Órákig nyúztuk szegény gépet vele.
Sok órányi játék után nem fagyott le a játék? Nálunk előfordult ilyen.
Az
ep128.hu-n nézegetve tényleg "túl sok" szín van egy sorban: külön szín van a mozgó figuráknak, a villogó pöttyöknek, a megevett pöttyöknek is, és a körbezárt területek is más színnel villognak. Én 4 színű grafikus-karakteres módra tippelek, és az altind0 vagy micsoda, amit mindig emlegettek, az is be van kapcsolva, így van még egy szín.
Szerintem basicben nem lehetne ilyen sebességűre megcsinálni, de sose tudni. Sima karakteres képernyőn a Hungry Creature nagyon lassú volt Zzzip nélkül. Igaz, ott 4 szörny van. De az is lehet, hogy sokkal hatékonyabbra is meg lehet írni, mint ahogy én a HC-t írtam.
Az ep128.hu-n a képen fetűnő, hogy az életek számát jelző karakter hibás, ott emberkének kéne lennie, és talán másik konfiguráció van a gépben, vagy a játék betöltése előtt át lett definiálva az a karakter, így valami más jelenik meg helyette. Illene azért egy játéknak teljes egész saját karakterkészletet használnia.
Ami még eszembe jutott, poén lenne EP128Emu-hoz egy LUA script, ami az éppen aktuális karakterkészletet elmenti (karakterdefiníciók) úgy, ahogy éppen akkor van. Így játékokból lehetne lopkodni és lebuktatni a programozókat, mit hogyan csináltak meg.