Mért? Hol van még a 128K
Akkor csak 3 részből van a képernyő?
1-2 sor atrib
3-23 sor 16 szin pixel
24 sor 4 szin karakter
A digi hangok, így is, hogy 4bitesek, és 1 byte-on két hang van eltárolva, megesznek több, mint 4KB-ot, ha 6biteseket szeretnénk, akkor az már 8 lenne, ha mondjuk 8KHz-es srate-tel, akkor az már 16KB, és a lejátszás miatt ennek a 16KB-nek mindig belapozva kéne lennie, ez lehetetlen jelen esetben, amúgy a 128KB-ból ha az FF szegmenst leszámítom, akkor kb 12KB szabad terület maradt, sokat visznek a képek, csomagolva a 8 kép 18KB, és a Digi SID lejátszáshoz a samplék is 5KB-ot, emellett 4KB az eredeti digi sample, 2KB SID-Dave freki konverziós tábla, 2x16 KB a megjelenítéshez használt két videólap, a másodlagos videólapon spórolhattam volna esetleg 6KB-ot, de az a háttérkép megjelenítését bonyolította volna, de amúgy így is spóroltam, mert a felső két karaktersor, és az alsó sor csak az elsődleges videólapon van, egy LPT-t használok azt is sikerült bezsúfolni az elsődlegesre, a másodlagos videólap elején van a karakter memória, és a legvége üres, ahol az LPT van az elsődlegesen.
Hát attól függ hogy nézzük a 3 részt, módok szempontjából 3, de a raszter színezés miatt az attrib 2 karakter sor 16 LPB-ból áll, a kép 10 karaktere 40 LPB-ből, utána jön még 4, ami lefedi a játéktér aljáig, és a végén 4 karakteres LPB.