Welcome, Guest. Please login or register.


Author Topic: Rescue from Zylon (Read 14191 times)

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7069
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Rescue from Zylon
« Reply #60 on: 2021.June.06. 10:28:42 »
Úgy oldottam meg, hogy 0-7-ig állítható az effektek hangerő növekménye az eredetihez képest, most a maximumon van, F5-tel lehet csökkenteni, ha eléri a nullát, akkor csökkentés után visszaáll a 7-esre, elfogytak a funkció gombok, ezért van csak csökkentés. Az Arkanoid miatt eggyel magasabbra állítottam a játék eredeti effekt hangerejét is.

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9888
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Rescue from Zylon
« Reply #61 on: 2021.June.06. 10:34:32 »
elfogytak a funkció gombok, ezért van csak csökkentés
Esetleg olyat lehetne, hogy shift-tel csökkenti, shift nélkül növeli a hangerőt a funkcióbillentyű? (Vagy fordítva.)
Ha az Arkanoid túl hangos alapból, halkíthatok rajta.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7069
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Rescue from Zylon
« Reply #62 on: 2021.June.06. 10:45:07 »
Esetleg olyat lehetne, hogy shift-tel csökkenti, shift nélkül növeli a hangerőt a funkcióbillentyű? (Vagy fordítva.)
Ha az Arkanoid túl hangos alapból, halkíthatok rajta.
Lehetni lehet, de mivel csak 8 hangerő állás van, ha más nem szavaz rá, akkor hagyom így, ha igen, akkor megcsinálom, a funkcióbillentyűs megoldás azért lett volna jobb, mert akkor csak egy billentyűsort kell beolvasni a hangerőhöz, így meg be kell olvasni a SHIFT sorát is, és lehet mind a két SHIFT sorát be kéne, hogy ne csak az egyikkel működjön, vagy még azt lehet, hogy két csítet egy gombra teszek, most az F6 a víz növekedési idejének lassítása, F7 örök élet, F8 örök idő, ezt a kettőt tehetném mondjuk egy gombra.
Szerintem nincs szükség rá, az alapból teljesen más stílus.

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9888
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Rescue from Zylon
« Reply #63 on: 2021.June.06. 13:02:10 »
Az F6 és az F8 miben más? Külön számolja az időt is? Nem akkor telik le az idő, ha megtelik vízzel a barlang?
Még lehet azt esetleg, hogy a zeneválasztás egyetlen gombon lenne, az váltogatná a 3 zenét, így maradna gomb a hangerőnek is kettő.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7069
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Rescue from Zylon
« Reply #64 on: 2021.June.06. 13:15:15 »
Az F6 és az F8 miben más? Külön számolja az időt is? Nem akkor telik le az idő, ha megtelik vízzel a barlang?
Még lehet azt esetleg, hogy a zeneválasztás egyetlen gombon lenne, az váltogatná a 3 zenét, így maradna gomb a hangerőnek is kettő.
Azt is lehet, az F6-tal lassabban emelkedik a víz, F8-ra meg nem emelkedik.

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7069
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Rescue from Zylon
« Reply #65 on: 2021.June.07. 17:35:00 »
No akkor a végleges verzió, ha nincs benne hiba:
F1: zene választás le
F2: zene választás fel
F3: zene ki/be
F4: hozzáadott effekt hangerő le
F5: hozzáadott effekt hangerő fel
F6: víz emelkedés ütemének késleltetése
F7: örök élet
F8: csap elzárása :D

Offline SlashNet

  • EP addict
  • *
  • Posts: 1186
  • Country: ua
  • Enterprise 128K | Cubietruck
    • My old site about Enterprise
Re: Rescue from Zylon
« Reply #66 on: 2021.June.08. 09:12:18 »
Acid drops are really acid. Sometimes they corroded ground. :)

[ Guests cannot view attachments ]

I'm more interested in the next question: what are the conditions for the appearance of this message?

[ Guests cannot view attachments ]

It is not shown if you start the game from the first level.
It appeared when I started new game from the second level.
« Last Edit: 2021.June.09. 15:35:25 by SlashNet »

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7069
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Rescue from Zylon
« Reply #67 on: 2021.June.08. 15:58:54 »
Acid drops is really acid. Sometimes they corroded ground. :)

I'm more interested in the next question: what are the conditions for the appearance of this message?

It is not shown if you start the game from the first level.
It appeared when I started new game from the second level.
Normally acid should not arrive to a non empty character position, since the game checks the original karakter screen for acid, but the game uses normal graphics screen ( i created graphics from screenshots, and packed ) the 2 should be the same, except if i modified a bit the graphics, but i do not remember this action :D

Normally you should see that text after each level, but if you press any control key, it disappears, and it can happen you pressed any control key when this message would appear.

Offline SlashNet

  • EP addict
  • *
  • Posts: 1186
  • Country: ua
  • Enterprise 128K | Cubietruck
    • My old site about Enterprise
Re: Rescue from Zylon
« Reply #68 on: 2021.June.08. 16:14:33 »
Normally acid should not arrive to a non empty character position

I see it only few times. And maybe it happens when game checks collision of acid drop with airship.

Here is snapshot with gap (if you fly away and return it disappears).


But, this is not a problem that needs to be fixed. Just interesting fact. :)

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7069
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Rescue from Zylon
« Reply #69 on: 2021.June.08. 16:25:27 »
Thx, i will check this interesting Acid stuff probably tomorrow :)
I checked and the text arrives after 1st level completed also. :)
[ Guests cannot view attachments ]

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7069
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Rescue from Zylon
« Reply #70 on: 2021.June.08. 16:32:49 »
I see it only few times. And maybe it happens when game checks collision of acid drop with airship.
Yes, this could be the case, because the original game put Zeppelin characters to the screen, and if there is an object then merge the character sets into zeppelin characters, and because i use the original C16 character screen also, zeppelin characters also put there, just i do not care with character set merge, but normally if acid has collision with Zeppelin character it should disappear.
Now i checked the map what you previously shown, and there were no erosion, but Zeppelin stayed far away :D :D
So i will check your snapshot later :)

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7069
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Rescue from Zylon
« Reply #71 on: 2021.June.09. 13:24:31 »
I checked, and yes, it was caused by Zeppelin character, when next char pos of acid was checked if there is a Zeppelin character then Rain was deleted from that position and this removed a part of map, i corrected it, because i could reproduce on other part of map, and there the erosion was bigger :D :D

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7069
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Rescue from Zylon
« Reply #72 on: 2021.June.26. 10:22:46 »
Véglegesített Rescue from Zylon, nem változott benne semmi a június 9-edikei verzióhoz képest.

Offline SlashNet

  • EP addict
  • *
  • Posts: 1186
  • Country: ua
  • Enterprise 128K | Cubietruck
    • My old site about Enterprise
Re: Rescue from Zylon
« Reply #73 on: 2021.June.28. 09:07:07 »

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7069
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Rescue from Zylon
« Reply #74 on: 2021.June.28. 11:45:52 »
Thx :)