ENTERPRISE KLUB
2021. október 2., 1055 Budapest, Nyugati tér 9. 14-19 óráig
Belépés kizárólag klubtagok részére! (Klubkártyával vagy előfizetéssel!)
Welcome, Guest. Please login or register.


Author Topic: Billentyûfólia gyártás (Read 46326 times)

Offline szalai56

  • EP user
  • *
  • Posts: 289
  • OS:
  • Windows NT 6.3 Windows NT 6.3
  • Browser:
  • Firefox 41.0 Firefox 41.0
    • View Profile
Re: Billentyûfólia gyártás
« Reply #150 on: 2015.October.18. 22:48:28 »
Szia! Most látom, hogy írtad, hogy nem ment válasz, én meg már 14.-én válaszoltam és lesek, hogy miért nem jön válasz. :) Lehet, hogy spam-ba rakta, mindenestre elküldöm megint.
Bocsi, én csak most írtam. (el voltam havazva)

Online Z80System

  • EP addict
  • *
  • Posts: 3842
  • Country: hu
  • OS:
  • Windows NT 10.0 Windows NT 10.0
  • Browser:
  • Chrome 49.0.2623.75 Chrome 49.0.2623.75
    • View Profile
Re: Billentyûfólia gyártás
« Reply #151 on: 2016.March.05. 18:49:35 »
Quote
Még lehetett volna csökkenteni rajta úgy, hogy a gyártó lézerrel egy pici lyukat lőtt volna a fém érintkező mellé a műanyagba és lenyomáskor a levegő ott ki tudott volna menni, csak, akkor meg be is tud menni a por meg a nedvesség.

Mi a véleményed ezt én kézzel is meg tudom csinálni ? Fúrhatok (vékony fúró, tű, forró tű, körömvágó olló, ilyesmi, lényeg hogy nem lézer ... :)) az érintkezők mellé a buborékba lukat, és attól majd jól érzékenyebb lesz ?

Ha igen, gondolom mindegy hova fúrom, nem kell nagyon közel, csak szemmel a buborékon belül legyen, nem ?
« Last Edit: 2016.March.05. 18:52:47 by Z80System »
Z80 System