnik, hogy cheat nélkül is végtelen energiával játszunk. Ha elfogy az energiánk, sincs vége a játéknak.
megnézem, úgy rémlik, hogy volt elhalálozás, aztán lehet valamit bentfelejtettem, mondjuk a csítet :D
-
Vége lett, csak ki kellett menni a szobából :D Az egyik helyen a kód rövidebb lett 3 bájttal, és egy korábbi ugrás az eredeti helyére ugrott, ezért nem lett a szobában vége a játéknak, javtottam.
Inside Outing (https://enterpriseforever.com/letoltesek-downloads/cpc-jatekok-ep-konverzioi-games-converted-from-cpc/?action=dlattach;attach=24693)
-
Vicces, hogy könyv is kapható a "játékról". Bár a végéről az -ing lemaradt, maradt Inside Out.
[attach=1]
CD is van a könyvhöz, de sajnos nem a játék van rajta.
[attach=2]
-
CD is van a könyvhöz, de sajnos nem a játék van rajta.
Are you searched the game at Side B of CD? Or just Side A? :lol: