Na, ki is szedtem belőle txt formátumba.
Az elejükön az AUTORUN szöveg elhanyagolható.
Vannak bennük pl. \t99 és hasonló kódok, ezek olyan TVC karakterek, melyeknek nincs ASCII megfelelője, szóval valami figura alakot kell kitalálni nekik.
A Bányászról:
Rögtön az elején: 1 POKE 5891,255 - Na, ez nem tudom, micsoda...
A SET DELAY-t kivehetjük, mert úgyis be kell állítani, ha kell, hogy EP-n jó legyen.
20 GRAPHICS 16:U=0 - Majd meg kell nézni, ez a 16-os grafikus mód minek felel meg EP-nél. Remélem, ugyanannyi az oszlopok és sorok száma EP-n is.
SET INK 4:SET PAPER 10 - ezek tuti más színeket jelentenek EP-n, majd ezt is be kell állítani.
A SET CHARACTER szerintem ugyanaz, csak egy sorral többől áll egy karakter, majd ezt is szépen meg kell tervezni EP-re.
X=RND(16)+6 - Na, ezt nem tudom, TVC-n és EP-n is ugyanazt jelenti-e.
510 IF I$=CHR$(5)THEN V=1
520 IF I$=CHR$(24)THEN V=2
530 IF I$=CHR$(19)THEN V=3
540 IF I$=CHR$(4)THEN V=4
Nem tudom, ezek a CHR$-ok mennyire egyeznek az EP-s kódokkal. Szerintem nem nagyon. Feltételezem, a krapek irányításához szükséges billentyűket jelentik, majd ezt úgyis be kell lőni, és biztos JOY függvény lesz belőle.
545 SOUND PITCH 4095 - Eleve más értékeket használnak a SOUND paraméterei. Természetesen a hangokat amúgy is teljesen elölről kéne írni, mehet ENVELOPE is.
550 ON V GOTO 600,700,800,900,1000 - Már nem tudom, EP-n is van-e ilyen, majd meg kell nézni, de mintha lenne. De programátírás közben úgyse lehet figyelni, azok a sorszámok hova kerülnek. Majd be kell pakolni a kérdéses részeket DEF blokkokba.
Jól tele van a program DIM utasításokkal. Remélem, ugyanúgy működik, mint EP-n.
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]