Konkrétan a 280 sorban I1,I2 0,1 0,-1 -1,0 -1,0
Már nagyon régen írtam ezt a részt. Ez a szörnyek irányát adja meg, hogy merre menjenek. Ha jól emlékszem, pl. az I1 a függőleges, az I2 a vízszintes irányt jelöli, és mellette zárójelben van a szörny sorszáma (1-4-ig lehet). Megnézi a pálya elején, hol van fal a szörnyek mellett, és ahol nincs, abba az irányba fog mozogni. Mindig nézegeti, hol van fal a haladás során, és ha több haladási lehetőség is adódik (kereszteződés), akkor véletlenszerűen választ egyet. Nem egy bonyolult mozgatás.
Így ha teljesen üres a terep és hosszabb távon nincs fal, akkor összevissza mozog a szörny, nem halad általában semmilyen konkrét irányba.
Még az előző, átalakított Hungry Creature játékból benne maradt ez-az a programban, ami nem kell, nem túl elegáns, ki lehetne szedni majd pár sort. Az a baj, én is bizonytalan voltam, hogy kivegyek-e valamit vagy benne hagyjak, ezért nem tüntettem el teljesen.
Biztos meg lehetne csinálni jobban pár részt és talán gyorsabb lenne. meg egyáltalán elegánsabb. Színezés, továbbfejlesztés előtt érdemes lenne ezeket a részeket helyrepofozni. Ha van észrevétel, érdekelne.
Mókás, hogy a Dot Collector pályáinak a nevei is benne vannak, de nem jelennek meg sehol. De nem is fontos talán.