Welcome, Guest. Please login or register.


Author Topic: Snakeprise (Read 8673 times)

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Snakeprise
« Reply #15 on: 2016.May.17. 23:18:05 »
itt egy újabb, kicsit jobb hangokkal
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Snakeprise
« Reply #16 on: 2016.May.18. 17:00:57 »
rájöttem, az a fő gond hogy sokszor túl közel rakja a bigyót
na most ha átírnám úgy hogy figyelje hogy távol rakja, az se lenne elég mert ügye a képernyő szélén át lehet menni a túloldalra, ezért sose lesz elég távol a bigyó

megoldás: a képernyő széle végleges halált okozna, plusz mindig távol raknám a bigyót

szerintem ez sokkal jobbá tenné az egészet
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline Ep128

  • EP addict
  • *
  • Posts: 1849
  • Country: hu
    • Honlapom
Re: Snakeprise
« Reply #17 on: 2016.May.18. 21:23:12 »
Miért ne lehetne a képernyő széle egyszerűen "fal", ahonnan nem lehet tovább menni? :-) Nem kell halált okozzon, csak egyszerűen vagy "visszapattannánk" róla és ellenkező irányba mennénk tovább, vagy "leragadnánk a falnál", amíg nem húzzuk másfelé a joystic -ot, stb. :-)

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9926
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Snakeprise
« Reply #18 on: 2016.May.19. 10:26:14 »
itt egy újabb, kicsit jobb hangokkal
A játék közbeni zene szerintem jobb volt eredetileg, torzítás nélkül.

Lehet olyat is, hogy a képernyő szélén kisebb kapuk/falak legyenek.
Én ritkán élek a lehetőséggel, hogy a képernyő szélén menjek át, nekem így külön kihívás lenne, ha simán csak messzebb kerülne a bigyó. Nem tudom, mások hogy vannak ezzel.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Snakeprise
« Reply #19 on: 2016.May.19. 18:34:08 »
na itt van egy jól belőtt
oldalak azonnali halál
színek jobbak
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9926
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Snakeprise
« Reply #20 on: 2016.May.19. 20:18:57 »
Szépen alakul, de az eredeti, játék közbeni hang jobb volt. A pályatörlés hangja pedig az eggyel ezelőtti változatban volt nagyon jó.
Most nehéz lett, és sokszor nem is lehet simán eljutni a bigyóhoz. Lehetnének kisebb-nagyobb kapuk a falakon.
Olyat lehetne még, hogy véletlenszerűen időnként a mozgatott figura ne falat, hanem energianövelő karaktert rakjon le maga után.
« Last Edit: 2016.May.19. 20:23:14 by szipucsu »
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Snakeprise
« Reply #21 on: 2016.May.19. 20:41:03 »
ja csak ügye én mindig olyan hangot akarok ami nem szokványos :)

hát, alapvetően a játék lényege hogy sokszor át kell menned a falakon és energiát veszíteni...
sőt valójában sokszor ez jobb taktika, mert pl ha egy nagyot kerülsz akkor ügye telifested a pályát, amitől egyre nehezebb lesz :)
szóval stratégiázni kell

igen, energia növelő lehet hogy lesz
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9926
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Snakeprise
« Reply #22 on: 2016.May.20. 11:37:40 »
ja csak ügye én mindig olyan hangot akarok ami nem szokványos :)
Az eredeti lépés hangja nagyon jó volt. Direkt az egyszerűség miatt hangzott nagyon jól. Az ütközésekhez, stb. már lehet cselesebb hangokat berakni, abból is volt nagyon jó változat.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Snakeprise
« Reply #23 on: 2016.May.20. 13:22:43 »
itt a basic, ha akarod átalakíthatod a hangokat :)
de legyen scifis hangzású, tron-os valahogy, már ha ez lehetséges a szűkös lehetőségek közepette :)
majd írj ha megcsináltad, vagy ha nem akarod, azt is írd meg ide
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9926
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Snakeprise
« Reply #24 on: 2016.May.20. 23:10:15 »
Ne viccelj, 6 kilobájt sincs a játék? Nem semmi.
Majd a hétvégén megnézem.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9926
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Snakeprise
« Reply #25 on: 2016.May.23. 19:28:54 »
Elkezdtem ügyködni vele. De ez nem egy régebbi verzió? Vagy az nem baj?
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Snakeprise
« Reply #26 on: 2016.May.26. 20:37:14 »
Elkezdtem ügyködni vele. De ez nem egy régebbi verzió? Vagy az nem baj?

a legutóbbi ide berakott .bas az a legfrissebb
de majd szólj ha kész mert már fejleszteném tovább :)
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9926
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Snakeprise
« Reply #27 on: 2016.May.29. 10:41:12 »
Sajnos alkotói válság van, így csak most tudtam nagyjából megcsinálni, amit akartam.
1. Sztereó hang lett.
2. A játék végéhez beraktam egy korábbi effektedet a zeneprogramozás topikból.
3. Amikor várja a gép, hogy melyik irányba akarunk menni, addig egy sci-fi zenéd szól, szintén a zeneprogramozás topikba raktad be régebben. Ennek hátránya, hogy zzzippelve egyrészt a nem egész szám a pitch értéknél elvész, nem fog szépen szólni, ezt azzal lehet kivédeni, ha külön envelope-t csinálunk a nem egész számú pitch értéknek, és azt az envelope-t a zzzippelt program betöltőjébe rakjuk bele. A másik hátránya most még ennek, hogy ha sokat vacakolunk, betelik a hangpuffer és belassul, amíg el nem indulunk. Ezt ki lehet védeni, ha kevesebbszer hívjuk meg a sci-fi zenét, vagy ha adott idő után nem várunk tovább, hanem megyünk tovább abba az irányba, amerre épp mentünk, ehhez FOR ciklus kell.

A 2. és 3. pontnál írtakat úgy oldottam meg, hogy az envelope number-t oda tettem be, ahol a hang szól. Ez ronda, de mivel még nem biztos, hogy végleges lesz az a hang, egyelőre így hagyom. Majd a program elejére kéne rakni az envelope numbereket.

4. Amikor a bigyó töröl, akkor is szól valami hang, de amit régebben tettél be, amiben valami szűrő lehetett, kis dallammal, szerintem az volt a legjobb. Annak nem volt kilistázható változata, úgy emlékszem, így nem tudtam belerakni.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Snakeprise
« Reply #28 on: 2016.May.29. 16:23:34 »
jó akkor innen folytatom én
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9926
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Snakeprise
« Reply #29 on: 2016.May.30. 21:06:55 »
Játszogattam egy régebbi verzióval, amihez volt snapshot.
Szerintem nem kellene annyira felgyorsulnia. A pálya is kacskaringósabb lesz idővel, és ha emellé gyors is, úgy eléggé reménytelen. Sokkal érdekesebb lenne elviselhető sebességgel kerülgetni a sok akadályt.
A játék elejére meg lehetne csinálni, hogy kicsit több akadály legyen, például szabályos négyszögekkel, egyéb alakzatokkal rakni tele (na, nem is teljesen tele) a pályát. Tehát ne csak vonalakkal, hanem bonyolultabb alakzatokkal. Így már rögtön az elején érdekesebb az egész, hogy lehet kerülgetni.
Szerintem szimpi volt, hogy a képernyő szélein át lehetett járni. A halálos kerítésen kellenének itt-ott kapuk.

A játék legelején a startpozíció és a felveendő bigyó pozíciója lehetne állandó, egymástól messze. Utána lehetne véletlenszerű.
De lehetne akár előre meghatározva, hogy a "bigyó" hova kerüljön a második, harmadik, stb. alkalommal, tehát mindig valami messzebbi helyre. Nem feltétlen, de ezt is meg lehetne csinálni, vagy lehetne egy ilyen verziója is a játéknak, ez kicsit izgalmasabbá tenné. Vagy lehetne azt is, hogy mindig valamelyik sarok közelébe tenné, ez lehetne véletlenszerű, persze arra figyelve, hogy ne ugyanabba a sarokba kerüljön, mint ahol volt.

Nekem legalábbis így jobbnak tűnne. Nem tudom, mások mit mondanak.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos