A 6 vagy 7.12 MHz-n mért értéket is megadnád? (Hogy teljes legyen a táblázat) Ezek a lua script-ek futtatása nekem már magas...
Lemérem majd azokat is, de előbb új csomagot készítek
A script használata egyébként egyszerű, bár ez a verzió
[ Guests cannot view attachments ]
csak CPC-n ismeri fel automatikusan a játékot, EP-n az elejét szerkeszteni kell a tesztelendő játéknak megfelelően, például:
isCPC = (readIOPort(0xF7FF) ~= 0xFF)
startAddr = 0x5215 -- Castle Master
endAddr = 0x51B6
cpuFrequency = 4000000.0
videoFrequency = 889846.0
charactersPerLine = 57
...
Ettől eltekintve csak futtatni kell (a játék betöltése után) a Run gombbal, és aztán minden lépés után kiírja az időtartamot a monitor ablakba.
Hogy sikerült egyébként további gyorsulást elérni?
Egy keveset gyorsult a megszakítási rutin módosításával, és néhány egyéb kisebb változtatással. A legtöbbet azonban annak a rutinnak az optimalizálásával sikerült elérni, amely a megjelenítendő sokszögeket rendezi a láthatóság szerint (azaz hogy a távolabbiak rajzolódjanak ki először, és ezeket aztán megfelelően takarják a közelebbiek). Ez a művelet bonyolultabb/lassabb részeknél akár ~25% időt is felhasználhat (a futásideje a sokszögek számának a négyzetével arányos); a jelenlegi továbbfejlesztett verzió akár több, mint kétszer gyorsabb is lehet, de elvileg az algoritmus módosításával még tovább lehetne gyorsítani.