a sprite-ok villogásán lehet javítani?
Nekem nem tűnt fel, hogy villognának. Szerintetek nagyon feltűnő?
A programban lehetne máshogy megoldani a mozgásukat? Másképp sajnos nem nagyon lehet, mint letörölni az eredeti pozíciójukból, kiszámolni az új pozíciójukat és oda kirakni. Majd megnézem az ezzel kapcsolatos részeket újra.
Nagyon nagyképű lennék, ha sprite-oknak nevezném őket.
A tabletták animálása attribútum módban biztos nem menne, mert az attribútum módban kiírt karakterek grafikának számítanak és nem hat rájuk a set character. De meg kell tartani a karakteres képernyős verziót is és abban lehet majd alkalmazni ilyen extrákat, amiket grafikus módban nem.
Ferro73 speek-es módszerét ki lehetne terjeszteni majd a játék közbenre is a karakterek érzékelésére, szerintem gyorsítaná a játék menetét, de ez is csak karakteres módban működne.
Jó lenne attribútum módra is valami jó gyors "karakterérzékelést" kitalálni, bár ott eleve nem lehet a képernyőről olvasni, hanem majd a KEP$ tömbből, hogy mi van az adott koordinátán. Viszont így, ha egy bogyó a pályára kerül (szörny leteszi) vagy eltűnik onnan (szörny vagy a krapek felszedi), azt is be kell írni a KEP$ tömbbe, talán az kicsit lassíthat.
Meg kell majd csinálni a karakteres verziót is KEP$ tömbből olvasóra és SPEEK módszerrel olvasóra, hogy melyikkel jobb, gyorsabb, de szerintem egyértelműen Ferro73 módszere, a SPEEK-es lesz gyorsabb. Ezt esetleg fel lehetne használni, hogy az első pályákra lassítást betenni, majd ahogy egyre nehezebb a pálya, a sebesség is növekedne.