Lehetne a játéknak külön téma. EP-n is 4K-s lesz (ha lehetséges), vagy továbbfejlesztett változat készül, például új zenékkel?
Ha jól látom, csak a négyzetek elfogyasztanak 15 színt ("alap" színek - R, G, B, C, M, Y - és a szürke normál és fényes változata, és fekete). Tehát csak egy szabad szín marad, talán még az sem ha a BIAS színek közül az egyik nem hasznos. Eredetileg villog a labda (az aktuális szín fényes és a normál és a fényes közötti árnyalatát váltogatja), de ezt nem biztos, hogy fontos lenne pontosan átírni. A hátteret valószínűleg nem lehetne minőségromlás nélkül konvertálni, és a program a színeket véletlenszerűen választja. Talán lehetne egyszerű ditherelt színátmeneteket használni.
Egyelőre úgy tervezem, hogy megpróbálom a 4K-s útvonalat. A négyzeteknél azt tervezem, amit a karaktereknél már végrehajtottam, hogy csak a 7 Bias árnyalat lesz, csak itt a világosabbik oldal 3fh lesz, míg a karaktereknél a sötétebbik szín a 38h-s szürke, nem lesz olyan szép, de egész jól néz ki, a paletta a következőképp fog kinézni:
0 fekete, vagy a legsötétebb színek, 0-6 színek lesznek a háttér színei, 7. szín a kis szürke négyzet világosabbik szürkéje, 8. a kis szürke négyzet sötétebbik szürkéje, 9-14 négyzet színek, 15 a négyzetekben használt világos színek.
A labdaa vagy fehér lesz folyamatosan, vagy az aktív négyzet színét fogja megkapni, viszont a kijelzőben az életek színe a az aktív négyzet színét kapja meg.
A Ditherelelt színátmenetet néztem, az nem tetszett annyira, igaz még a BIAS-os megoldáshoz, és elég nagyok voltak a különbségek a színek között, egyelőre próbálkozok a 0-6 szín használatával.