Az valóban elegánsabb, bár a külön csomagolt pályákon (ha az nem is feltétlenül ideális) a "normál" formátumok nem túl hatékonyak, a Bricky Prise-nál is több mint 1 KB lenne megtakarítható egyedi m6-os megoldással.
Az 1k jelentős mennyiség lehet, abba sok apróbb dolog beleférhet, simán lehet az a vége, hogy két m6 mód lesz használatban, számomra most nem fontos, hogy a betöltendő fájl mérete legyen a lehető legkisebb, a lényeg (egyelőre
) az, hogy ne pazaroljak majd helyet betöltés után.
Szerintem digitális hang helyett lehetne fejleszteni a DAVE effektusokon, ami most van a programban, az 4K mérethez készült, tehát meglehetősen kezdetleges. Lehetnének bonyolultabb és/vagy jobb minőségű (akár 1 kHz-es) burkológörbék, vagy akár több csatornás effektusok ha nem lesz játék közben zene, az még mindig kevesebb CPU-t és memóriát fogyaszt a hangminta lejátszásnál.
Teljesen jó ötlet, 1KHz-es burkológörbével durva dolgokat lehet varázsolni, no meg Szipucsu is hozott ki olyan hangokat Dave-ből "Midizés" közben, hogy csak lestem, és le merem fogadni, hogy valami már motoszkál is a fejedben
Ennyi mára:
Az említett hibák javítva, a 3 karakterkészlet a kis felbontáson is megvalósítva, igaz váltás után a számok nem frissülnek, csak akkor ha ott változás is történik, nekem ez nem tűnt zavarónak, de ha az, befrissítem azt is, ja és a középső nagy doboz tartalma se frissül váltáskor, csak a legközelebbi kiíráskor.
A raster átmenet befeketíti a hátteret, a másiknál egyelőre csak sötétítettem, ha zavaró így is, akkor csökkentem a használt színeket 7-ről 6-ra, vagy olyan árnyalatokat keresek, amik jól működnek feketével, egyelőre ez utóbbi a szimpatikusabb. Szerintem ennyi.
Attachment removed