Kivettem minden gyorsítással, lassítással, sebességmódosítással kapcsolatos dolgot az Entersnake-ből. Ezen kívül az egyik powerup megfordítja a pályát, ha 16-nál kevesebb bogyót szedtünk még össze. (Ezt talán a zzzippelt változatba is be lehetne tenni, mindenki a plafonon lenne tőle.
) A menüből kivettem a nehézségi fokozatok közötti váltás lehetőségét, mert pont a sebességet érintette a nehézségi fokozat. Mást nem csináltam vele.
Gyorsnak nem mondható. Nem tudom már, a Hamika milyen sebességű volt, sokkal gyorsabb volt-e. De el lehet ezzel is játszani, ha valaki nem siet sehova.
Ami még bug, hogy elhalálozásnál várakozás híján pillanatok alatt összeomlasztja a kukacot, ide tényleg kéne lassítás, várakozás. Nem túl béna, hogy minden set character után beteszünk valami lassító ciklust? Nincs valami szebb megoldás?
Lehet gondolkozni még, mivel lehetne gyorsítani. Pl. ha kivesszük a zenét vagy egyszerűsítjük, kicsit talán gyorsabb lenne. Vagy ha játék közben nem rakna le powerupokat, hanem csak a pálya elején és amikor az idő letelik. De azt is lehet, hogy egyáltalán ne legyenek powerupok, ez azért kár lenne.
Ferro módszere a karakterek figyelésére biztos dobna a sebességen.
A pálya kirajzolását kísérő hangeffektet is ki lehetne venni, helyette a ciklus elé tenni be valami envelope formájában hasonlót.
Amikor pálya végén kitessékeli a kukacot a kapun, az nagyon lassú.
Viszont pályákat még lehetne beletenni bőven, mert a Zzzip miatt nem kell figyelni a sorszámkorlátra. Így talán még 50 pálya is lehetne.
A címképernyő alá lehetne tenni zenét is, mert miért ne, négycsatornásat gyűrűmodulációval. Bár az már sok a basicnek, ha nem lassú a zene.
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
Ferro73, betennéd ebbe is a SPEEK-es megoldásaidat? Itt nem kell arra figyelni, hogy Zzzippel fordítható legyen.