Néhány kisebb módosítás amik közül talán valaminek hasznát lehet venni:
1- az új háttereknél a rossz színátmeneteket próbáltam javítani, bár továbbra sem tökéletesek
2- RLE szóközök támogatása a printString-ben
3- néhány már nem használt adatot töröltem
4- új loader, a réginél (elsősorban a pálya formátum változása miatt) valamivel hatékonyabb csomagolás. Elvileg használható marad futás közben is (CALL 0113h)
5- 53 byte-os pálya kicsomagoló rutin, bár a réginél lassabb (az első pálya kb. 3.8 helyett 4.4 ms, ami ugyan nem feltétlenül észrevehető)
6- kisebb optimalizálások
Cool, majd este megnézem
( a 2 említett karaktert a +4 vertióban is)
1 szuper, a régiek se voltak rosszak, csak volt 1-2, ahol egy-egy szín között túl nagy volt az eltérés
2 szuper, már tömöríteni se kell a programot
3 tuti bent felejtettem pár dolgot a módosítás(ok) során
4 oki, én még nem jártam ott, de tuti jobb lesz a végleges verziónál is ez a megoldás
5 nem is nevezném lassulásnak
Sokkal inkább gyorsulásnak a hátterek kirajzolását
6 cool , mondjuk az én "szemétkedésemen" tuti volt is mit
7 köszi szépen
A hang vagy zene javítása esetleg? C64-es pályák? Bár azokat érdemesebb lenne külön programba építeni ha a Plus/4-es már elkészült, az eltérő pálya méret miatt.
A zene mindenképp, nem tudom Szipucsunak van-e kedve komponálni valamit mondjuk midiben, a pályákat meg megpróbálnám betenni, vagy vegyesen a Quadrillionnal (felváltva, vagy random módon választhatná a két verzióból, biztos meg tudom oldani a két külön méret kezelését, csak az a kérdés milyen módon
Plusz betenni a robbanás sprite-okat is, ha belefér még majd a CPU időbe, gondolom be, de még nem néztem mennyi rasztersor maradt szabadon míg a megjelenítés elérné újra a képernyő látható részét, plusz egy extra a szünet alá , talán más nincs.