A címképernyő teljesen rendben van!
Ezt a képet konvertáltam, ezekkel a paraméterekkel:
epimgconv_sse2 -mode 6 -size 32 200 -palres 0 -nointerp 1 -ymax 1.2 -dither 1 0 -quality 9Azt jól látom, hogy egy karakternyivel magasabb a kép Ep-n?
Igen. Úgy látszik, a CPC verzióban hiba, hogy csak 23 karakter magasra állították a látható képet. Valójában az átiratban csak véletlenül lett jó, mert a Nebulus betöltőjét módosítottam (az a normál 32x24 karakteres Spectrum méretű képernyőt használja), és elfelejtettem beállítani a kisebb méretet.
Amit én nézek CPC-s verziót (lemezes, feltört) az időnként érthetetlenül belassul pár másodpercre (és még csak nem is attól függően, hány sprite van a képernyőn). Ez nincs Ep-n, csak néha ha lerakunk bombát
Itt van eredeti másolásvédett magnós verzió is (és betöltőképek is, igaz, kisebb felbontásúak, mint az Amiga változat).
Megnézem, mi okozhatja a lassulást, de valószínűleg csak a túl sok sprite (nem feltétlenül csak az számít sprite-nak, ami mozog). Az EP-s átirat ritkábban/kevésbé lassul le, mert az EP valamivel gyorsabb, mint a CPC
A fegyveres (bombás) ládának az első szinten, a második szinten a fáraó fejeknek (kincsek) még nem jó a színe.
Valóban, ezt a két sprite-ot a többi pixel adattól külön tárolja a program, ezért ezeket először nem vettem észre.
Ebben az új verzióban már konvertáltak:
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
Megpróbáltam a színeken is javítani: mivel az "átlátszó" színt csak a sprite-ok használják, a többi grafikánál elkerülhető egy paletta szín elpazarlása. Így azonban előfordulhatnak új hibák is, amik az előző verzióban még nem voltak, mert most a 00h pixel byte-ok nem fekete színűek.