Nem rossz értelemben írtam a max-ot.
Én is szívesen használtam a Basic-et. Assemblerben önálló fejlesztésem nem volt, max pár hebehurgya átírat, s mivel csapnivaló játékos voltam, ezért a gyári 1-2-3-4-5 élettel esélyem sem volt játszani, ezért jó pár számomra kedves játékot örök-életesítettem, s amit tudtam írtam át EXT1-re a joy-át.
Nem ledeklaráltam, a Basicot, és le a kalappal mindenkinek ki azon fejlesztett, mint mondtam nem írtam egy kalandjátékon kívül semmit, ami közvetlen lemezkezeléssel FORMÁZATLAN lemezről futott. 1 példány készült el mint iskolai vizsgamunka.
Talán Zozonál is vendégeskedett a lemez, vagy csak Kurczunál, ebben nem lennék biztos.
De azt fenntartom, hogy Basic ből írt grafikai rutin, sose fog felérni egy jól megírt gépi-kódú rutinnal, hisz már (s itt a kedvenc szavam) előemésztett a processzor számára.
Basicból láttam Mandelbrot ábrát rajzoló programot is, nálam is egy egész éjjel dolgozott, majd dühömben ua. megirtam assemblerben tetemesen csökkent a számításra fordított üzemídő.
S ha legalább olyan jól ismertem volna az LPT-t mint Zozo barátunk akkor mindezt interlace módban demóban kiadható lett volna.
Tényleg sok játék fut basicben, egyik a mindenki által ismert bombázós játék is abban fut, ami természetesen nekem is akkoriban a maga bugyuta módján legalább 3 heti elfoglaltság volt.
Egy hét játék, egy hét mire megértettem 10 évesen hogy működik a program és egy újabb hét hogy én ennél jobbat írok. Ami természetesen ma is ott tart, hogy el kellene kezdeni megírni. Sok sikertelen próbálkozás után leálltam.
Tényleg le a kalappal mindenki előtt aki a kedvencünkön egy négy soros prg nél többet írt mert én sok építőt nem adtam ki.
Mondom jó néhány *.trn amit én követtem vagy mondjam úgy én is követtem el.
És bocsáss meg ha megbántottalak, nem akartalak megbántani.