Enterprise Forever
:HUN => Programozás => BASIC => Topic started by: endi on 2017.November.12. 12:04:47
-
Na ez készült el előbb. Ez egy mai pörgős mobiljáték stílusú game, ami nagyon nehéz. De ha ráérez az ember akkor élvezetes lesz. Mobilon divat az ilyen tök egyszerű de idegbeteg módon nehéz játék, lásd Flappy Bird. Na ez is hasonló.
Mellékelve a basic forrás snapshotban, és a zzzippelt, ami a játszható verzió.
A pálya kirajzolás lassú az elején, de aztán a játék már pörög. :)
A grafika direkt ilyen "művészi". :)
videó: https://youtu.be/KphyE25Truo
-
áh, a pontszámozást elrontottam, nem nullázódik le
hamarosan javítom
javíva!
-
A kezdőszint lehetne az 5. vagy a 10. szint. Első szintnek valami teljesíthető kéne, majd egyre nehezebb.
A hangokon kicsit javítanék. Pl. egyre magasabb hangot ad, ahogy egyre több élet veszik el.
Zene ne legyen benne? Igaz, még az előző játékhoz se fejeztem be a zenét.
Véletlenszerűen vagy balra, vagy jobbra teszi az akadályt? Más akadály lehetőségek nincsenek?
-
ez már így kész, nem fogok hozzányúlni már.
a nehézség lényege itt az hogy bele kell jönni. a flapy birdben sincs nehézségi fok. jó nehezen indul és úgy is marad :)
de amúgy vannak már jóval nehezebb és nagy sikerű játékok is a flappy-nál
-
Én inkább Reflexteszt vagy valami hasonló címet adnék neki. :D
Azért mondom, hogy az eleje legyen könnyebb, mert úgy jobban leköti az embert, több időt eltölt vele. Ha meg tízszer játszik vele az ember játékonként 1-10 másodpercet, akkor utána félreteszi.
Pontszámtábla lehetne még. Így pl. az EP klubban lehetne versenyezni. Nem sok megterhelés érné a széket, másodpercenként jönne új játékos. A testmozgás is meglenne.
-
Szép, és jó :) nekem túl nehéz :D
Érdekes látni az elején, ahogy kirajzolja a pályát.
-
Némi gyakorlás után játszható, talán valamennyit az is számít, hogy a megjelenítés mennyit késik (azaz valódi gép és CRT monitor előny lehet). Fontos könnyítés, hogy a pálya csak két sávos, de ugyanezért nem túl változatos, és viszonylag hamar unalmassá válik.
-
https://youtu.be/KphyE25Truo
(that time no cheating)
Cool graphic effect. Reminds me wavy surface of the glass.
(http://upload2.inven.co.kr/upload/2017/03/22/bbs/i15324446179.jpg)
-
thanks for the video
yes, that glass effect is similar. and with smarter use of line style it is possible to make a more similar refraction effect
-
BTW, on your screenshot and shapshot file "lives" - is hearts, but in zzziped file "lives" - little humanoids.
-
Kellenének véletlenszerűen plusz életek a pályára. Mondjuk ha pont az akadály elé kerülne, fabatkát sem érne. :D
Kár, hogy a nehézség a cél. Érdekeset ki lehetne ebből hozni, sok kicsi akadály összevissza, stb.
-
lehet csinálni saját verziókat :)
-
lehet csinálni saját verziókat :)
Gondoltam rá. Mondjuk neked lenne nagyobb sikerélmény, ha többféle verziót is készítesz. De majd lehet, hogy megpróbálom. Remélem, data sorokban van a pálya, vagy könnyen átrakható abba is.
-
Indításkor lassú, de fokozatosan gyorsuló játék:
[attachurl=1]
Minden 256 pont után extra élet jár, és a maximális sebesség elérése után kétszeres a pontszám növekedése. De ennek nem sok jelentősége van a várhatóan néhány másodperces túlélés miatt. :)
-
ja ez így elég jó.
az a baj igazából a koncepcióval, hogy amíg nem nehéz addig túl könnyű. amikor meg már nehéz akkor meg túl nehéz :)
a flappy birdben ügye ott van az "fizikás" pattogás, ami ad neki egy elég komoly dinamikát, és ha ráérez az ember akkor nagyon jó. viszont ha nem érez rá az ember, akkor is valamiért úgy érzi hogy "igen, én voltam a béna, nem a játék nehéz". ezért zseniális az a játék. :)
it meg ügyebár lineárisan megy jobbra balra, ami nem egy emberközeli dolog.
-
Indításkor lassú, de fokozatosan gyorsuló játék
Ezt miben írtad, assembliben?
Ezzel már volt egy kis sikerélményem. De amikor begyorsult, egyszer csak felváltva jött gyorsan egymás után egyik és másik oldalról a cucc, hiába láttam, nem tudtam kikerülni. :D De így is 1000 pontnál kicsit többem lett.
-
Az valamivel jobb lenne, ha a sebesség gyorsabban növekedne kezdetben és lassabban később. Most túl hosszú a lassú és könnyű rész, utána pedig viszonylag rövid idő alatt játszhatatlanná válik.
-
Ez talán játszhatóbb:
[attachurl=1]
-
Ez talán játszhatóbb:
(Attachment Link)
Ez tök jó, még nekem is volt egy kis sikerélményem :D