A 630-as sor lehet a ludas:Tényleg ez volt. A TVC-s AND-nek BAND felel meg az EP-n.
630 IF (A(P) AND B(I))>0 THEN
Az átirat most már működik.Lukba nem esnek bele az emberek? Csak az életből von le, de megy tovább.
q a p l ? irányok ?
billentyűre nem reagál.
q a p l ? irányok ?A 4 gomb a 4 pozíciónak felel meg, mint a kvarcjátéknál.
Kár hogy, nem lehet az eredeti pasi lépéseket beépíteni.Lehetne valami hasonlót. Ami most van, az is ilyenre akarna hasonlítani, de csak annyira hasonlít, mint a mackósajt a grizzly medvére. :D A zajcsatorna dübörög 7 bites polinomszámláló értékkel lépések zajaként. De lehetne torzított négyszögjel is, az egy wriggler arasszal talán közelebb állna a kvarcjáték hangjához.
Lehetne valami hasonlót. Ami most van, az is ilyenre akarna hasonlítani, de csak annyira hasonlít, mint a mackósajt a grizzly medvére.Ilyesmire én is gondoltam. Csak nem motivált semmi. Nem volt alap.
Ilyesmire én is gondoltam. Csak nem motivált semmi. Nem volt alap.Nem a lépések hangjára gondoltál először, hogy olyanokat lenne jó beépíteni? Én úgy értelmeztem, de lehet, másra gondoltál.
Nem a lépések hangjára gondoltál először, hogy olyanokat lenne jó beépíteni? Én úgy értelmeztem, de lehet, másra gondoltál.Igen. Az emberkék megjelenésére gondoltam. Mert az egy sorozatban van kb "..a..f...a.a..f..ff..a." /programozott RND/.
240 FOR ZZ=0 TO 31
250 IF ZZ<3 THEN LET U(ZZ)=0:LET A(ZZ)=0
260 IF ZZ<17 THEN LET Q(ZZ)=0
270 LET X(ZZ)=0:LET B(ZZ)=0
280 NEXT
a program 100- 300 ig egyszer fút le ? nem találtam vissza térést "goto"Ez azért kellett, mert TVC-n minden változó kezdeti értéke 0. EP-n, ha nincs kezdeti értéke, akkor hibaüzenet van. De lehet, hogy nem kell az összes értékadás ide, csak a második Variable not initialised után már a hardcore módszerhez folyamodtam. Ha vissza tudod követni, mely változóknak kellene kezdeti értéket adni, akkor lehetne csak azokat betenni oda.
Az eleje kicsit kaotikus de működik.
le lesz fordítva zzzip-el ?Nem terveztem, így játszható, ahogy van.
Kár, hogy a "DEF MENUMUSIC" ban van a "press space" így rengeteg idő elpocsékolódik. kb 5.2 másodperc LOOP onként gondolom ennyi idő kell a betáplált zene lejátszásához és újra indításához.Az direkt van így. Hogy amíg szól a zene, addig is lehessen tűzgombbal indítani. Utána kicsit üresjáratban várakozik, amíg szól a zene, hogy ne induljon újra a zene, addig is lehet indítani a játékot, erre azért van szükség, mert a hangpuffer betelne, mert túl sok hang várakozna idővel, így a tűzgomb nem reagálna akkor, amikor a soron következő hang várakozik.
Jó így, hogy xxx.TXT ben is feltöltöd nem kell open..list..close-olnom.Gondoltam már rá, hogy az emulátorba be kellene építeni valamit, hogy ne kelljen ennyit pötyögni ilyenkor. Van a LLIST Lua script, csak azt beállítani a Debug ablakban ugyanannyi idő, mint begépelni az open... sorokat.
elkezdtem rendezni az elejét.Erre az lenne megoldás, ha lenne egy közös editor, ahol mindenki tudja egyszerre szerkeszteni a listát. (Mint a google drive-ban a szövegszerkesztés.) Vagy jelzi itt az ember, hogy még valamit dolgozik rajta, és addig más ne szerkessze.
csak felraktad a xx3 verziót mos igazítom ha akarod beteszed majd.
835 IF K$="" THEN 1040
Ezt is beillesztheted.[Örökélethez a 1170-es sor kell törölni, bár értelme nincs sok.
Ezt is beillesztheted.Ebben benne vannak a te módosításaid is.
Mi a pontos neve? 0 day bug.Minek a neve? Ezt nem értem.
A játék garantáltan nem lehet 100-150 pontnál többet csinálni.De lehet. :D Nekem már volt 200 körüli pontszámom is. Megvan a trükkje. Egy adott pillanatban kell ott lennie a hídnak a krapek alatt, előtte és utána hiába nincs alatta semmi, nem pottyan le. Ha pittyen egyet, akkor már húzhatod is ki a lába alól a talajt.
Konkrétan az alap szabályt nem látom.Készítettem egy demót. Szerintem ez alapján minden problémára, tumultusra van megoldás. Egy idő után meguntam, aki akarja, játszhatja tovább.
Szipucsu, I took your demo for the video. :oops:Cool, thank you!
Your title screen is funny. :D