Welcome, Guest. Please login or register.


Author Topic: Exorcist (Read 119267 times)

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7218
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Exorcist
« Reply #60 on: 2017.October.16. 09:50:38 »
Mi egyébként a célja a játéknak? A nagy térképen összeszedtem az összes világító pöttyöt, de a térképből így is hiányzik egy rész. És ráadásul néha pöttyöt hagy maga után abban a szobában, amelyből kijöttem, ez megtévesztő.
Eddig ezt nem tapasztaltam, amúgy a jobb alsó sarokba kéne eljutni a labirintuson kersztül.
Ez a zúzós zene egészen illik hozzá. :D
Viszont sikerült lefagyasztani. A szörnyikék után előálló bigyóba belelőttem, az le is lassult, de nem talál ki az ajtón. Nem is nyílt új ajtó (ez lehet a gond), és az a bigyó is beragadt. Irányító gombokra meg nem reagál a krapek.
Itt az a baj, hogy felvetted a lövő bigyót, és valami miatt az nem tűnt el lövéskor (a pálya végén a villám felvétele nélkül is lehet lőni), ezért a szörny a lehető legtávolabb tartja magát, mihelyt lefuttattam a törlő részt, oda is ment a szörny, ahova kell, megnézem, mi okozhatja ezt.
Megnéztem, egyelőre csak a forrást, ha a lövés talál, el kéne tűnnie a villámnak jobb oldalról a játék végén is, egyelőre nem értem.
« Last Edit: 2017.October.16. 10:02:35 by geco »

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 10085
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Exorcist
« Reply #61 on: 2017.October.16. 10:02:45 »
Eddig ezt nem tapasztaltam, amúgy a jobb alsó sarokba kéne eljutni a labirintuson kersztül.
Nem enged oda, egyik szomszédos szobából sem nyílik ajtó.
Talán a térkép hiányzó darabja kéne, de szerintem nem jelzi, hogy hol van.
[ Guests cannot view attachments ]
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 10085
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Exorcist
« Reply #62 on: 2017.October.16. 10:17:22 »
Sikerült még egyszer előidézni. Akkor lép fel a hiba, ha abba a szörnymaradvány "szivacsba" belelövök.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7218
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Exorcist
« Reply #63 on: 2017.October.16. 10:31:05 »
Sikerült még egyszer előidézni. Akkor lép fel a hiba, ha abba a szörnymaradvány "szivacsba" belelövök.
Nekem még sose volt ilyen amikor lelőttem a porfelhőt, megint kint volt a nagy villám a jobb oldalon, felvetted középről, és úgy lőtted le a felhőt?
A pöttyözés is a módosítások után jött elő, az első verzióban nem emlékszem ilyenre. Egy picit szórakoztam vele, az 5. tárgy nem ad térkép elemet.

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7218
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Exorcist
« Reply #64 on: 2017.October.16. 13:04:31 »
megnéztem, a régebbi verzióban is benne volt a pöttyözős hiba, csak én nem vettem észre :ds_icon_cheesygrin:
Talán a pöttyözős hibát megtaláltam, eredetileg HL regisztert használtam a térkép x y pozíciójának kinyerésére, majd áttértem az A regiszterre a kis térkép ápdételésénél, csak a tároló utasításnál nem cseréltem le a HL-t A-ra, még nem teszteltem, de tuti ez lesz.
« Last Edit: 2017.October.16. 14:11:15 by geco »

Offline IstvanV

  • EP addict
  • *
  • Posts: 4822
Re: Exorcist
« Reply #65 on: 2017.October.16. 15:39:25 »
Ez a zúzós zene egészen illik hozzá. :D

Ha megoldható, talán változhatna a zene attól függően, hogy vannak-e még ellenfelek a pályán. De ahhoz több zene kellene, és több helyet is foglalna.

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7218
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Exorcist
« Reply #66 on: 2017.October.16. 16:09:00 »
Ha megoldható, talán változhatna a zene attól függően, hogy vannak-e még ellenfelek a pályán. De ahhoz több zene kellene, és több helyet is foglalna.
Megoldható, az lehet a 128K-s verzióban, és a 64K-sban az eredeti zene, a szűrős változat, és az új feldobott Exorcist zene menne, gyűjtsétek össze, hogy mik kerüljenek bele, lehet akár ellenfél száma alapján más-más zene, és a felhős részen egy 5., és a menüben szólnának az Exorcist zenék ep128-on.

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Exorcist
« Reply #67 on: 2017.October.16. 16:59:33 »
nem lehetne kevesebb pálya, hogy teljesíthető is legyen a játék (és ne 10 óra alatt)? :)

meg a raszterszínek!!! :P
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 10085
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Exorcist
« Reply #68 on: 2017.October.16. 17:53:53 »
Nekem még sose volt ilyen amikor lelőttem a porfelhőt, megint kint volt a nagy villám a jobb oldalon, felvetted középről, és úgy lőtted le a felhőt?
Pontosan nem emlékszem. Amikor felvettem, addigra az előző hatása valószínűleg elmúlt.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 10085
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Exorcist
« Reply #69 on: 2017.October.16. 18:00:46 »
teljesíthető is legyen a játék (és ne 10 óra alatt)? :)
Ugyan, laza 40 perc alatt végig lehet tolni. Külön aranyos ebben a videóban, hogy olasz nyelvű, így pl. level helyett livello áll, Exorcist helyett Esorcista, insert helyett inserisci, chamber helyett camera, energy helyett energia, resolved helyett risolto. Majdnem ugyanazok a szavak, mint angolul, csak kicsit hosszabbak.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline IstvanV

  • EP addict
  • *
  • Posts: 4822
Re: Exorcist
« Reply #70 on: 2017.October.16. 18:40:34 »
[ Guests cannot view attachments ]

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 10085
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Exorcist
« Reply #71 on: 2017.October.16. 18:49:43 »
exorcist_drums.ep128s
Ez nagyon jó! Esetleg lehetne úgy, hogy dobokkal, majd dobok nélkül (vagy jóval kevesebb dobbal) is lejátssza a dallamot. De ahogy most van, úgy is jó.
Én két átdolgozást is elkezdtem, az egyik már félig kész. Mivel az egész játékmenet elég hosszú a végigjátszásig, lehetne akár tovább is írni a zenét, pl. olyan hosszú islehetne, mint a Magicball-ban, és lehetne benne pl. rockos gitáros rész is. Ha belefér.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline IstvanV

  • EP addict
  • *
  • Posts: 4822
Re: Exorcist
« Reply #72 on: 2017.October.16. 19:06:48 »
Esetleg lehetne úgy, hogy dobokkal, majd dobok nélkül (vagy jóval kevesebb dobbal) is lejátssza a dallamot. De ahogy most van, úgy is jó.

Ez csak egy példának készült, de ha fel lehetne használni, ez a MIDI és a burkológörbe file:
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]

A MIDI-ben az Event List elején valószínűleg törölni kell a többször ismétlődő Program Change eseményeket. EP-re konvertálásnál használható -quant2.

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Exorcist
« Reply #73 on: 2017.October.16. 19:18:59 »
a pályaelemek kockái ha nem egy fázisban animálnának, érdekesebben nézne ki az egész.
mintázat is lehetne benne, pl hullámzó hatás oldalra, középről stb...
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7218
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re: Exorcist
« Reply #74 on: 2017.October.16. 19:42:47 »
exorcist_drums.ep128s
Szerintem is nagyon jó, érdemes lenne megtartani így ahogy van, és így beépíteni, szerintem EP64-es verzióban is elfér 2 új Exorcist zene verzió egymás mellett.
Be is építem.
Ez nagyon jó! Esetleg lehetne úgy, hogy dobokkal, majd dobok nélkül (vagy jóval kevesebb dobbal) is lejátssza a dallamot. De ahogy most van, úgy is jó.
Én két átdolgozást is elkezdtem, az egyik már félig kész. Mivel az egész játékmenet elég hosszú a végigjátszásig, lehetne akár tovább is írni a zenét, pl. olyan hosszú islehetne, mint a Magicball-ban, és lehetne benne pl. rockos gitáros rész is. Ha belefér.
Nézzük meg :)
a pályaelemek kockái ha nem egy fázisban animálnának, érdekesebben nézne ki az egész.
mintázat is lehetne benne, pl hullámzó hatás oldalra, középről stb...
5 fázisban animálódik az egész pálya, majd 3 várakozás, vagy arra gondoltál, hogy egyik része a pályának 1-es karakter, másik része 2-es, 3. része 3-as ?
« Last Edit: 2017.October.16. 19:56:46 by geco »