A beépített monitort nem bántottam, mert a végén még összevesztünk volna, és lenyomom
Az ep128emu és plus4emu debuggerében a monitor valójában éppen a C16-os beépített monitorhoz hasonlóan használható.
Az a terv, hogy igen, ez csak a teszt verzió a Magic Ball zenéjével, ha elkészül a módosított változat, akkor az fog szólni felváltva az eredetivel, és a felülátersztő szűrős eredetivel, ha nem lassít sokat (szerintem nem fog), ha lassít, akkor csak a menüben szól majd a módosított változat.
A lejátszó rutin egy keveset (talán ~9-10%) gyorsul, ha kihasználja hogy a zene adat 1K-s határra van igazítva (ha jól látom, a játékban D000h-nál kezdődik):
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
Valószínűleg tovább javulhatna, ha nem használna IX-es címzést.
Az
itt található daveconv.cpp a korábbi programnál valamivel jobban optimalizál, azaz kisebb lehet a kimeneti file. De a burkológörbéket kereső algoritmus továbbra sem igazán jó, általában szükség van a paraméterek kézi állítgatására a legkisebb file megtalálásához. Egy másik változat,. amely eltérő módon kezeli a frekvenciát 0 hangerőnél (zene függő, hogy melyik a jobb):
[ Guests cannot view attachments ]
Exorcist zene ezzel konvertálva, az első 1024 + 64 byte a burkológörbe puffer és a zenék kezdőpozícióinak a táblázata:
[ Guests cannot view attachments ]
Dave regiszter adatot összehasonlító program a konvertálás helyességének a tesztelésére (egyszerű file összehasonlító, de 0 hangerőnél vagy frekvenciánál figyelmen kívül hagyja a másikat):
[ Guests cannot view attachments ]