Welcome, Guest. Please login or register.


Author Topic: Dot Collector - Turbo Edition (Read 105111 times)

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Dot Collector - Turbo Edition
« Reply #210 on: 2015.August.30. 23:20:25 »
Hát én nem tudom mit akarsz ezzel ábrázolni.
Eredetileg azért találtam ki azt a sávot ott lent, hogy a pályák nevei ott legyenek. Amikor meg nem megy a játék éppen, lehet ott más felirat, szerintem ez a legjobb. Névbeírásnál a név ott jelenik meg még.

Az oldalirányba menő szörnyeket beleteszed még?
Még egy szín lehet még a képernyőn?
Ne legyen még más is olyan színű, mint a krapek? Pl. a szörnyek? Hogy a két szín jobban el legyen osztva.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline Ferro73

  • EP lover
  • *
  • Posts: 967
  • Country: hu
Re: Dot Collector - Turbo Edition
« Reply #211 on: 2015.August.31. 06:00:41 »
Én nem a #1 re gondoltam hanem a 20x34 játék mezőn ahová bemennek a szörnyek.

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Dot Collector - Turbo Edition
« Reply #212 on: 2015.August.31. 12:29:48 »
Én nem a #1 re gondoltam hanem a 20x34 játék mezőn ahová bemennek a szörnyek.
Kicsit gondolkodtam ezen én is. Eredetileg csak a szöveg volt benne, ahogy az eredeti Dot Collector játékban is. De ha bemennek a szörnyek, célszerűbb volt valami folyosókat kialakítani. Lehet, tényleg ronda... mit lehetne csinálni vele?
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline Ferro73

  • EP lover
  • *
  • Posts: 967
  • Country: hu
Re: Dot Collector - Turbo Edition
« Reply #213 on: 2015.August.31. 14:27:03 »
Úgy nem jó ahogy a "G" verzióban volt ?
Ha igen akkor javítom vagy javítod ?
Akkor már lehet tisztogatni majd?

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Dot Collector - Turbo Edition
« Reply #214 on: 2015.August.31. 14:46:28 »
Úgy nem jó ahogy a "G" verzióban volt ?
Tehát úgy, hogy semmi nem volt ott jobb oldalon, ahova bemehetnek a szörnyek is? Valami jó lenne oda, valami járatok, mert abban tudnak mozogni a szörnyek értelmesen. Ha több szóköz van egymás mellett és alatt is, abban csak összevissza mászkálnak a szörnyek. Ezért próbáltam kialakítani valamit, ami kicsit hasonló a pályához. Tény, hogy lehetne esztétikusabb. Ha gondolod, próbálkozhatsz szebbet rajzolni, vagy akárki (bár tolongás nem szokott lenni :D). Vagy este lehet, próbálkozom még olyan 9 óra után. A DOT COLLECTOR felirat maradjon feltétlen, meg a TURBO EDITION is, mert az eredeti gyári programban is ilyen volt, ezt visszük tovább.

Quote
Akkor már lehet tisztogatni majd?
Szerintem lehet!
Esetleg több színt, ha lehet egyszerre használni text 40 módban, azt kéne majd megcsinálni (ehhez nem értek), és a jobbra-balra néző szörnyeket és krapekot, ha gondolod. A pályák színeit is majd még át kéne nézni és átírni, ahol kell. A névbeírásnál beállítottam színnek egy fixet, az jó így?
Majd még tervezek jobb pályákat bele.
A varázstabciknak majd még több hatást is beleépítek. És mondjuk az 5. szint után lehetne bónusz pálya, bombázó játékhoz hasonló lököttség, majd megcsinálom.
A játék sebessége fokozatosan lehetne egyre gyorsabb. Akár egy szinten belül is, vagy szintről szintre is.
Ha teljesen kész, akkor mehet a hi score tábla töltés és mentés.
Szerintem kb. ezek vannak hátra. Kihagytam valamit?

Ja, és van egy pályaszerkesztő a Dot Collectorhoz. Azt is kicsit át lehetne majd írni, hogy ehhez a játékhoz is lehessen vele pályákat írni, és elmentse úgy, hogy a DATA sorok helyére be lehessen merge-elni.
« Last Edit: 2015.August.31. 14:55:29 by szipucsu »
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline Ferro73

  • EP lover
  • *
  • Posts: 967
  • Country: hu
Re: Dot Collector - Turbo Edition
« Reply #215 on: 2015.August.31. 15:16:59 »
Kicsit össze vissza válaszolok
ÖTLET: A pályákat lehetne "DISK:" röl is tölteni.

A pályák színeit párositsd és ír meg.

Offline Ferro73

  • EP lover
  • *
  • Posts: 967
  • Country: hu
Re: Dot Collector - Turbo Edition
« Reply #216 on: 2015.August.31. 20:10:12 »
Na ritkítottam  99%-ban.
Elkövettem egy kis merénylete.
A #1 háttér,papír szín = border színnel
Meg kellene keresni a legjobb színeket pálya papír, tinta és a #1 tinta színét ha kell.

Offline Ferro73

  • EP lover
  • *
  • Posts: 967
  • Country: hu
Re: Dot Collector - Turbo Edition
« Reply #217 on: 2015.August.31. 21:25:23 »
Csináltam egy csúnya szörnyet.
Vélemény ?

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Dot Collector - Turbo Edition
« Reply #218 on: 2015.August.31. 22:50:12 »
Ez marha jó! :D Nem gondoltam, hogy Zzzippel fordított basic játékban ennyi pulzálást meg lehet csinálni egyszerre a képernyőn.
Jó a csúnya szörny is, de az eredetiek is maradhatnának. Azt nem lehetne megcsinálni, hogy amelyik bogyókat rak le, az legyen mondjuk az eredeti kinézetű szörny, a szóközöket lerakó meg a "csúnya"?

Quote
A #1 háttér,papír szín = border színnel

Lehet, hogy jobban néz ki így. A másféle színnek az volt az előnye, hogy úgy a 256 színből eggyel több pompázhatott egyszerre a képernyőn. Pl. C64-eseknél lehetne menőzni vele, hogy minálunk milyen "sok" szín lehet egyszerre.

Apró probléma, hogy a játék teljesítésekor a régi szörnyek jelennek meg, és hogy a névbeírás után fura lesz a #1 háttere.

Még azt a képernyőrázós effektet akartam megkeresni ütközéshez, amit Endi talált ki, de nem találtam itt a fórumon. Valami spoke, ami tönkreteszi az lpt-t. Így pl. szintek végén akár függőlegesen leúsztatni is lehetne a képernyőt.

Quote
ÖTLET: A pályákat lehetne "DISK:" röl is tölteni.
Erre én is gondoltam már. Először lehetne egy beépített pályás verzió azoknak, akik nem tudnának utántölteni valamiért. És lehetne egy pályatöltögetős verzió is.

További ötlet, hogy a gép maga generáljon labirintust.

A legújabb verzió Zzzippel: [ Guests cannot view attachments ]
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline Ferro73

  • EP lover
  • *
  • Posts: 967
  • Country: hu
Re: Dot Collector - Turbo Edition
« Reply #219 on: 2015.September.01. 06:02:43 »
Ez marha jó! :D Nem gondoltam, hogy Zzzippel fordított basic játékban ennyi pulzálást meg lehet csinálni egyszerre a képernyőn.
Jó a csúnya szörny is, de az eredetiek is maradhatnának. Azt nem lehetne megcsinálni, hogy amelyik bogyókat rak le, az legyen mondjuk az eredeti kinézetű szörny, a szóközöket lerakó meg a "csúnya"?
Megpróbálom.

Lehet, hogy jobban néz ki így. A másféle színnek az volt az előnye, hogy úgy a 256 színből eggyel több pompázhatott egyszerre a képernyőn. Pl. C64-eseknél lehetne menőzni vele, hogy minálunk milyen "sok" szín lehet egyszerre.
Erre csinálok egy variációt megint.

Apró probléma, hogy a játék teljesítésekor a régi szörnyek jelennek meg, és hogy a névbeírás után fura lesz a #1 háttere.
Ez azért van mert nem akartam teljesen át írni. Ha nem tetszett volna a szín írhatom vissza az egészet.

Offline SlashNet

  • EP addict
  • *
  • Posts: 1192
  • Country: ua
  • Enterprise 128K | Cubietruck
    • My old site about Enterprise
Re: Dot Collector - Turbo Edition
« Reply #220 on: 2015.September.01. 08:13:01 »
Dotturbo i4 Zzzip.ep128s

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Dot Collector - Turbo Edition
« Reply #221 on: 2015.September.01. 12:50:34 »
Dotturbo i4 Zzzip.ep128s
It is good to see that other people try this game, too.

Az jutott eszembe, a pálya teljesítése lehetne bonyolultabb. Ha a megfelelő számú bogyót összeszedjük, megjelenne bal oldalon fent egy speciális varázstabci, amit ha felveszünk, jobb oldalon lent megnyílik egy kapu, amin keresztül el kell hagyni a szintet. És még ilyenkor is lehetne gyűjtögetni a bogyókat, így nem lenne mindig ugyanannyi pont ugyanannyi szint teljesítése után. Ilyenkor a sebesség is nagyobb lenne, esetleg a krapek lassabb lenne. Vagy ez még ráadásul időre is menne, és ha nem tudunk kimenni a kapun, bezáródik a kapu, és a varázstabci újra a bal felső sarokban, a hátralevő időt meg egy külön videólapra írnánk ki a képernyő tetejére, újabb színnel.

Lehet, kéne nyitni a Wikin egy lapot, ahova leírnám az összes agymenésemet, hogy mit lehetne még megcsinálni majd egyszer valamikor, ha a fontosabb módosítások is kész lesznek. Bónusz pálya olyan is lenne, ahol Space Invaders szerűen a krapek varázstabcival lövöldözné a szörnyikéket, akik fentről jönnek lefelé, közben oldalra is mozognak, és nem tudunk nagyon gyorsan lőni.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline ergoGnomik

  • EP addict
  • *
  • Posts: 1291
  • Country: hu
  • Stray cat from Commodore alley
Re: Dot Collector - Turbo Edition
« Reply #222 on: 2015.September.01. 14:50:57 »
Nem lehet, hogy külföldi versenyzőnk azért tolta be a képet mert szerette volna felhívni a figyelmet a program "hibájára"?

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Dot Collector - Turbo Edition
« Reply #223 on: 2015.September.01. 15:56:06 »
Nem lehet, hogy külföldi versenyzőnk azért tolta be a képet mert szerette volna felhívni a figyelmet a program "hibájára"?
Mivel hogy ő sem és te sem említetted, hogy mi lehet az, nem tudhatjuk.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline ergoGnomik

  • EP addict
  • *
  • Posts: 1291
  • Country: hu
  • Stray cat from Commodore alley
Re: Dot Collector - Turbo Edition
« Reply #224 on: 2015.September.01. 16:44:26 »
Az ábrán a krapek a normál játéktéren kívül van. Szerintem. Nem biztos hogy ő is tud róla, hogy ez feature not bug. Ezért tettem idézőjelbe a hibát.