Ez még nincs kész (több javítandó probléma is van), de valamennyire működik:
Nagyon jó lett, és marha gyors :)
Ez még nincs kész (több javítandó probléma is van), de valamennyire mûködik:Szerintem ez már így is marha jó, a sebesség külön tetszik.
Hogy a zene ilyen, az igazából nem is zavar, a régi EP-s idõkbõl az ilyet teljesen megszoktam.
Már sikerült megtalálni a hiba okát, tehát biztosan nem marad ilyen.Mi volt a gond?
Mi volt a gond?
Ez még nem végleges Bouldr Dash? El sem tudom képzelni, mit lehet még rajta csiszolni? :)
- a többi verzió támogatása, a játék külön file-okra darabolása (program, karakterkészlet, pályák); ez azt jelenti, hogy lesz majd külön file-ban Boulder Dash 2 és 3 pálya is (amelyek átnevezve szintén játszhatók), illetve az újabb változatok karakterkészletei (azaz a pályák és grafikák tetszőlegesen kombinálhatók lesznek a megfelelő file-ok átnevezésével)
Ha megint ilyen full extrás program készül, az átnevezgetõs megoldás helyett a menübõl választás lenne célszerûbb ;-)En is ezt akartam javasolni :-)
Ha megint ilyen full extrás program készül, az átnevezgetős megoldás helyett a menüből választás lenne célszerűbb ;-)
Ez a néhány byte elég az első pálya leírásához (érdemes összevetni ezzel (http://www.ep128.hu/Games/pic/!Map/Boulder_Dash.png) a térképpel) :)Nem semmi, a fene se gondolta volna, hogy a Boulder Dash-ban ilyen durva megoldások vannak.
"Spectrumról konvertálva, C64 karakterkészlettel."
Ez alatt mit kell érteni? A pályák nem ugyanazok a C64 és Spectrum verzióban?
"nagyobb terület használható a pályák és a demo (1. pálya végigjátszása) céljára"
Memóriaterületet kell ez alatt érteni? A pályák - gondolom - nem változtak?
Én hozzá hogy gamesbase (.......google translation :ds_icon_cheesygrin:)
There is an error in one of the "classic collection" level sets, though (it was already there before conversion), so I will replace the package soon with a fixed version.O.K.
Lehet, hogy a Spectrumos pályák között van még több hibás is :ds_icon_frown:
Gondolom ellenőrzés gyanánt csak a próbálgatás jöhet szóba? Nem lehet ellenőrizni valahogy a pályaadatok formátumát? :ds_icon_cheesygrin:
Készítek olyan .com file-t is, amely beépített FILE bõvítést használ a pályák (.lvl) választására.Jó ötlet!
Készítek olyan .com file-t is, amely beépített FILE bővítést használ a pályák (.lvl) választására.
Így elkerülhető az ep128.hu-n használt megoldás, hogy az összes .lvl file-hoz az egész programnak külön könyvtárban másolata van :)
Az Ep64 verziónál megmarad ez a megoldás...
A FILE működik EP64-en is. Vagy a "C64" változatokra értetted (természetesen a FILE használatának elsősorban a "Classic Collection" gyűjteményeknél van értelme a sok pálya közül való választáshoz), vagy esetleg a nem lemezes gépekre ?
Igen, a Classic Collection-nál van az átalakításnak értelme. A File-t ha betöltjük Ep64-be, úgy is működik a Boulder Dash? (Ep 64 tulajdonosoknak biztos nincs EPROM-ban a File.)
A második résznél nem jó a demo lejátszása :oops: Javítsam ?Még nem jutottam el addig, hogy ott megnézzem a demót, de szerintem igen!
A második résznél nem jó a demo lejátszása :oops: Javítsam ?
Biztosan nem érdekel senkit ...Ha így kezdesz minden hozzászólást, végén tényleg mindenki elhiszi, hogy senkit se érdekel :D
Dehogy van így, csak sokunk CSAK olvas és a kész termékkel játszik. :)Csatlakozom. :)
Igen. Kicserélem majd nálam is.
Tényleg, változott a .prg.
emlékszem adtak ki Boulder Dash pályaszerkesztőt is egy csomó pályával, és a saját szerkesztésű pályákat is játszhattuk.
Szerintem legyen Boulder Dash Enterprise Edition!
Így (http://www.ep128.hu/Ep_Games/Games_AB.htm) gondoltátok? :)Ez tetszik!
Így (http://www.ep128.hu/Ep_Games/Games_AB.htm) gondoltátok? :)
A pályaszerkesztõ engem komolyan érdekel, csak eddig nem volt még alkalmam foglalkozni vele. :oops: Pedig vannak ötleteim...
Pályaszerkesztő készítésére már gondoltam eredeti EP programként is, de nem tudom, megéri-e időt fordítani rá.
(Valami PC-s programból is rémlik "Enterprise Edition", de már nem tudom, milyen programból.)
A boulder1-3 változatoknál talán maradhatott volna a C64
A boulder1-3 változatoknál talán maradhatott volna a C64, mert annak a grafikáját és színeit használják, és ezek sem "Enterprise"-abb verziók, mint a többi :oops: Az "Amstrad" törlése az első ("bouldash") változat kivételével elég lenne. Viszont az "Enterprise Edition" talán a leírásnál lehetne a címben, mert így az összes változatra vontakozik.
Szerintem Zozo címe találóbb, ne maradjon?
Talán érdemeebb lenne a C64HQ-n fellelhető kismillió játékból kigyűjteni a pályákat?
Windows 2003 Server Enterprise Edition.
Ez valószínűleg könnyen megoldható, ha valakinek van ötlete konvertálandó pályákra.
Talán érdemeebb lenne a C64HQ-n fellelhetõ kismillió játékból kigyûjteni a pályákat?Ez sem rossz, csak nem igényel különösebb kreativitást és így nem kerül bele egyik pályába sem pl. az Enterprise Forever vagy valami hasonló felirat. :D
A script az ep128emu CPC emulátor módjában használható.
Valóban (http://cpc-power.com/index.php?page=detail&onglet=dsk&num=2709), ez azonban nem az első részek "motorjára" épül, hanem újraírták (a pályák formátuma is más), így az esetleges átírást is újra kellene kezdeni. Nem tudom azonban, hogy érdemes-e, mert a pályaszerkesztőtől eltekintve nem tűnik igazán jónak (lassú, stb.), és eddig nem láttam különösebb érdeklődést a pályaszerkesztéssel kapcsolatban.Ja, csak eszembe jutott, nem az átírás miatt említettem meg :), a CPC-s szerkesztőről nem is tudtam. Szerintem ez a csokor így teljes, én se hinném, hogy most mindenki nekiállna BD pályát szerkeszteni ;)
én se hinném, hogy most mindenki nekiállna BD pályát szerkeszteni ;)Nekem tervbe van véve. Csak nem tudom, mikor jutok hozzá. :oops:
Ez sem rossz, csak nem igényel különösebb kreativitást és így nem kerül bele egyik pályába sem pl. az Enterprise Forever vagy valami hasonló felirat. :D
Valami ilyesmi ?Ez az!
Csak egy "picit" nehéz. Az elsõ kincset nem tudom kibányászni az E betûbõl.
Második próbálkozásra is csak a PRISE E-jéig jutottam, ott sikeresen befalaztam magam. Tudok én!
(Az a baj, nem tudom beállítani, hogy az összes gyémántot össze kelljen szedni.)
UI: Régebben volt szó arról, hogy a pályaszerkesztõben az egyes karakterek mit jelentenek. Többször átnéztem a fórumot, de nem találtam. :oops:
Megoldás 5. nehézségi szinten: (Attachment Link)