Enterprise Forever
:HUN => Konvertálás => CPC-ről => Topic started by: geco on 2013.July.23. 10:55:27
-
Gun Fright (http://enterpriseforever.com/letoltesek-downloads/cpc-jatekok-ep-konverzioi-games-converted-from-cpc/?action=dlattach;attach=9357) A program EXOS komptibilis, fut EP64-en is, igaz, a soft reset nem működik, és lassabb egy picit, mint CPC-n, EP128-on viszont gyorsabb, az átirat két grafikus képernyőt használ a megjelenítéshez, szemben a CPC-n, ahol egy képernyőt használ, meg egy háttér RAM-ot, ahol összerakja a játékteret, majd bemásolja a képre, emiatt egy kis bug került a játékba, mivel a játék kép 22 karakter széles, viszont a háttér RAM-ban 24 karakter széles részen állítja össze a képet. Ennek megfelelően a játéktér melletti két karakteroszlopot frissíti a program állandóan, de előfordul olyan eset, hogy a sprite-ok ezen a frissített területen túllógnak, villogó szemetet okozva a keret részen, a frissített két karakteroszlopot kellett volna megnövelni a bal oldalon 4-re, ezt a sebességvesztés miatt nem tettem meg.
irányítás:
QAOP space
INT JOY+ENTER
EXT1/2 JOY
Funkció gombok játék közben:
ESC - Pause
F8 - játék palettájának megváltoztatása
Gombok Paletta módban:
F7 - vissza a játékhoz
F1-F4 - szín0-szín3 változtatása
INT JOY - palettán való mozgás
ENTER - eredeti színek visszaállítása
-
A menüből hogyan lehet továbbjutni? :oops:
-
Bocsi, a sima számokat átköltöztettem funkció billentyűkre :oops:
-
Nagyon jól néz ki!
-
Nagyon jól néz ki!
Az átszínezéssel eltöltöttem egy kis időt, a Bounty felirat nem is tetszik annyira, de a BIAS színeket is be akartam vonni :lol:
Viszont tesztelés alatt meg is utáltam a játékot, nincsen vége, az utolsó négy ellenfél ismétlődik :(
-
Ebbe a játékban mindenki bánt? (Na jó a ló nem :-) )
-
Ebbe a játékban mindenki bánt? (Na jó a ló nem :-) )
Na, ez a másik, ami alőhozta a nem szeretemet :D, ártatlan hölgyek bántanak, ha megölöm őket -100 $, a guruló gaz kinyír, a mutogatós bácsit is kerüld el, csoda, hogyha nekimész a falnak, akkor nem történik semmi :lol:
-
Üdv,
Tipikusan az a játék, amelyet sokkal élvezetesebbé tett volna, ha az ütközések nem jártak volna életvesztéssel. Elég nehéz legyőzni a párbajban az ellenfeleket, nem hogy még az utcákon félve közlekedni. Egy ütközés-kikapcsoló POKE hasznos lenne... fura, hogy a Spectrum verzióhoz se kínált senki ilyet. Pedig akkor érezhetné igazán seriffnek az ember magát!
A vége hiánya pedig érthetetlen. Végre rend a városban, lehetne továbbállni másik porfészekbe kis bónusz arannyal. Hiába, az Ultimate játékok ebből a szempontból nagyon unalmasak. Visszafejteni se öröm őket, semmi eldugott érdekesség, semmi rejtett dolog, csak maga a tömény program tökéletesen kivitelezve. Unalmas...
Pgyuri
-
Üdv,
Tipikusan az a játék, amelyet sokkal élvezetesebbé tett volna, ha az ütközések nem jártak volna életvesztéssel. Elég nehéz legyőzni a párbajban az ellenfeleket, nem hogy még az utcákon félve közlekedni. Egy ütközés-kikapcsoló POKE hasznos lenne... fura, hogy a Spectrum verzióhoz se kínált senki ilyet. Pedig akkor érezhetné igazán seriffnek az ember magát!
A vége hiánya pedig érthetetlen. Végre rend a városban, lehetne továbbállni másik porfészekbe kis bónusz arannyal. Hiába, az Ultimate játékok ebből a szempontból nagyon unalmasak. Visszafejteni se öröm őket, semmi eldugott érdekesség, semmi rejtett dolog, csak maga a tömény program tökéletesen kivitelezve. Unalmas...
Pgyuri
Hát igen, pedig egy sima congratulations is elég lett volna, igaz, cheat nélkül szerintem senki se jut el a végére, igaz cheat-tel se nagyon agyvérzés nélkül :lol:
-
Ez végülis olyan, mint a Batman, csak több az ellenfél és nem az autó darabjait kell összeszedni, hanem a banditákat kell kinyírni. No, meg nem kell átesni szakadékos pályákon, nem kell tornyot építeni sámlikból a búgócsigák között, stb.
Mondjuk tényleg jobb lenne, ha kevesebb "ellenfél" érintése lenne halálos, pl. a kaktuszok maradhatnak. De lehetnének pl. űrlények, melyek lelövéséért dollárt kapnánk, de az ütközés velük halálos lenne. meg persze ne lőjük le a lakosságot.